AndroidHealthClinic

Libido weg hellup:p

Bezoekers in dit topic

Was naast bloedtest onder andere ook een uitgebreide hart MRI

Nog een paar testen zijn telomeerlengte en activiteit specifieke cytochroom P450 enzymen. Telomeerlengte kan al in Amerika en cytochroom P450 zijn ze stilaan mee bezig.

Eerst bepaald de effecten van aas op je celdeling en dus verouderingsproces. 2de bepaald dit ook, maar dan aan de hand van de mogelijkheid tot verwerking van stoffen. Dit vertraagd ook bij het verouderen (buiten 5 alfa reductase en aromatase, deze versnellen), maar aas hebben hier ook al een direct effect op.
 
Nog een paar testen zijn telomeerlengte en activiteit specifieke cytochroom P450 enzymen. Telomeerlengte kan al in Amerika en cytochroom P450 zijn ze stilaan mee bezig.

Eerst bepaald de effecten van aas op je celdeling en dus verouderingsproces. 2de bepaald dit ook, maar dan aan de hand van de mogelijkheid tot verwerking van stoffen. Dit vertraagd ook bij het verouderen (buiten 5 alfa reductase en aromatase, deze versnellen), maar aas hebben hier ook al een direct effect op.

Mijn punt was vooral dat ik veel meer heb gebruikt dan jij maar jij allemaal kwaaltjes hebt en ik niks, dus ik geloof niet dat het geheel aan de AAS kan liggen als jij als enige overal last van hebt.
 
Mijn punt was vooral dat ik veel meer heb gebruikt dan jij maar jij allemaal kwaaltjes hebt en ik niks, dus ik geloof niet dat het geheel aan de AAS kan liggen als jij als enige overal last van hebt.

Dat is ook persoonsafhankelijk (verschillende in de familie hebben zwakkere lever en een paar aan het hart). In mijn verleden was ik ook al niet te gezond en dat heeft ook zijn effecten gehad.

Ik ken er verschillende die toch door alleen kuren last hebben gekregen van nieren, prostaat, lever of hart. Maar dat zie je uiteindelijk op de bloedtesten, wel als het al gevorderd is. Lichte stijgingen worden als belasting gezien en dus genegeerd.

Dus ben een van de weinige die ervoor uitkomt, dat is het verschil. Ben ook volledig eerlijk in mijn gebruik en problemen rondom. Genoeg bb gestorven aan hartproblemen. Stond hier zelfs een lijst op het forum.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f42/they-died-for-bodybuilding-294600/index5.html

Kan je natuurlijk discussieren over hoeveelheden en levensstijl.
 
Laatst bewerkt:
Sniezel ik heb alles besteld, hopelijk slaat t aan haha


Duurt wel minimaal een weekje hoor.

Laat even weten hoe je er op reageert, desnoods via pm, ben benieuwd.


Maar je gaat niet nog een power pct erbij doen ofzo?
 
Dat is ook persoonsafhankelijk (verschillende in de familie hebben zwakkere lever en een paar aan het hart). In mijn verleden was ik ook al niet te gezond en dat heeft ook zijn effecten gehad.

Ik ken er verschillende die toch door alleen kuren last hebben gekregen van nieren, prostaat, lever of hart. Maar dat zie je uiteindelijk op de bloedtesten, wel als het al gevorderd is. Lichte stijgingen worden als belasting gezien en dus genegeerd.

Dus ben een van de weinige die ervoor uitkomt, dat is het verschil. Ben ook volledig eerlijk in mijn gebruik en problemen rondom. Genoeg bb gestorven aan hartproblemen. Stond hier zelfs een lijst op het forum.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f42/they-died-for-bodybuilding-294600/index5.html
Kan je natuurlijk discussieren over hoeveelheden en levensstijl.
Van die paar kuurtjes van 6 of 8 weken, ga je mij toch niet vertellen dat dit invloed heeft gehad op je gezondheid. Welke problemen heb je dan nu die je anders niet zou gehad hebben? En diegenen die je kent die nu problemen hebben aan hart, nieren, lever, prostaat zullen dat zeker niet hebben van een paar kuurtjes. die moeten dan wel serieus jaren aan een stuk gekuurd hebben. Ik vraag mij wel af of je die echt persoonlijk kent. Behalve diegenen die hartproblemen gekregen hebben misschien maar die zouden die hartproblemen ook gehad hebben, moesten ze niet gekuurd hebben. Ik heb wel is geëxperilmenteerd met korte, ongezonde kuurtjes zoals methyl tren (3 weken) en daar voelde ik wel dat ik met vuiligheid bezig bent. Ik voelde ook wel dat dit de middelen zijn die je veel vooruitgang geven. Dianabol idem. Heb die kuren dan ook nooit afgemaakt. Als je zoals mij lichte dosissen testosteron gebruikt gedurende lange tijd, ga je niet veel progressie maken (toch niet op mijn leeftijd) maar ik ben er zeker van dat dit ook geen slechte invloed geeft op mijn gezondheid uitgezonderd prostaat misschien maar dat hou ik dan ook in het oog. Mijn cholesterol heeft dan zelfs zeer goede waardes met die lichte dosis. Ik spreek wel als 53 jarige en zou dit niet doen moest ik 30 jaar jonger zijn. Ik heb pas eerste keer gebruikt toen ik al ouder was dan 40 jaar. Die mannen die trouwens in die lijst staan, waren wel zware gebruikers en geen jongens die af en toe een kuurtje gebruikten.
 
