- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind lexus van buiten wel fraai, het interieur vind ik echter om te huilen, net als mercedes btw..heel hoog plasticgehalte!
De nieuwe lexusjus zijn echt wel goed qua afwerking, AutoRAI binnenkortik vind lexus van buiten wel fraai, het interieur vind ik echter om te huilen, net als mercedes btw..heel hoog plasticgehalte!

Precies!
Lexus vind ik echt geen reet aan en hoort zeker NIET in dat rijtje thuis.
Plastic troep als je het interieur bekijkt....typisch Amerikaans,Corvette heeft ook zo'n Nintendo interieur.
Lexus is Japans hoor

Ik ga hier ook tegen de stroom. Laat al die patsers hier maar met een BWM & Audi rijden ^^
Lexus for the win hoor !! Mijn garagehouder rijd met een lexus en ik heb er ook even ingezeten (heb ook al in bmw en audi a6 & a4 meegereden) en als ik ze alle 3 vergelijk vind de lexus toch het mooiste![]()
Daarbij zie je de Lexus ook gewoon stukken minder, het is exclusiever imo. Audi & BMW daar kijk je al niet meer naar om (de 3 reeks en de A4 toch niet). En al die patsers met hun 15 jaar oude BMW & Audi dan ook nog![]()
lexus LS 460--> 280Kw
mercedes S450--> 250Kw
BMW 750i--> 225Kw
Audi A8 4.2--> 257 Kw
i made my point, lexus maakt de krachtigste motoren
Als je wilt vergelijken, moet je geen appels met peren gaan vergelijken.
ik vergelijk geen appels met peren, ik heb van alle merken een 4L gekozen
http://www.webwombat.com.au/motoring/images/lexus-is259-4.jpg
je hebt wel een foto van een 7 jaar oude lexus gekozen
nu goed, de italiaanse wagens maken de mooiste interieurs, maar het zijn vrouwen die een auto kopen alleen op basis van de looks
brede achterrij met kwaliteitsleder 
ik kan me wel inbeelden dat je met italiaanse wagens de chicks van je moet afslaan
[Link niet meer beschikbaar]
![]()

Precies!
Lexus vind ik echt geen reet aan en hoort zeker NIET in dat rijtje thuis.
Plastic troep als je het interieur bekijkt....typisch Amerikaans,Corvette heeft ook zo'n Nintendo interieur.