MuscleMeat

Libido weg hellup:p

• Topic Starter Topic Starter
Oke sniezel zal ik doen, ik moet morgen de stad in zoiets zal je bij de tuinen wel krijgen toch?

Letro protocool starten ,opbouwen van 0.25-2.5
Let wel op de Rebound effect hiervoor wat Aromasin nodig ---> hier komt je libido zeker niet goed van lol (wat ZMA en had na zolang weer een ochtenerectie:roflol:)
ik spreek uit ervaring--> Prolactine gyno die een half jaar is blijven hangen ...

Laatst bewerkt:
ZMA, vit-D & goeie testo booster zoals Get Diesel zullen je libido al wel wat goed doen

H
Ik heb het je al gezegd, ik behoor tot die mensen die vanalles geprobeerd hebben. Hcg, hmg, clomid, nolva, aas, hgh in verschillende dosissen. Dus weet er ook wel wat van. Plus heb ik een 30 tal mensen het zelf toegediend in het verleden en via bloedonderzoek gecheckt, net zoals bij mezelf.

Jij bent weer iemand die klakkeloos gebruikerservaringen overneemt, terwijl er veel factoren zijn die bepalen wat je best kan nemen. Dus ondoordacht. Wat voor kuren heb jij dan al gedaan?

Clomid en nolva werken hetzelfde, dat begrijp je toch? En zonder onderzoek wist jij juist niets, waar haal jij je info denk je? lol

He dr. Carl Clauberg en zijn 30 dude crew:p.

Hier is jou kuurveleden cools, niet echt aan te raden:D:D:D

Kzal ermee beginnen

Op men 18 begonnen met 35mg per dag dianabol 2 keer 2 weken met een maan of 2 tussen(wist er nog niet zoveel van op moment)2keer 3kilo gepakt
van 75 naar 81kilo gegaan en kunnen houden.
2maand daarna iets anders genomen waar ik de naam van vergeten ben ook pillen zelfde dosis en ook 2 weken,ook 3kilo maar vooral vocht(was er niet zo content van.
Toen zonder iets gebulkt tot 87,maar wat veel vet.
maar naar 80 gecut toen.

En toen met een 2 jaar ertussen met injects begonnen op 20jaar
Dit was 500mg deca en 500mg susta 6weken(op aanraden van men dealer)
nakuur 3 keer 5000iu pregnyl om de 5dagen en dan 10dagen clomid op 50mg
12kilo gepakt.
ff kunnen houden en toen naar 87 kilo gegaan,tijdje niet getraind en goed op stap gegaan.
een dikke 8maanden later terug beginnen trainen en kuurtje van 6weken 400mg deca en 1 susta,tot 97kilo kunnen gaan,wat veel vet en was weer niet zo content ervan,slechte producten vond ik.terug afgevallen 3maand erna op 90kilo.(nolva tijdens genomen wel,kan er ook aan liggen)

Toen een van 500deca en 500sust weer maar dan 8weken lang nakuur weer pregnyl maar 1500iu om de 3 dagen 6 injecties(was wat veel vond ik)
erna 14dagen clomid
15kilo bijgekomen maar kende op moment nog niet veel van voeding,dus at maar om te eten.

Toen kwam ze via dokter,was ondertussen 20kilo afgevallen,rond de 85kilo dus.
Dokter raadde me aan 500deca en 1 susta 8weken...zonder nakuur!!!
ok na 3 weken 8 kilo erbij..na 6 weken 12kilo,week 7 en 8 nix bijna.
op men eten gelet(ondertussen wat ouder en wat ervaring)vet% gemeten en geeindigd op 97 kilo met 10%vet..maarr wel wat vocht natuurlijk.
heel lekker kuurtje maar geen nakuurwas niet zo leuk..lang geduurd voor ik herstelde(een jaar ofzo)
maar natuurlijk na men kuur spierscheur en met hgh op 5iu begonnen waardoor ik niet zoveel laste van de niet nakuur had(voelde me vrij goed op hgh na tijdje)
dit 8maanden gedaan en van 97kilo op 10% naar 77 op 6% gegaan
ben blijven trainen en goed eten..dus moet normaal vocht en vet zijn

Na hgh blijven eten en trainen en nog 2 kilo afgevallen en gh heeft nog 8 maanden blijven doorwerken..veel eten en honger dus en toch blijven afvallen.
Dat was het zo is nu een jaar en half geleden dat ik iets gedaan heb
heb ff niet kunnen trainen en naar 73 gegaan.
terug begonnen en nu 78 op 7,5% vet

Whahaaha lol

Dat ie dan ineens allemaal kwaaltjes krijgt komt dan niet door zijn kuurverleden lijkt mij. Ik heb zeker het tiendubbele naar binnen gewerkt ondertussen (zeg ik btw niet uit trots hoor) en ben kern gezond.
Jaartje geleden nog alles doorgelicht en geen abnormaliteiten.

