AndroidHealthClinic

Libido weg hellup:p (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Triptorelin schijnt goed te werken.
Daarnaast zou ik voor een combi van Red Maca en Horny Goat Weed gaan.

triptorelin werkt voor geen meter in PCT, is al meerdere keren aangetoond.
en behalve dat ook een gevaarlijk goedje, zou er maar ver afstand van nemen als je nog meer kleine ibotjes wil maken hehe :)


@ts nolvadex zou moeten voldoen op 20mg p/d, laat die aromasin even weg
 
Laatst bewerkt:
Ja uit jullie tegenstrijdige post kom ik helaas ook niet wijs uit, ik gebruik aromasin omdat ik prolactine gyno heb en nolva en clomid dit kunnsn verergere. Ben toch maar met arofixen begonnen! Weet het anders ook niet
 
Ja uit jullie tegenstrijdige post kom ik helaas ook niet wijs uit, ik gebruik aromasin omdat ik prolactine gyno heb en nolva en clomid dit kunnsn verergere. Ben toch maar met arofixen begonnen! Weet het anders ook niet

Als je prolactine gyno hebt dan gebruik je cabergoline (bijvoorbeeld) om je PRL naar beneden te halen.
 
Wrm raad iedereen me trouwens clomid en nolva aan als ik prolactine gyno heb? Ik wou dit juist eerst vermijden vanwege die rede
 
Heb hier ooit eens een topic over geopend, welke libido boosters werken.

Maar eerst moet je goed nakuren inderdaad. Je kan nog wat HCG erbij pimpen, om t weer wakker te schudden, maar niet te lang.

Daarna gewoon nolva/clomid, weekje of 5. En dan zal je alsnog een libido dip krijgen.
Maar wat daar goed bij helpt is:

Vitamine D3 en Zink, D-Aspartic Acid.
Ik nam die 3 samen, libido binnen 10 dagen weer top!

Get Diesel schijnt ook goed te helpen, maar heb ik nog niet geprobeerd.
 
Omdat als je FSH gebruikt eigen LH productie ook verminderd. Dus onvoldoende LH voor leydig cel stimulatie.

In men topic test booster heb ik ook wat staan over libido verhogers.
 
Meer dan 1500iu om de 5 dagen is niet aan te raden, hmg zoals men zegt hierboven ook erbij.

100mg clomid is teveel, zeker met 20mg nolva erbij. Hcg en hmg eerst week of 2 en dan pas nolva of clomid.

Aromasin doet zijn werk ook hoor. Soortgekijke uitkomt, minder oestrogeen op de receptors.

Onzin. Als je het te lang zou doen wel maar 16 dagen is echt geen probleem.

Ik vertrouw liever op echte onderzoeksresultaten die verkregen zijn door zeer kundige onderzoekers, doktoren, etc. Dit is de zogenaamde power PCT die door zeer veel kuurders succesvol is gebleken na erg lang on te zijn geweest.

Om nog wat toe te voegen; heb zelf ook een keer met hmg en nolva nagekuurd na 7 maanden on te zijn geweest. Omdat dat op dit forum blijkbaar DE manier was. Nou ik heb het geweten, deed zo goed als niks wees de bloedtest uit. Daarna de power PCT met veel succes gevolgd. Voor mij niks anders meer na een zware kuur.
 
Laatst bewerkt:
Nou kan altijd onderzoeken plaatsen als je wil.

Je moet ook niet het forum volgen. Hmg onderdrukt je LH productie, dus icm nolva heeft geen nut.
 
Nou kan altijd onderzoeken plaatsen als je wil.

Je moet ook niet het forum volgen. Hmg onderdrukt je LH productie, dus icm nolva heeft geen nut.

Als je daar een onderzoek van hebt, plaats het dan a.u.b. Ben er zeer geïntereseerd in.
 
Ik pakte eerst de HMG....daarna pas de nolva.
Onderzoeken hoef ik dus ook niet te zien. Ik weet dat het voor mij totaal niet werkte, itt de power PCT. Ik pakte overigens 10mg Nolva ipv 20mg bedenk ik me net.
 
Als je daar een onderzoek van hebt, plaats het dan a.u.b. Ben er zeer geïntereseerd in.

