Fitness Seller

Lettertype Firefox

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
5.950
Lengte
1m70
Massa
98kg
Ik heb nu al een paar dagen last van een dik gedrukte font waar normaal ''normale'' tekst hoort te staan. Op Dbb is dit niet het geval maar op veel websites zie ik dus lappen tekst als dit

Een extreem voorbeeld waar ik net op kwam is http://forum.fok.nl/ waar dus echt alles dik gedrukt is.

Iemand een oplossing? Misschien een missing font of iets? Twijfel daar zelf aan aangezien ik op Dbb wel een normaal lettertype heb, maar aangezien je hier ook met tekstverwerking bullcrap werkt en ik hier geen pro in ben vraag ik het maar aan jullie.

ctrl + uitscrollen?

Arial lettertype kapot? Hier kun je hem opnieuw downloaden.

Jep. Hier zijn meer mensen met het probleem, kapotte Verdana komt ook voor zo te zien. Maar Fok gebruikt inderdaad Arial, dus ik weet niet of het veel zin heeft om dat te proberen.

Staan je instellingen bij Tools -> Options -> Advanced goed? Moet als volgt zijn:
X3hna.png

• Topic Starter Topic Starter
Staat allemaal goed.. Zal het even proberen met Verdana.

Edit: Werkt ook niet.. Had toch wel verwacht dat een font herinstalleren zou moeten helpen.

Laatst bewerkt:
Nog een keer Firefox proberen te herinstalleren.. Werkte ook niet.
Sta op het punt straks Chrome te proberen, dan is het te laat.. Als dat werkt heeft Big-T gewonnen.

Tsja, als het in andere browsers wel werkt kun je gewoon je Firefox profiel weggooien om het op te lossen. Probleem is wel dat je dan al je extensies, bookmarks, geschiedenis, cookies enzovoort kwijt bent.

Edit: heb je trouwens al opnieuw opgestart? Zou kunnen dat dat nodig is om de fonts opnieuw te laden.

Laatst bewerkt:
Tsja, als het in andere browsers wel werkt kun je gewoon je Firefox profiel weggooien om het op te lossen. Probleem is wel dat je dan al je extensies, bookmarks, geschiedenis, cookies enzovoort kwijt bent.

Edit: heb je trouwens al opnieuw opgestart? Zou kunnen dat dat nodig is om de fonts opnieuw te laden.

kan je importeren in chrome, geen enkel probleem

Opnieuw opstarten nog niet geprobeerd maar nu ik Firefox in veilige modus draai is alles goed.. Ligt dus denk ik aan een extensie maar geen flauw idee welke.
kan je importeren in chrome, geen enkel probleem
Chrome meteen ook maar eraf geflikkerd had er vanaf het eerste moment al gezeik mee.. Kon mijn favorieten uit Firefox niet importeren.

Het ligt dus wel gewoon aan Arial, maar ben het gezeik beu en heb Firefox maar ingesteld op Verdana.. Afgrijselijk lettertype. Afschuwelijk is het.

Terug
Naar boven