XXL Nutrition

"Levensduur" whey shake

LordNikon

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Beste DBB-beesten,

'S morgens heb ik niet zoveel tijd om een shake te maken, ben maar half wakker en alles in de blender gooien neemt naar mn zin teveel tijd in beslag. Ook moet ik dan zo'n 5 min wachten tot het meeste schuim op is. En ik wil mn kotgenoten niet wakkerblenden smorgens ;)

Nu is m'n vraag: is het verstandig om een aantal shakes vanop voorhand te maken en in de koelkast te zetten, zonder dat ze van hun kwaliteit verliezen?
M'n shakes bestaan uit 30gr whey protein isolate, 1 banaan, +- 15gr druivesuiker.

hey

meng je dit met water of melk of yoghurt?

Dit vraag ik mij ook al een tijdje af.

Ik neem wel vaker een whey shake of weightgainer (met water) mee voor onderweg.

Hoe lang blijft dit goed?

hey

volgens mij als je het koel houd dan is het denk ik wel te drinken met melk of yoghurt

water neutraliseert eigenlijk de smaak dus denk na een nachtje met water niet goed is voor de smaak en ik weet niet of het ook de proteine gehalte neutraliseert.

ik drink mijn shake 8 van de 10 keer met water gelijk op en met melk soms een nachtje in de koelkast.

Ik denk dat je een grotere kans hebt dat de melk verkeerd wordt dan dat de whey "aangetast" wordt.

Je whey met melk (of water) smorgens klaarmaken in een shakebeker (binnen 60 seconden klaar, en niemand wordt er wakker van). Banaan in de hand opeten. :D

Gewoon ff half minuutje de blender aan, en tegelijkertijd sorry zeggen als er iemand van wakker wordt.
Volgende dag zelfde verhaal, tenminste, zo deed ik dat vroeger altijd, werkte perfect! :thumbs:

Men neme een shakebeker of bidon.
Men zorgt dat die goed droog is vanbinnen.
Men vult de beker met de gewenste hoeveelheid eiwit, en zet die op de wastafel in de badkamer waar je je ochtendplasje gaat doen.
Als je wakker word vul je de juiste hoeveelheid water er bij en voila!
Shaken voor gebruik! :p

hoeveel shakes wil je zo mss klaarmaken???

Melk wordt snel zuur zo... :(

Zolang je het koel bewaart valt dat reuze mee

Terug
Naar boven