Dat is sowiezo logisch. Als je hcg of LH zou gebruiken onderdruk je FSH. Dit omdat het signaal voor FSH en LH van dezelfde stof komt(GnRH). Maar zal eens onderzoek zoeken.

In hmg zit LH en FSH, maar de LH is snel uit je lichaam en hoeveelheid is niet voldoende erin.

Al wat info.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gonadotropin-releasing_hormone

At the pituitary, GnRH stimulates the synthesis and secretion of the gonadotropins, follicle-stimulating hormone (FSH), and luteinizing hormone (LH). These processes are controlled by the size and frequency of GnRH pulses, as well as by feedback from androgens and estrogens. Low-frequency GnRH pulses lead to FSH release, whereas high-frequency GnRH pulses stimulate LH release.

Je remt dus met hcg of hmg de afgifte van GnRH uit de hypothalamus. Daarom best beiden gebruiken.
 
En toch vraag ik het me af hoor..

Stel ik spuit 3 x per dag 25iu HMG. Dat betekent dan elke keer:
25iu op een liter of 7 bloed (ik ben fors ja) = 3.5 IU LH/L en 3.5 IU FSH/L
Beiden kennen een relatief korte halfwaardetijd, LH inderdaad nog het meest. En als je lichaam het te weinig vindt, gaat het zelf toch wel d.m.v. ofwel korte of lange GnRH pulsen lopen aanvullen??

Dat is hoe ik het zie maar ik ben geen medicus..
 
Deze is interessant. Hcg en GnRH behandeling vergeleken.
http://europepmc.org/abstract/MED/1743335

The rise of testicular volume was significantly more pronounced (P less than 0.001) in the GnRH group (delta testicular volume = 8.1 +/- 2.0 mL) than in the gonadotropin group (delta testicular volume = 4.8 +/- 1.8 mL). Ten patients of the GnRH and 8 of the gonadotropin group had positive sperm counts, ranging from 1.5 to 26 x 10(6) spermatozoa/mL. The latter was achieved more rapidly in the GnRH group (12 +/- 1.6 versus 20 +/- 2.3 months: P less than 0.02). CONCLUSIONS: Endocrine and exocrine testicular function can be normalized by both forms of therapy. Gonadotropin therapy has more side effects. Gonadotropin-releasing hormone leads to a higher testicular volume and a more rapid initiation of spermatogenesis compared with gonadotropin therapy.


En deze hmh+hcg vergeleken met GnRH
http://www.eje.org/content/131/4/347.short

Patients were treated with a combination of 1000–2500 IE of human chorionic gonadotropin twice per week and 75–150 IE human menopausal gonadotropin three times per week intramuscularly or subcutaneously. Alternatively, GnRH was administered at doses of 5–20 μg every 120 min subcutaneously to men with hypothalamic disorders.
Thus, we conclude that both gonadotropin and pulsatile GnRH therapy are most effective in the induction of spermatogenesis and pregnancies in hypogonadotropic hypogonadal men, despite maldescended testes, low initial testicular volumes or sperm concentrations below the normal limit.



Hcg alleen vergeleken met hcg+hmg en GnRH
http://www.eje-online.org/content/147/5/617.short

CONCLUSION: Once spermatogenesis is induced in patients with secondary hypogonadism by GnRH or hCG/hMG treatment, it can be maintained in most of the patients qualitatively by hCG alone, in the absence of FSH, for extended periods. However, the decreasing sperm counts indicate that FSH is essential for maintenance of quantitatively normal spermatogenesis.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 20:48 ----------

En toch vraag ik het me af hoor..

Stel ik spuit 3 x per dag 25iu HMG. Dat betekent dan elke keer:
25iu op een liter of 7 bloed (ik ben fors ja) = 3.5 IU LH/L en 3.5 IU FSH/L
Beiden kennen een relatief korte halfwaardetijd, LH inderdaad nog het meest. En als je lichaam het te weinig vindt, gaat het zelf toch wel d.m.v. ofwel korte of lange GnRH pulsen lopen aanvullen??

Dat is hoe ik het zie maar ik ben geen medicus..

Ja, ben ook nog geen 100% zeker. Ben nu naar onderzoek aan het zoeken, voorlopig alleen 1 op apen gevonden. De rest op spermakwaliteit, maar niet testosteron.
 