Mijn hart was wel vergroeid, maar dat kwam puur omdat ik 105 weeg terwijl ik op me 21ste nog 62kg woog (bij 1m82). Sporters hart kon je t ook noemen.

Last van lever en nieren? Dan zal je flink misbruikt hebben inderdaad.
 
Van die paar kuurtjes van 6 of 8 weken, ga je mij toch niet vertellen dat dit invloed heeft gehad op je gezondheid. Welke problemen heb je dan nu die je anders niet zou gehad hebben? En diegenen die je kent die nu problemen hebben aan hart, nieren, lever, prostaat zullen dat zeker niet hebben van een paar kuurtjes. die moeten dan wel serieus jaren aan een stuk gekuurd hebben. Ik vraag mij wel af of je die echt persoonlijk kent. Behalve diegenen die hartproblemen gekregen hebben misschien maar die zouden die hartproblemen ook gehad hebben, moesten ze niet gekuurd hebben. Ik heb wel is geëxperilmenteerd met korte, ongezonde kuurtjes zoals methyl tren (3 weken) en daar voelde ik wel dat ik met vuiligheid bezig bent. Ik voelde ook wel dat dit de middelen zijn die je veel vooruitgang geven. Dianabol idem. Heb die kuren dan ook nooit afgemaakt. Als je zoals mij lichte dosissen testosteron gebruikt gedurende lange tijd, ga je niet veel progressie maken (toch niet op mijn leeftijd) maar ik ben er zeker van dat dit ook geen slechte invloed geeft op mijn gezondheid uitgezonderd prostaat misschien maar dat hou ik dan ook in het oog. Mijn cholesterol heeft dan zelfs zeer goede waardes met die lichte dosis. Ik spreek wel als 53 jarige en zou dit niet doen moest ik 30 jaar jonger zijn. Ik heb pas eerste keer gebruikt toen ik al ouder was dan 40 jaar. Die mannen die trouwens in die lijst staan, waren wel zware gebruikers en geen jongens die af en toe een kuurtje gebruikten.

Het is vooral de hgh waar het fout is gegaan met me. Dat zag je ook aan de effecten op mijn lichaam. Voor dat had ik van niets last en geen gevoeligheden of kwalen. Mijn bloedwaardes begonnen toen serieus af te wijken. Op jonge leeftijd beginnen heeft zijn nadelen ook gehad waarschijnlijk.

Die andere dat ik ken is van zwaardere, meerdere kuren inderdaad. Jij stopte met je kuren omdat je voelde dat het vuiligheid was, anderen doen dit meestal niet (of voelen dit niet) en zetten door. Telkens opnieuw.

En los van dat alles gaat het om wat aas en hgh met je lichaam kan doen en doet.

Trouwens er zijn genoeg zware gebruikers hier, check de logs maar eens. Tren is standaard bij velen en nu ook in eerste kuren zelfs voorkomend.

Nog een leuke extra trouwens.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...or-ouder-worden-door-ongezonder-leven-312091/
 
Laatst bewerkt:
Het is vooral de hgh waar het fout is gegaan met me. Dat zag je ook aan de effecten op mijn lichaam. Voor dat had ik van niets last en geen gevoeligheden of kwalen.

Die andere dat ik ken is van zwaardere, meerdere kuren inderdaad. Jij stopte met je kuren omdat je voelde dat het vuiligheid was, anderen doen dit meestal niet (of voelen dit niet) en zetten door. Telkens opnieuw.

