Fitness Seller

Leroy Kakiay Natural bodybuilder

Hahahaha, nee sorry Leroy. Ik neem geen clen want ik test dan daadwerkelijk positief op een wedstrijd in tegenstelling tot jouw "natural" wedstrijdjes.

Wel grappig dat standaard wanneer iemand op gebied van kennis niks in te brengen heeft er ad hominems komen.
Helaas doet het me werkelijk helemaal niks, vriendelijke vriend.

edit: ga nu niet beweren dat je niet weet wat het is, want werkelijk elke bodybuilder weet dat. Mag je zo natural zijn als prinses Amalia, maar liegen siert niemand.

Zoals hij me verteld komt het over als een vet verbranden lees zijn zinnen dan door ezel
b54hnd.jpg

Maar deze ezel squat wel dieper dan 45° :trollface:

he man succes met de voorbereiding.

heb je ook filmpjes van je deadlift? ben wel benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
he man succes met de voorbereiding.

heb je ook filmpjes van je deadlift? ben wel benieuwd.
Zal volgende week wat plaatsen record is 230 kg

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 21:07 ----------

Hahahaha, nee sorry Leroy. Ik neem geen clen want ik test dan daadwerkelijk positief op een wedstrijd in tegenstelling tot jouw "natural" wedstrijdjes.

Wel grappig dat standaard wanneer iemand op gebied van kennis niks in te brengen heeft er ad hominems komen.
Helaas doet het me werkelijk helemaal niks, vriendelijke vriend.

edit: ga nu niet beweren dat je niet weet wat het is, want werkelijk elke bodybuilder weet dat. Mag je zo natural zijn als prinses Amalia, maar liegen siert niemand.
Je blijft een papz*k .. Of je positief test of niet?

Wat een grootspraak van een snotaap

Leroy Kakiay;7729713 [/COLOR zei:
Clen ken ik niet nee miss een van die powerlifters ? die kunnen het namelijk wel gebruiken eddine weet misschien wel iemand aan gezien die het ook goed kan gebruiken:) 1.88 en 126 kg de t*ring wat een fat ass! No cardio for you!

Eddine doet zich best groot voor ophet forum, jou squats zijn zeker mooier als die van hem ! Dat hij sterker is komt gewoon omdat hij langzamere stofwisseling heeft en dik is.
Zal volgende week wat plaatsen record is 230 kg

Ik wacht vol verwachting

Ben blij dat ik nog met iemand normaal kan praten op dit forum

Gr ray

Inderdaad Leroy! Die Eddine is echt een papz*k! Collosal! Ja, collosal veel vet! Grote mond altijd! Een beetje naturel bodybuilders wegpesten he?! Zichzelf nog collosal noemen ook! Goed dat er eens iemand wat van zegt! Jij bent dan ook een topper, Leroy! Heb je die ene foto met die gieter nog?! Die lijkt me echt hilarisch man! Een winner ben je, Leroy! EEN WINNER!

Heb je nog iets toe te voegen aan dit forum behalve mij een papz*k noemen en jezelf ophemelen?
Nogmaals: je mag me noemen hoe je wilt, maar waarom eigenlijk? Ik maak jou toch ook nergens voor uit?

Heb je nog iets toe te voegen aan dit forum behalve mij een papz*k noemen en jezelf ophemelen?
Nogmaals: je mag me noemen hoe je wilt, maar waarom eigenlijk? Ik maak jou toch ook nergens voor uit?
Je loopt me al een tijd af te zeiken nu mag het ophouden. Anders ga ik ook gewoon door over jou. Het maakt nu toch geen fl**ker meer uit

Je loopt me al een tijd af te zeiken nu mag het ophouden. Anders ga ik ook gewoon door over jou. Het maakt nu toch geen fl**ker meer uit
Het post een onderzoek dat bewijst dat fullsquats beter zijn dan 45° squats en jij hebt geen tegenargument. Dus dan noem je dat afzeiken? :roflol: strong logics

Met wat zeik ik je af dan? Volgens mij kan je er gewoon niet zo goed tegen dat je geen zinnig weerwoord in een discussie kon bieden.

Je mag best doorgaan hoor met "beledigingen", als je je daar prettig bij voelt.

Wat een keyboardwarrior ben je ook

Terug
Naar boven