Letro protocool starten ,opbouwen van 0.25-2.5
Let wel op de Rebound effect hiervoor wat Aromasin nodig ---> hier komt je libido zeker niet goed van lol (wat ZMA en had na zolang weer een ochtenerectie:roflol:)
ik spreek uit ervaring--> Prolactine gyno die een half jaar is blijven hangen ...

oestrogeen onder controle houden is altijd prio als je t mij vraagt.
hier had ik een tijdje terug ook iets over gepost

PROGESTERONE AND PROLACTIN INDUCED GYNECOMASTIA

Before delving into this subject, I’d like to say first and foremost, that in users of anabolic /androgenic steroids (AAS) the first step in combating the development of gynecomastia, or male breast enlargement, is to eliminate the causative agent: the anabolic steroid . Drug-induced gynecomastia almost invariably resolves on its own when a person quits taking the drugs responsible for it, if caught before permanent fibrosis develops. Unfortunately, most AAS users don’t want to employ this simple approach, for obvious reasons, so the foregoing will all be under the assumption that a person wants to prevent or treat gyno and still continue steroid use .

In the belief that certain anabolic steroids increase prolactin levels as well as act as agonists at the progesterone receptor, some have advocated the use of antiprolactin agents, like bromocriptine, or progesterone receptor blockers like RU-486 to treat AAS related gynecomastia, in lieu of more traditional drugs like tamoxifen .

In truth, the etiology of gynecomastia is unknown and a number of agents including estrogens, progestins, GH, IGF-1, and prolactin may be involved. However, most authorities believe that a decreased (T+DHT)/E ratio is central to the development of gyno, and that blocking the effects of estrogen, or increasing T + DHT levels, is central to ameliorating the problem.

Regarding prolactin, androgens decrease prolactin levels whereas estrogens increase prolactin. Non-aromatizing androgens have never been shown to elevate prolactin levels in humans, but testosterone has, due to its aromatization to estradiol (19). Prolactin secreting tumors, or prolactinomas, are often associated with gyno. But in these cases the prolactin is believed to induce gyno by suppressing testosterone production: “Prolactinomas that are sufficiently large to cause gynecomastia do so as a result of impairment of gonadotropin secretion and secondary hypogonadism”. (20). However, this is a moot issue in AAS users whose gonadotropin secretion is already blunted.

According to research cited in (20), prolactin may have a direct stimulatory effect on mammary tissue development, but only in the presence of high estrogen levels:

The presence of mild hyperprolactinaemia is therefore not uncommon in patients with estrogen excess. Significant primary hyperprolactinaemia, on the other hand, may directly stimulate epithelial cell proliferation in an estrogen-primed breast, causing epithelial cell proliferation and gynaecomastia.

So rather than focusing solely on lowering prolactin levels which may be elevated in users of aromatizing androgens, attacking estrogen should be the first line of action.

GH and IGF-1 are considered critical to the proliferation of mammary tissue. An excellent review of the role played by these hormones, as well as a general overview of gynecomastia can be found here:

Since elevated GH and IGF-1 are considered important to the anabolic effect of AAS, it would be impractical and counterproductive to attempt to prevent gynecomastia by blocking GH/IGF.

Progesterone acts in concert with estrogen to promote breast development, and at least part of any role played by synthetic progestins may be to stimulate IGF-1 production in the breast. But again, blocking the action of progesterone or synthetic progestins is not practical. Specific progesterone receptor antagonists like RU-486 block not only the progesterone receptor, but the androgen receptor as well, and have actually been associated with the development of gynecomastia (21). In any case, progesterone is thought to act on the breast to enhance the effects of estrogen (22) so once again, attacking estrogen is the easiest and most logical approach.

DHT gel (Andractim) or a generic knockoff might help as well. DHT is thought to act as an aromatase inhibitor (23) and perhaps compete directly with estrogen for binding at the estrogen receptor (24). DHT has been used in several case reports and controlled trials to successfully treat gynecomastia. So perhaps a viable strategy would be to combine DHT gel with tamoxifen. I would recommend tamoxifen rather than an aromatase inhibitor due to the simple fact that tamoxifen has been widely used in numerous controlled studies to succesfully treat gynecomastia, whereas the evidence to support the efficacy of aromatase inhibitors is scanty at best.

