XXL Nutrition

Lexus nadert BMW, Mercedes en Audi

ik vind lexus van buiten wel fraai, het interieur vind ik echter om te huilen, net als mercedes btw..heel hoog plasticgehalte!

• Topic Starter Topic Starter
ik vind lexus van buiten wel fraai, het interieur vind ik echter om te huilen, net als mercedes btw..heel hoog plasticgehalte!

ben ik niet met je eens. Zeker bij de nieuwste modellen uit de line-up zijn de interieurs van hoogwaardige (natuurlijke) producten vervaardigd

gelukkig maar dat we het niet allemaal eens zijn..anders zouden we allemaal in opgedirkte japanners rijden...;) :D

• Topic Starter Topic Starter
Precies!

Lexus vind ik echt geen reet aan en hoort zeker NIET in dat rijtje thuis.

Plastic troep als je het interieur bekijkt....typisch Amerikaans,Corvette heeft ook zo'n Nintendo interieur.

???
typisch amerikaans??? Lexus is Japans hoor

Ik ga hier ook tegen de stroom. Laat al die patsers hier maar met een BWM & Audi rijden ^^
Lexus for the win hoor !! Mijn garagehouder rijd met een lexus en ik heb er ook even ingezeten (heb ook al in bmw en audi a6 & a4 meegereden) en als ik ze alle 3 vergelijk vind de lexus toch het mooiste :)
Daarbij zie je de Lexus ook gewoon stukken minder, het is exclusiever imo. Audi & BMW daar kijk je al niet meer naar om (de 3 reeks en de A4 toch niet). En al die patsers met hun 15 jaar oude BMW & Audi dan ook nog :rolleyes:

Ik ga hier ook tegen de stroom. Laat al die patsers hier maar met een BWM & Audi rijden ^^
Lexus for the win hoor !! Mijn garagehouder rijd met een lexus en ik heb er ook even ingezeten (heb ook al in bmw en audi a6 & a4 meegereden) en als ik ze alle 3 vergelijk vind de lexus toch het mooiste :)
Daarbij zie je de Lexus ook gewoon stukken minder, het is exclusiever imo. Audi & BMW daar kijk je al niet meer naar om (de 3 reeks en de A4 toch niet). En al die patsers met hun 15 jaar oude BMW & Audi dan ook nog :rolleyes:

qua interieur vind ik alfa ook top hoor!

lexus lijkt zo saai daarnaast...

Nog nooit in een alfa gezeten. Maar ik wil zeker wel eens in die nieuwe brera zitten, die heeft wel iets vind ik

lexus LS 460--> 280Kw
mercedes S450--> 250Kw
BMW 750i--> 225Kw
Audi A8 4.2--> 257 Kw

i made my point, lexus maakt de krachtigste motoren

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alfa 159 interieur

156alfa1.jpg

Alfa 156 interieur (oudere model)

Lexus IS interieur

lexus-is259-4.jpg

je hebt wel een foto van een 7 jaar oude lexus gekozen
nu goed, de italiaanse wagens maken de mooiste interieurs, maar het zijn vrouwen die een auto kopen alleen op basis van de looks

vind je dit misschien mooi? Ik allesinds niet, maar zou wel graag een cayman hebben

ik kan me wel inbeelden dat je met italiaanse wagens de chicks van je moet afslaan

;)

Precies!

Lexus vind ik echt geen reet aan en hoort zeker NIET in dat rijtje thuis.

Plastic troep als je het interieur bekijkt....typisch Amerikaans,Corvette heeft ook zo'n Nintendo interieur.

Idd ,Lexus ziet er leuk uit maar is niets meer dan een over het paard getilde Toyota

NIETS gaat boven duitse degelijkheid !!!!!

Terug
Naar boven