XXL Nutrition

Leuke telefoon voor max 150 euro

Ik heb onlangs een samsung star II gekocht, die is wel goed.
Ziet er ook alfa uit en kost maar 100 euro.

Lijkt me wel een goeie telefoon kan je er wel mee op internet enzo? en wat houd die mod in?

ja heeft gewoon wifi en 3g ook dacht ik.
die mod is niet verplicht volgens mij staat er standaard android 2.2 op en met cyanogenmod kun je naar 2.3.7 en zitten wat extra functies in enzo.

tweedehands htc'tje van paar maanden oud. Moet wel lukken met 150eur

De mijne is een jaar geleden 3x op beton gevallen van 1 meter hoogte! Was tot mijn verbazing eigenlijk nauwelijks beschadigd. Werkt tot nu toe nog steeds perfect. Dingen zijn toch aardig onverwoestbaar. Normaal koop ik niet snel tweedehands, maar Apple stuff is erg duurzaam en betrouwbaar (deze was overigens nieuw gekocht). Maar je merkt al aan een verkoper wat je kan verwachten vaak. Als ik moet kiezen tussen nieuwe tel van 150 of tweedehands iphone dan twijfel ik geen sec. iphone!
Ja maar jij bent dan ook wel ene Apple fanboy xD

De mijne is een jaar geleden 3x op beton gevallen van 1 meter hoogte! Was tot mijn verbazing eigenlijk nauwelijks beschadigd. Werkt tot nu toe nog steeds perfect. Dingen zijn toch aardig onverwoestbaar. Normaal koop ik niet snel tweedehands, maar Apple stuff is erg duurzaam en betrouwbaar (deze was overigens nieuw gekocht). Maar je merkt al aan een verkoper wat je kan verwachten vaak. Als ik moet kiezen tussen nieuwe tel van 150 of tweedehands iphone dan twijfel ik geen sec. iphone!
True that kheb een BB en een Iphone en die Blackberry is al aardig aan het aftakelen en me iphone 4 niks mee aan de hand :)

Ik heb de htc desire hd nu al een jaar en ben er heel tevreden over

Helaas kun je dit niet zeggen van de iPhone 4, 1x laten vallen op beton is barsten van hier tot tokyo, en OP heeft maar een budget van 150.

Helaas kun je dit niet zeggen van de iPhone 4, 1x laten vallen op beton is barsten van hier tot tokyo, en OP heeft maar een budget van 150.
Voor de 4 koop je oa daarom best een bumper case.

Verder had je gelezen tweedehands? 150,- is dan mogelijk.

Paar maanden geleden waren de 3gs nog 300 euro tweedehandse, is nu al weer 150?
Hangt een beetje af van wat je krijgt. Heb net op Marktplaats gekeken; die van 150,- zijn vaak met beschadigingen, niet compleet, andere mankementen, minder goed verzorgt... Die van 300 zijn meestal jonger/minder gebruikt en hebben minder mankementen. Tussen 150 en 200 vind je vast wel wat.

Hangt een beetje af van wat je krijgt. Heb net op Marktplaats gekeken; die van 150,- zijn vaak met beschadigingen, niet compleet, andere mankementen, minder goed verzorgt... Die van 300 zijn meestal jonger/minder gebruikt en hebben minder mankementen. Tussen 150 en 200 vind je vast wel wat.

Echt ziekelijk, als ik nu mijn galaxy s2 zou verkopen dan kan ik wrs maar 325 euro voor vangen. :o

Terug
Naar boven