- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spreken nu al van 1300 doden? Als dat waar is gaat Obama niet anders kunnen dan ingrijpen of gezichtsverlies leiden.
Omdat ze zeiden dat het gebruik van chemische wapens de rode lijn was voor ingrijpen...Gezichtsverlies door een (voor Amerika) irrelevant land als Syrië?
pls go
Omdat ze zeiden dat het gebruik van chemische wapens de rode lijn was voor ingrijpen...
Als de VS toont dat ze hen dreigementen geen waar maken is dat groot gezichtsverlies ja.
Zo lijken ze zwak tov andere (vijandige) landen waarnaar ze in de toekomst conflicten mee hebben zoals NK. Dan weten ze dat ze zowat alles kunnen doen wat ze willen omdat de VS te p*ssy is wanneer het er op aan komt.
Syrie is de poort naar Iran. Maar door de komst van de nieuwe Iraanse president is dat wel van minder belang geworden.De vs heeft 10 keer niks te zoeken in Syrie, behalve dan de rebellen wapenen voor hun eigen wapenindustrie. Verder, wat rode lijn betreft ben ik het niet met je eens, de vs stuurt al jaren diverse bedreigingen naar NK en die gaan lekker door met hun kernonderzoek, hetzelfde geldt voor Iran.
Waarom moet de ****ing VN dat nou weer onderzoeken.
Als dat waar is gaat Obama niet anders kunnen dan ingrijpen of gezichtsverlies leiden.
Als je kijkt waarmee het gifgas is verspreid dan is dit een sterke indicatie dat het Assad was. Ze werden namelijk verspreid via minstens 10 militaire raketten. Het is mogelijk dat rebellen deze van Assad zijn troepen 'gestolen' hebben maar het zou me eerder verbazen, zeker dat ze deze dan zonder de juist apparatuur allemaal on target geschoten hebben.Eerder 10/90 want de wereld heeft geleerd van de zogenaamde mobiele chemische wapens laboratoria op basis waarvan de VS besloten Irak aan te vallen. Het moet nu 100% zeker zijn dat Assad die gifgas aanvallen heeft gedaan en niet de rebellen.
Als men nu aanvalt verwacht ik niet dat ze significante schade gaan toebrengen aan Assad maar vooral symbolisch.Vraag me af hoe Amerika en GB enzo het zien als ze Assad verdijven of aanvallen. In landen als Libie was geen 'jihad' in Syrie wel met duizenden buitenlandse vechters en uit Syrie zelf dus je komt ergens toch de radicaal islamieten tegen...en wat dan ?
Laat maar oorlogje komen, het zal weer een bevestiging zijn dat 'we' niet alles de baas kunnen. Irak was een voorbeeld, Afghanistan nummer 2 en dit zal 3 maal zijn dat 'we' ons ergens mee bemoeien zonder dat we echt iets bereiken.
Het zijn niet onze zaken, ik zou het ook niet prettig vinden als Arabische legers gaan invallen in West Europa (stel) om ons een richting op te sturen.
Turkije is ook ready for war. Als er geen aanval gebeurt is Assad lucky maar dit zal zeker geen 2de keer gebeuren.
Vraag me eigenlijk af hoe Assad de toekomst ziet. Of hij zo blind is om te zien dat hij geen (lange) toekomst meer heeft.