Fitness Seller

LHRH herstelt testosteronspiegel chemische bodybuilder

benstiller, waar de **** heb je het over ?

Weet je wat vreemd is? De jaartelling is begonnen met de geboorte van jezus. Dus je zou denken dat is dag 01-01-0000. Maar wij vieren de geboorte van jezus met kerst. 24-12-0000 dus. Waarom is iemand in het jaar 0000 zo maar begonnen met tellen en kwam die precies uit op 24-12-0000 toen jezus geboren werd? Onderbouw dat eens Kriel voordat je hier zo maar jaartallen gaat posten. Jonguh

Nieuwe scheurkalender misschien ??

Dat het in de praktyk never aangetoont is dat die meuk gebruikt is. Is weer zoals gewoonlijk een Ergo artkikel waarbij ze de klok hebben horen luiden. Jaren geleden heeft nico eens hygetropin laten testen , daarin was albumine aangetoont. Vails zagen er zo zwaar fake uit. Ergo plempte daar artikel over neer dat ALLE hyge dat bevatte.... Ergo is net de Story of Prive. Morgen is het weer fluitekruid wat je als pct moet gebruiken.
8 jaar oud stuk, nou mijn endo heeft het nog niet voorgeschreven,sterker nog nooit iemand die het gebruikt heeft.

:rofol: lekker op dreef ouwe? :D

Dat het in de praktyk never aangetoont is dat die meuk gebruikt is. Is weer zoals gewoonlijk een Ergo artkikel waarbij ze de klok hebben horen luiden. Jaren geleden heeft nico eens hygetropin laten testen , daarin was albumine aangetoont. Vails zagen er zo zwaar fake uit. Ergo plempte daar artikel over neer dat ALLE hyge dat bevatte.... Ergo is net de Story of Prive. Morgen is het weer fluitekruid wat je als pct moet gebruiken.
8 jaar oud stuk, nou mijn endo heeft het nog niet voorgeschreven,sterker nog nooit iemand die het gebruikt heeft.

Je post was van gister, dus neem aan dat ik vandaag dan met me fluitekruid kan beginnen :hahaha:

Ik hoop niet het haagse fluitekruit kriel?

jullie moeten eens stoppen met mij zo te pesten....ben het zat ant worden zeker jij lange,volgende keer trek ik je aan stukken....wanneer bakkie doen ouwe?

jullie moeten eens stoppen met mij zo te pesten....ben het zat ant worden zeker jij lange,volgende keer trek ik je aan stukken....wanneer bakkie doen ouwe?

Hahaha sorry schoonheid. Maar kan je niet beloven dat ik het niet meer zou doen ;)

Ja moeten we ff plannen man, schiet zo niet op. Maar op het moment is het fokkin druk op mn werk en moet ik 7dagen werken. Fokkin tuig wilt allemaal nken.

Of kom is een keer langs op mn werk bro! Haha.

Als het goed is heb ik het binnen 2weken weer rustiger dus heb ik weer wat tijd voor je schatje.

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 17:03 ----------

[/COLOR]
wat valt er te onderbouwen dan?
triptolerin e.d moet je met je tengels van afblijven, simpel. en neem die usa boards maar met een korreltje zout wwnt er is geen 1 positieve resultaat opgedoken.
die middelen worden gebruikt om chemisch te castreren en voor t behandelen van bepaalde soorten kanker. je kan je productie beter aanslingeren met veiligere middelen als tamoxifen.

Hmmmm tamoxifen (nolva) is toch een middel tegen borstkanker

Laatst bewerkt:
LHRH schijnt goed te zijn....

Maar hoe zit het dan met hmg icm nolva. Heb 18x75iu ervan liggen dus?

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 17:03 ----------

[/COLOR]

Hmmmm tamoxifen (nolva) is toch een middel tegen borstkanker

Zga AAS zijn oorsprongelijk gemaakt voor medische doeleinden, maar uiteindelijk zijn er betere medicijnen op de markt gekomen met meestal ook minder bijwerkingen, dan is dat medicijn niet meer interessant voor de medische wereld maar wel nog voor de ons, de bodybuilders dus.

zucht wat een bullshit weer gozer...................haast alle AS zijn gewoon medicatie,wat nog steeds gebruikt wordt op uitzondering van tren.

zucht wat een bullshit weer gozer...................haast alle AS zijn gewoon medicatie,wat nog steeds gebruikt wordt op uitzondering van tren.

Veel wel idd maar tren is ook nooit gemaakt als medicijn voor mensen dus lijkt me logisch, zelfde als boldenone bijvoorbeeld.

Terug
Naar boven