En los van dat alles gaat het om wat aas en hgh met je lichaam kan doen en doet.

Trouwens er zijn genoeg zware gebruikers hier, check de logs maar eens. Tren is standaard bij velen en nu ook in eerste kuren zelfs voorkomend.

Van die hgh denk, kun je dus nooit hard op roepen alszijde de waarheid. Dus totaal niet relevant, zoals je zelf zo vaak aangeeft
 
Van die hgh denk, kun je dus nooit hard op roepen alszijde de waarheid. Dus totaal niet relevant, zoals je zelf zo vaak aangeeft

Ik spreek voor mij persoonlijk (research, bloedonderzoeken en wat ik heb wijzen erop). Ik ben zelf 100% zeker ja. Als ik geen hgh had gedaan had ik nog jaren zo kunnen kuren.


Nogmaals, dit heeft niets met de research te maken. Onderstaande wel.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/onderzoeken-groeihormoon-313331/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabole-androgene-oestrogene-dilemma-310205/
 
Laatst bewerkt:
Dat is ook persoonsafhankelijk (verschillende in de familie hebben zwakkere lever en een paar aan het hart). In mijn verleden was ik ook al niet te gezond en dat heeft ook zijn effecten gehad.

Ik ken er verschillende die toch door alleen kuren last hebben gekregen van nieren, prostaat, lever of hart. Maar dat zie je uiteindelijk op de bloedtesten, wel als het al gevorderd is. Lichte stijgingen worden als belasting gezien en dus genegeerd.

Dus ben een van de weinige die ervoor uitkomt, dat is het verschil. Ben ook volledig eerlijk in mijn gebruik en problemen rondom. Genoeg bb gestorven aan hartproblemen. Stond hier zelfs een lijst op het forum.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f42/they-died-for-bodybuilding-294600/index5.html

Kan je natuurlijk discussieren over hoeveelheden en levensstijl.

There you have it bro. En in het algemeen sterven er genoeg mensen aan hartproblemen. Volgens mij is dat bijna doodsoorzaak nummer 1
 
There you have it bro. En in het algemeen sterven er genoeg mensen aan hartproblemen. Volgens mij is dat bijna doodsoorzaak nummer 1

Niet op die leeftijd ;) Net zoals ik vroeger deed zal elke aas gebruiker proberen het slechte teniet te doen.

En dat ik op jongere leeftijd begonnen ben is een factor op toepassing van mezelf. Maar onderzoek bevestigd dat dit mogelijk is bij iedereen (kijk invloed aas en hgh op cytochroom P450 enzymen).

Zoals ik zei mijn toestand en ziekte heeft geen belang. Je kan me proberen in diskrediet te brengen, maar dat veranderd niets aan beschikbaar onderzoek naar aas en hgh.

Maar ben ook objectief. Het kan veilig en welke middelen je gebruikt en dosis hebben veel invloed.

TS gebruikt een middel dat 5 keer zo androgeen is als test en even androgeen is als DHT, tren dus. Niemand die er iets van zegt, vreemd toch? Hoe veilig verwacht je dat dit middel is? Zou je DHT injecteren? Net zoals dianabol, om andere redenen dan. Hoe beter het werkt, hoe minder erg de mogelijke bijwerkingen?

Zo is dat met dosissen hier ook. Hoe minder het middel zou werken, hoe hoger de dosis. Zonder rekening te houden met mogelijke bijwerkingen. TS denk zelfs dat zijn kuur niet zwaar was, niemand die er weer wat van zegt.

Mijn dossissen waren stuk lager en korter van duur. Maar daar wordt wel iets van gezegd omdat ik dingen heb dat anderen niet willen linken met aas. En nog vreemder is dat het over nakuren ging ;)
 
Laatst bewerkt:
Mijn hart was wel vergroeid, maar dat kwam puur omdat ik 105 weeg terwijl ik op me 21ste nog 62kg woog (bij 1m82). Sporters hart kon je t ook noemen.

Last van lever en nieren? Dan zal je flink misbruikt hebben inderdaad.


hoe oud ben je nu sniezel? als ik vragen mag
mijn hart is ook niet helemaal meer 100%
maar dat is door jarenlange drugs misbruik. woog toen ik begon met trainen ook maar 61kg @ 185

maak me ook best zorgen om me hart ICM met kuren.
vooral middelen als winny krijg ik vette hartkloppingen van zelfs van jack3d heb ik er last van als ik 3 scoops neem
 
Mijn hart was wel vergroeid, maar dat kwam puur omdat ik 105 weeg terwijl ik op me 21ste nog 62kg woog (bij 1m82). Sporters hart kon je t ook noemen.