ZMA, vit-D & goeie testo booster zoals Get Diesel zullen je libido al wel wat goed doen

Oke sniezel zal ik doen, ik moet morgen de stad in zoiets zal je bij de tuinen wel krijgen toch?

Ja zou kunnen, je kan ook body en fitshop kijken.

Ik gebruikte deze DAA: (doe je een jaar mee)
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/d-aspartic-acid/ai-sports-nutrition/d-aspartic-acid/

Deze d3:
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamine-d/now-foods/vitamin-d-5000-iu/
En zink.
Werkte bij mij top om me libido terug te krijgen terwijl me eigen test productie nog niet volledig hersteld was.

Get Diesel hoor je ook super goeie verhalen over, heb ik liggen maar nog niet geprobeerd.

i lolt

krachtigere erecties en betere pomps tijdens het trainen.

DAA verhoogde mijn libido meer dan test e/proviron. Srs.

• Topic Starter Topic Starter
Sniezel ik heb alles besteld, hopelijk slaat t aan haha

Hoe kom je er ook bij om na zo'n kuur Aromasin als nakuur te pakken. Heb je wel enig idee wat Aromasin precies doet?

Begin maar eens snel met een hoge dosis HCG (2500iu eod, 16 dagen lang) samen met 30 dagen 100mg Clomid en 45 dagen 20mg Nolvadex. Dit had je uiteraard direct moeten doen om zo snel mogelijk te herstellen, maargoed. Mochten je ballen alweer volledig terug op grootte zijn dan kun je de HCG achterwege laten.

Doe dit is een opstart protocol voor hpta bij ene Dr Scully. Je kan ook is zoeken naar post van ene Hackski op een UK board veel goeie info over herstel van hpta. Labido zegt trouwens helemaal niks over herstel.

Dat is mijn oude kuurverleden inderdaad. Mijn kwalen zijn gekomen doordat ik gevoeliger ben dan de meeste. Toch geen slechte resultaten voor hetgene dat ik genomen heb, niet?

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 14:37 ----------

Dat ie dan ineens allemaal kwaaltjes krijgt komt dan niet door zijn kuurverleden lijkt mij. Ik heb zeker het tiendubbele naar binnen gewerkt ondertussen (zeg ik btw niet uit trots hoor) en ben kern gezond.
Jaartje geleden nog alles doorgelicht en geen abnormaliteiten.

Ze zien spijtig genoeg niet alles in huideige bloedonderzoeken. Er zijn meerdere factoren in ontwikkeling voor bloedonderzoek.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 14:38 ----------

He dr. Carl Clauberg en zijn 30 dude crew:p.

Inderdaad, toen ik stopte ben ik begonnen met anderen te begeleiden. te testen op anderen. Want dit kon niet meer op mezelf en zat met meerdere vragen.

uuhhh sorry cools maar al bij al zijn het zeer slechte resultaten zelfs.

sry hoor cools als dit jou verleden is ben je toch wel beetje door demand gevallen dit is gewoon slecht gebruik van aas zoals het NIET moet en dan loop je nu iedreen aftraden aas te nemen ja gek je als je zo heb gebruikt

uuhhh sorry cools maar al bij al zijn het zeer slechte resultaten zelfs.

Lol, dat is gezever slechte resulaten.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 15:41 ----------

sry hoor cools als dit jou verleden is ben je toch wel beetje door demand gevallen dit is gewoon slecht gebruik van aas zoals het NIET moet en dan loop je nu iedreen aftraden aas te nemen ja gek je als je zo heb gebruikt

Dit is normaal gebruik van aas (meer dan 5 jaar geleden nu al). Nakuren waren niet zoals het moet inderdaad, dianabol kuren wat kort en deca wat te hoog in verhouding van test. Maar de resultaten spreken voor zich.

Je kan me hier wel proberen af te kraken op mijn gebruik van vroeger, wat niets zegt over de wetenschap erachter, maar mijn doseringen zijn nog vrij normaal tov anderen. Dus begrijp de reactie niet.

Zelfs TS zij doseringen stijgen sterk boven de mijne. En hoe ik het gebruikt heb zou helemaal geen kwaad kunnen volgens velen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven