AndroidHealthClinic

Libido weg hellup:p

Bezoekers in dit topic

In PCT raad ik de peptide PT141 aan. Die verhoogt ook libido en werkt.
 
Idd, heb deze 3 producten ook toegevoegd aan mijn pct en moet zeggen dat mijn libido VEEEL sneller terug komt dan anders. Zit in week 3 van mijn pct en heb het gevoel dat mijn kleine vriend al weer de oude is

Ja werkt echt goed he!
 
Diesel Test Hardcore schijnt ook erg goed te helpen tijdens de PCT. Wat als je die nou eens samen zou nemen met o.a. DAA ;)
 
Heb zowel diesel test en DAA gebruikt en ben er zeer over te spreken.

Diesel test is een goed libido verhogend produkt met natuurlijke ingredienten en DAA zou je vrije test verhogen. Beide heeft mij enorm geholpen.
 
diesel test ook zeer over te spreke in PCT.
 
Van DAA merkte ik alleen de eerste week wat, daarna niet meer. Vitamine D3 en ZMA doen het bij mij wel goed.
 
Laatst bewerkt:
Bro ik heb eens een stuk of 10 bodybuilders die rond hun 30ste stierven gegoogled en die namen allemaal andere troep. Kwam er ook eentje tegen die OD had gehad van heroine en nog zo;n mafkees die 20 verschillende soorten drugs in zijn lichaam had bij de autopsie.
Ik ben er van overtuigd dat de doseringen die wij hier hanteren nog best te doen zijn, maar ik zal niet ontkennen dat het ongezond blijft.

Onze doseringen zijn goed te doen ja...

jouwe kunnen we het nog wel eens over hebben ouwe reus :P
 
Onze doseringen zijn goed te doen ja...

jouwe kunnen we het nog wel eens over hebben ouwe reus :P

Ik neem nog geen eens een kwart van wat die gasten nemen hoor :P
 
Diesel Test Hardcore schijnt ook erg goed te helpen tijdens de PCT. Wat als je die nou eens samen zou nemen met o.a. DAA ;)

Heb ik ook liggen, nog nooit geprobeerd alleen.
 
Yo browski,s wat is DAA en waar kan ik dat halen?

Edit:em stond dus een paar pagina,s terug haha ben benieuwd ook maar eens proberen.
 
Yo browski,s wat is DAA en waar kan ik dat halen?

Edit:em stond dus een paar pagina,s terug haha ben benieuwd ook maar eens proberen.

Post of the year ;)
 
Yo browski,s wat is DAA en waar kan ik dat halen?

Edit:em stond dus een paar pagina,s terug haha ben benieuwd ook maar eens proberen.

Ik heb het ook genomen. Ik dacht eerst ook dat het hielp maar een paar dagen later was dat gevoel weer verdwenen. 't Is dus de moeite niet. Ik nam er ook 2000 tot 4000 iu vit D3 bij vermits dat ik dat al jaren neem.
 
Back
Naar boven