Last van lever en nieren? Dan zal je flink misbruikt hebben inderdaad.

Zie jij de link met aas en je hart dan niet? Denk je dat je hart zo was gegeroeid zonder aas dan? Wielrenners zijn het mooiste voorbeeld van sportersharten, maar wat gebruiken hun allemaal?
 
Hoeveel iu hgh zette je dan Cools' en op welke leeftijd?
 
Hoeveel iu hgh zette je dan Cools' en op welke leeftijd?

Rond men 22, 5iu 5on/2off. Zat op 97kg @10% en bleef maar afvallen op de hgh, dus was al vreemd. Maar ben altijd gevoeliger aan werking en bijwerking geweest.
 
update:De gyno die ik had opgebouwd maakten ik me nog het minste zorgen over want ik had me al deels neergelegd bij een operatie, het ging mij meer om snel mijn libido terug te krijgen maar sinds ik een weekje ben overgestapt van aromasin naar de arofixen is mijn gyno met toch wel een 1.5cm doorsnede volledig verdwenen! libido word geloof ik ookal iets beter maar dit is nog moeilijk te zeggen.
 
Niet op die leeftijd ;)

Bro ik heb eens een stuk of 10 bodybuilders die rond hun 30ste stierven gegoogled en die namen allemaal andere troep. Kwam er ook eentje tegen die OD had gehad van heroine en nog zo;n mafkees die 20 verschillende soorten drugs in zijn lichaam had bij de autopsie.
Ik ben er van overtuigd dat de doseringen die wij hier hanteren nog best te doen zijn, maar ik zal niet ontkennen dat het ongezond blijft.
 
Neem sowieso ook zink en d3 en d-aspartic acid erbij. Kan nooit kwaad en is echt lekker om je libido sneller terug te krijgen

Idd, heb deze 3 producten ook toegevoegd aan mijn pct en moet zeggen dat mijn libido VEEEL sneller terug komt dan anders. Zit in week 3 van mijn pct en heb het gevoel dat mijn kleine vriend al weer de oude is
 
beste jongens ik gebruik zelf niet, vindt het zeer interessant en wie weet ooit? maar goed wat ik wil zeggen is:

een maat van mij in me vorige gym (meneer van 52 jaar) sterke vent voor die leeftijd altijd getraind mooie lichaam nogsteeds! een powerlifter geweest en op BB terug gevallen naarmate ouder wordende... hij zei dit:

ik heb gebruikt en ik stond ook goed bij, maar alles wat de andere namen nam ik altijd de helft van. wat mijn gymhouder me aanbevool nam ik altijd minimaal de helft. waarom? omdat ik wist dat het niet goed kon zijn ondaks ontbrekend onderzoek destijds...

en nu ik hem zie, nogsteeds pracht van een lichaam (welliswaar kaal geworden, niet helemaal alleen bovenkant) en nogsteeds gedisciplineerd met voeding n training.... wat ik dus wil zeggen is dat het wel kan! als je je maar kan inhouden en niet zwicht voor de imense vooruitgang die je op AAS kan maken. BTW een goede basis is ook niet verkeerd om te hebben. Ook zoiets wat ik hier heelvaak zie. 20-21-22 jaar zelfs al zijn mensen 24 jaar de groei zit er echt nogwel in en een natuurlijk limiet is op 24jarige leeftijd niet berijkt en als het wel zo is nog zeker goed vast te houden.... Ik ben dus wel voor goed AAS gebruik als je maar gewoon niet in het rondte loopt te spuiten en mentaal nog sterker in je schoenen staat....
 
Idd, heb deze 3 producten ook toegevoegd aan mijn pct en moet zeggen dat mijn libido VEEEL sneller terug komt dan anders. Zit in week 3 van mijn pct en heb het gevoel dat mijn kleine vriend al weer de oude is

Mijn nakuur zit er ook aan te komen en ga nu ook maar eens DAA erbij doen wegens de goede verhalen van jullie ;) (zink en D3 neem ik zowieso al). Ga er ook nog als kers op de taart mucuna pruriens bij doen. Schijnt een prettig gevoel te geven. Dit voor het geval ik een dipje zou krijgen, maar heb daar gelukkig vaak normaal gesproken maar een paar daagjes last van.
Eens kijken of ik er zo helemaal ongeschonden doorheen kan komen :D
 
Back
Naar boven