XXL Nutrition

Leroy Kakiay Natural bodybuilder

does ff normaal tegen onze arm der wet
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

No offense, maar ik had het tegen mc chick, niet tegen jou. Als je aandacht van me wil dan mag je achteraan aansluiten.

Maybe I'll consider that, if you lose weight...;)

gangbang_girl.jpg

Hoi Leeroy

Heb net je foto's bekeken en die zien er goed uit hoor! Volle squats zijn nergens voor nodig, ik ben zelf ook sportmasseur en weet ook dat dit vernietigend kan zijn. Vooral die dikke powerlifters zijn totaal niet gerechtigd om kritiek te hebben op jou, het enige wat die kunnen is zakken opstaan en in een hoekje huilen met een pak chocomel.

Wanneer is je volgende wedstrijd, ik wil misschien wel komen kijken ! Hoop dat ik er over 2 jaar net zoals jou bijsta.

Groetjes Ray (ban)

Ik ben pas bij pagina 10, maar heb mijn broek al 3 keer volgescheten van het lachen. :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Zo godsamme zeg, ben jij sportmasseur? Dat zijn de credentials motha****a.
Ik begin! Vul maar aan!
Er was eens...

Nou dat vraag ik me soms af ja.
Ik lees jouw log weleens, man man man...wat een treurnis.
Beetje bijdehand zitten doen met kindergewichtjes, maar groeien ho maar. Zie jij definitie? Ik zie geen definitie.
Kan je wel stoer vanachter je computertje afgeven op Leroy, maar ik zou me kapot schamen met jouw trackrecord.
Foto's! Kan niet wachten man! Die met die gieter wil ik wel zien ja! Echt een topper ben je!
Waarom lach je je dood?! Iedereen loopt hier alleen maar te haten! Is gewoon een serieuze jongen! Echt een winner! True natural bodybuilding! Wat een zeikerds hier man! Leuk he om weer iemand weg te pesten?! Zo negatief allemaal! Gewoon niet op ingaan! Doe je eigen ding man! Lekker blijven pompen! Je bent gewoon een topper!
Is inderdaad vrij moeilijk om met zo'n extreme pelvic tilt geen naald in je ass te krijgen.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Nee hoor zou 1.70 worden en ben dat ook geworden heb moluks bloed zijn altijd kleine mensen met een razendsnelle stofwisseling !
Daar moet ik dus tegenop eten. En nee geen roids maar bedankt voor het compliment!:)

Kijk die stofwisseling gaan! Razendsnel!
Wat is dat voor dom gezwets.

Dus ik voel me speciaal? Jullie zijn narsistisch op alles wat ik type..
Leuk vrienden groepje zijn jullie! Heel cool! Bahh!:)
Jullie zoeken in alles wat ik doe iets slechts! Wees wat positiever!
Want mij doe je er geen pijn mee!

En de reden waarom ik die gast een klap mong**l noem!
Omdat ie bijdehand reageerd op wat ik 3 x uitgelegd heb.

En voor je vermaak daar doe ik het toch echt niet voor!;)

Dit vind ik eigenlijk nog steeds wel de mooiste uitspraak tot nu toe.

pic

or

did

not

happen

:ds:

De enige die niet helemaal happening is ben jij.
Log en forum staan er vol mee en jij bent waarschijnlijk een van de laatste der mohikanen die niet weet hoe ik eruit zie.
Past wel bij je.
P.S.
Ik draag hakken met meer centimeters dan jij

Hoi Leeroy

Heb net je foto's bekeken en die zien er goed uit hoor! Volle squats zijn nergens voor nodig, ik ben zelf ook sportmasseur en weet ook dat dit vernietigend kan zijn. Vooral die dikke powerlifters zijn totaal niet gerechtigd om kritiek te hebben op jou, het enige wat die kunnen is zakken opstaan en in een hoekje huilen met een pak chocomel.

Wanneer is je volgende wedstrijd, ik wil misschien wel komen kijken ! Hoop dat ik er over 2 jaar net zoals jou bijsta.

Groetjes Ray (ban)
Vergis ik me of kwam heb jij ook aan powerlifting gedaan?

of was dat onder je ander naam rhon... ;)

beetje jammer

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 20:19 ----------

De enige die niet helemaal happening is ben jij.
Log en forum staan er vol mee en jij bent waarschijnlijk een van de laatste der mohikanen die niet weet hoe ik eruit zie.
Past wel bij je.
P.S.
Ik draag hakken met meer centimeters dan jij
:roflol:

BUUUUURRRRNNNN

Terug
Naar boven