Laatst bewerkt:
Ik pakte eerst de HMG....daarna pas de nolva.
Onderzoeken hoef ik dus ook niet te zien. Ik weet dat het voor mij totaal niet werkte, itt de power PCT. Ik pakte overigens 10mg Nolva ipv 20mg bedenk ik me net.

Heb ook al power PCT gebruikt en is idd één van de beste oplossingen indien je on cycle geen hcg gebruikt hebt. weet niet dat het hier op het board staat, maar op uk boards is dit (2500 eod) gewoon de standaard na een deftige kuur.
 
Ik pakte eerst de HMG....daarna pas de nolva.
Onderzoeken hoef ik dus ook niet te zien. Ik weet dat het voor mij totaal niet werkte, itt de power PCT. Ik pakte overigens 10mg Nolva ipv 20mg bedenk ik me net.

mm k, dat betekend dat hmg zijn effect op testosteron niet groot genoeg is. Wat verdere onderdrukking betekent en zo slaagt nolva minder aan.

Onderzoeken ivm hmg en test zijn moeilijk te vinden.
 
Nou kan altijd onderzoeken plaatsen als je wil.

Je moet ook niet het forum volgen. Hmg onderdrukt je LH productie, dus icm nolva heeft geen nut.

Ik kan je bloedresultaten laten zien die dat tegenspreken.

Na 5 maanden rond gelopen te hebben met maar 43ng/dl (FSH en LH waren nagenoeg 0) ben ik HMG samen met Nolva gaan gebruiken en 2 weken na mijn laatste toediening bloed laten nemen.
Uitslag
Test totaal is gestegen van 43ng/dl naar 313ng/dl!!!!
Vrije test van 6% naar 31,6%!!!

LH 3,99 mIU/ml 1,24 8,62
FSH 2,20 mIU/ml 1,27 19,26

Moet je mij toch eens uitleggen dan?
 
Ja uit jullie tegenstrijdige post kom ik helaas ook niet wijs uit, ik gebruik aromasin omdat ik prolactine gyno heb en nolva en clomid dit kunnsn verergere. Ben toch maar met arofixen begonnen! Weet het anders ook niet

Tja iedereen heeft een andere mening hé, het is en blijft immers een forum...

Nolva en Clomid hebben bij mij nooit prolactinegyno verergerd hoor, maar als de theorie het zegt dan zal het wel zo zijn...

Letro werkt het beste tegen bovengenoemde kwaal, maar is erg heavyshit...
 
Cools: hier zit je tussen mensen die uit ervaring spreken en zelf als het één en ander geprobeerd hebben en achteraf hun bloed laten controleren hebben. Hier zit je niet op het supplementenforum in het testoboosterstopic waar alles zomaar door een paar naïevelingen klakkeloos aangenomen wordt wat in ergogenics of pubmed gepubliceerd wordt en waar geen enkel bewijs geleverd wordt. Jullie zitten daar maar van alles te proberen maar niemand heeft daar zijn bloed laten nemen om te zien of er iets werkt. Ik herinner mij hier ook Mickey86 die enkel met een power pct zijn libido en testosteronniveau op een goed niveau gebracht had. Hij heeft dit ook met bloedtesten bewezen. Hij had nochtans voordien ook met 20mg nolva en aromasin geëxperimenteerd.
Ik heb ook al meermaals geschreven dat een goede nakuur bestaat uit clomid en nolva en minstens 6 weken zou moeten duren. En clomid de eerste twee-drie weken op 100mg en daarna 50mg. En dat schrijf ik omdat ik ook al een lichte dosis nolva of aromasin genomen heb. Ik heb toen ondervonden dat ik zelfs even goed niet kan nakuren.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 10:09 ----------

Wrm raad iedereen me trouwens clomid en nolva aan als ik prolactine gyno heb? Ik wou dit juist eerst vermijden vanwege die rede

Hoe weet je eigenlijk dat je prolactine gyno hebt? Ik vraag dit maar omdat ik de indruk heb dat er op dit board nogal veel veronderstellingen gedaan worden door gebruikers zelf.
 
Hoe zag je kuur er uit?
 
Back
Naar boven