chillcat345
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 19%
Gister heb ik lekker döner zitten vreten, stroomde het zweet naar beneden. Ik werd trillerig en voelde me heel zwak, hierna heb ik even wat suikers gegeten en ging het weer beter.
Heb even wat dingen opgezocht en dit kwam eruit.
Door een tekort aan suikers en koolhydraten, ziet jouw lichaam die kebab als aanval. En laat je bloedsuikerspiegel vallen. Ga je zweten, trillen en je zwak voelen. Hebben suikerpatienten ook. Dus heeft met mijn bloedsuiker te maken
Nou was mijn vraag : wat is goed om te eten waar koolhydraten inzitten en in een dieet passen dus geen transvetten enz. Ik weet dat dit persoonlijk is maar mischien wat voorbeelden en recepten ofzo?
Dit is mischien ook wel handig om te weten voor andere mensen die dit krijgen of hebben gehad.
Dit is wel een goede warming dat il iets beter op voeding moet letten
Heb even wat dingen opgezocht en dit kwam eruit.
Door een tekort aan suikers en koolhydraten, ziet jouw lichaam die kebab als aanval. En laat je bloedsuikerspiegel vallen. Ga je zweten, trillen en je zwak voelen. Hebben suikerpatienten ook. Dus heeft met mijn bloedsuiker te maken
Nou was mijn vraag : wat is goed om te eten waar koolhydraten inzitten en in een dieet passen dus geen transvetten enz. Ik weet dat dit persoonlijk is maar mischien wat voorbeelden en recepten ofzo?
Dit is mischien ook wel handig om te weten voor andere mensen die dit krijgen of hebben gehad.
Dit is wel een goede warming dat il iets beter op voeding moet letten