Fitness Seller

Libië wel en Syrië niet?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
*link dood*
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat selectief ingrijpen ongelooflijk irritant. Als het echt om democratie, mensenrechten en andere dingen ging dan hadden ze toch al lang Noord Korea moeten bevrijden? :rolleyes:

Maar het gaat ze gewoonweg niet om mensenrechten, zijn talloze zaken die tellen. Anti 'Westen' dictators, olie, macht, terrorisme.

Vergelijk de Taliban met het ultra strenge geloof in Saudi Arabie, kunnen met elkaar wedijveren wie het gekst is maar S-A wordt met rust gelaten vanwege de olie, en vriendelijke houding tegen de VS/Europa.

Tevens is de VS gewoonweg niet zo superieur als menigeen denkt, het is dat ze tegenwoordig de strategie hanteren om mensen aan hun kant te krijgen met geld (politie en milities) want anders hadden ze 2 zware verliezen geleden zoals een Vietnam. En nu gaan ze na tiental jaar weg en mag de lokale politie, milities en leger verdergaan.

Hier trouwens recent artikel over Syrie en hoe extremisten daar nu veel werk opknappen omdat de rebellen het anders gewoon niet redden. Als je daar nu als VS of NAVO wat wilt gaan doen heb je daar een nieuwe oorlog erger als Irak.

http://www.liveleak.com/view?i=837_1351987163
 
Laatst bewerkt:
Straks is het alle hens aan dek in die regio.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee.
 
Laatst bewerkt:
Dan wordt het link, hoor. Als Nederland zich ermee gaat bemoeien

hoe bedoel je bemoeien?
als je van de voordelen wilt genieten van navo bondgenoot zijn, word er ook verwacht dat je kan bijdragen aan de partner navo landen in dit soort situaties.
 
hoe bedoel je bemoeien?
als je van de voordelen wilt genieten van navo bondgenoot zijn, word er ook verwacht dat je kan bijdragen aan de partner navo landen in dit soort situaties.

Is ook wel zo
 
Dan wordt het link, hoor. Als Nederland zich ermee gaat bemoeien

Daar ging artikel niet voornamelijk om. T' gaat om bewuste verplichte opdrachten van de NAVO. Stukje verder gaat over Duitsland. Klinkt niet positief wat mij betreft.
 
Ik snap de steun van bepaalde landen niet. Het is nogal ironisch dat Amerika blijkbaar indirect wapens levert aan Al Qaida en Taliban.
 
Ik snap de steun van bepaalde landen niet. Het is nogal ironisch dat Amerika blijkbaar indirect wapens levert aan Al Qaida en Taliban.

ik durf te wedden dat de amerikanen dat ook deden in libie.
hebben ze ook al in afghanistan gedaan, tja.. waarom ook niet in syrie

---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 23:21 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=iDvlJ_1DoSI
 
Ik snap de steun van bepaalde landen niet. Het is nogal ironisch dat Amerika blijkbaar indirect wapens levert aan Al Qaida en Taliban.
Niet dat ze er anders niet aan geraken. Vergeet niet dat ze gesteund en gesponsord worden door Iran.
 
So ****ing true
0014e56900309250fc8fbd241a02d76348.jpg
 
olie my friend dat moet beschermt worden. zijn landen in afrika waar de bevolking al 25 jaar of meer onderdrukt word kijk naar zimwabwe met mugabe maar dat intereseert het westen en met name amerika geen flikker.

De Enigste reden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven