Fitness Seller

Leverde jij vroeger op school een proefwerk, repetitie, SO of werkstuk als...

Peiling Peiling ...

• Totaal stemmers
    109
Ook niet helemaal goed ingevuld. Werkstukken, papers vrijwel altijd een van de laatste of laatste, met allerlei k*tsmoesjes om het later te mogen inleveren. Tentamens, proefwerken etc niet de allereerste maar als ik vertrok en nog steeds als ik vertrek zijn de meesten meestal nog bezig.

Wat Snakeman zegt heb ik ook, als ik een toets af heb dan heb ik totaal geen zin meer om het weer helemaal door te nemen, dan vermoed ik dat er minstens een zes in zit en alles hoger is mooi meegenomen en is het jammer van dat onderdeel waarop ik totaal niet had gerekend, zoiets. Maar als ik verwacht dat ik hem echt heel goed gemaakt heb dan weer juist wel, dan kijk ik nog even of ik niet ergens iets raars heb opgeschreven of dat ik niet ergens iets vergeten ben zodat het cijfer niet tegen gaat vallen. Beetje ontspannen om je heen kijken ondertussen met een voldaan gevoel terwijl mensen om je heen met gezucht en gesteun kapot lijken te gaan :D

Laatst bewerkt:
Loo en ik heb het meerdere keren gepresteerd om een verslag van een cursus 1,5-2 jaar na dato in te levere. Good times waren dat, vooral de reactie van de leraren.

Tentamens daarentegen was ik altijd wel een van de eersten.

Als allerlaatste als iedereen al thuis a/d thee met biscuit zat.

Vaak als eerste bij proefwerken. Snapte echt niet waarom iedereen er zo lang over deed. Of je weet de vraag, of je weet hem niet. Ook soms zo vaag, dan heb je je toets af op 1 kant van een A4-blaadje, en vervolgens lever je die in. Soms moet je dan blijven zitten in de klas, en dan zie je plots iemand naast je die al aan z'n derde A4 blaadje gaat beginnen.

Werkstukken en dat soort dingen was ik wel altijd laat mee.

Vaak als eerste bij proefwerken. Snapte echt niet waarom iedereen er zo lang over deed. Of je weet de vraag, of je weet hem niet. Ook soms zo vaag, dan heb je je toets af op 1 kant van een A4-blaadje, en vervolgens lever je die in. Soms moet je dan blijven zitten in de klas, en dan zie je plots iemand naast je die al aan z'n derde A4 blaadje gaat beginnen.

:aai:

Dt had ik ook inderdaad. Bij ons had je 150 stellingvragen. En dan waren er gewoon mensen die er de volle 3 uur over de deden. Na 1-1,5 uur was ik vaak wel klaar hoor.

Like I remember.

Loo en ik heb het meerdere keren gepresteerd om een verslag van een cursus 1,5-2 jaar na dato in te levere. Good times waren dat, vooral de reactie van de leraren.

Tentamens daarentegen was ik altijd wel een van de eersten.

Dit dus.

Vooral bij Wiskunde was ik gruwelijk snel vroegah. De rest viel wel mee eigenlijk.

Proefwerk, repetitie's altijd als eerste en werkstukken vaak als laatste.

De mavo is lang geleden, Wow Flahback nu ik er aan terug denk.
Leverede het altijd als een van de eerste in, wilde er altijd snel vanaf zijn.
Weet nog dat ik maar wat deed wat nergens op leek en het dan inleverde om er vanaf te zijn.
Heel soms kreeg ik het terug en moest het beter, vaak dachten ze laat maar hij is toch niet lekker in z'n bovenkamer en gaven ze me een 6je.

Vaak als één van de laatste, ik ben een perfectionist.

Later dan de laatste, als het volgende stuk klassikaal werd besproken kwam ik pas met de vorige aankakken.

Kreeg ik ook altijd daardoor punten aftrek waardoor het altijd een onvoldoende werd hoe goed het ook was.:o

Al te zien welk examen het was, maar meestal gemiddeld of toch bij de laatste helft. Nooit bij de eerste, jaag me niet graag op voor een proefwerk.

Altijd laatste kan niet snel schrijven :) ( als ik wel snel schrijf is het onleesbaar :D)

Wanneer het klaar was. What do I care wat de rest van de klas deed:dunno:

werkstuk verschrikkelijk laat echt altijd 5 min voor de uiterste inlevertijd inleveren

SO's altijd afraffelen. Je mocht altijd weg als je klaar was. Kon ik lekker buiten gaan roken.

:rolleyes:

Werkstukken als allerlaatsten. Geschiedenistentamens als laatste (omdat ik altijd minimaal vier A4'tjes volschreef) en voor de rest altijd wel redelijk snel.

Terug
Naar boven