Fitness Seller

Leverde jij vroeger op school een proefwerk, repetitie, SO of werkstuk als...

Peiling Peiling ...

• Totaal stemmers
    109
Bij proefwerken ben ik bijna altijd als eerste klaar :p maar werkstukken stel ik zo lang mogelijk uit tot de leraar kwaad wordt haha :D

Laatste 3 a 4.

Bij tentamens lag het eraan of ik hem k*t vond of niet :roflol: Anders was ik snel weg.

Werkstukken gemiddeld, proefwerken meestal als eerste; last in, first out! Haha :p

Als 1 van de eersten, vaak ook nog met een hoog cijfer voor het examen, so, tentamen, repetitie. Als ik tenminste zin had om een hoog cijfer te halen, vaak genoeg zo goed als niks ingevuld en gewoon moedwillig een onvoldoende gehaald. Ene week een 1, week er na een 10 was redelijk standaard.

Werkstukken nooit hoeven maken.

Er was altijd een vaste datum waarop je allemaal je werkstuk/po moest inleveren.

So toch wel redelijk vroeg, maar gewone reps enzo iets later dan gemiddeld. Komt voornamelij omdat mijn gedachten te vaak afdwalen als iets me niet interesseert.

Meestal als een van de laatste. Op de helft van de tijd was ik meestal wel klaar maar ik ben zo een sick **** die het dan nog 6x wil nakijken.

Met repetities ed die je in de klas moest maken was ik gemiddeld later dan gemiddeld klaar, werkstukken inleveren die je thuis/buiten de les moest maken was ik net op tijd of te laat.

En nu?

Ik mis het opleidingsniveau. Leuk en aardig dat iemand snel of langzaam ergens mee klaar is, maar zonder 'resultaat" m.i. weinig interessant.

ergens in t midden denk

Terug
Naar boven