AndroidHealthClinic

Lichaam stoot döner af.

chillcat345

Dutch Bodybuilder
Waardering
24
Lengte
1m87
Massa
88kg
Vetpercentage
19%
Gister heb ik lekker döner zitten vreten, stroomde het zweet naar beneden. Ik werd trillerig en voelde me heel zwak, hierna heb ik even wat suikers gegeten en ging het weer beter.

Heb even wat dingen opgezocht en dit kwam eruit.

Door een tekort aan suikers en koolhydraten, ziet jouw lichaam die kebab als aanval. En laat je bloedsuikerspiegel vallen. Ga je zweten, trillen en je zwak voelen. Hebben suikerpatienten ook. Dus heeft met mijn bloedsuiker te maken

Nou was mijn vraag : wat is goed om te eten waar koolhydraten inzitten en in een dieet passen dus geen transvetten enz. Ik weet dat dit persoonlijk is maar mischien wat voorbeelden en recepten ofzo?

Dit is mischien ook wel handig om te weten voor andere mensen die dit krijgen of hebben gehad.

Dit is wel een goede warming dat il iets beter op voeding moet letten :D

Je scheelt in je kop. Maar kleine ali niet hoor.

Gister heb ik lekker döner zitten vreten, stroomde het zweet naar beneden. Ik werd trillerig en voelde me heel zwak, hierna heb ik even wat suikers gegeten en ging het weer beter.

Heb even wat dingen opgezocht en dit kwam eruit.

Door een tekort aan suikers en koolhydraten, ziet jouw lichaam die kebab als aanval. En laat je bloedsuikerspiegel vallen. Ga je zweten, trillen en je zwak voelen. Hebben suikerpatienten ook. Dus heeft met mijn bloedsuiker te maken

Nou was mijn vraag : wat is goed om te eten waar koolhydraten inzitten en in een dieet passen dus geen transvetten enz. Ik weet dat dit persoonlijk is maar mischien wat voorbeelden en recepten ofzo?

Dit is mischien ook wel handig om te weten voor andere mensen die dit krijgen of hebben gehad.

Dit is wel een goede warming dat il iets beter op voeding moet letten :D

69d8a00ef81c8100edfb36f4d9071091.jpg

Döner kan je alleen eten als je dronken bent

Kebabs gaan helemaal niet in de aanval

doner-kebab.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha

Döner is troep, ik eet 't ook maar 1x per jaar of zo

Niet eens lekker dat doner

Eet het niet met tegenzin maar het is niet heel speciaal ofzo. Laten liggen dus.

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Maar heeft niemand mooie carb meals dan?

Flink bord pasta

Nice.. Havermout zit daar ook een boel koolhydraten in?

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

Kom er wel uit denk ik, bedankt! Maar in ieder geval als iemand dit krijgt weet je nu waar het aan ligt, Te weinig koolhydraten.

wat is deze :roflol:

Eet eens een keer de hele dag geen of weinig carbs en dan in 1 maaltijd een bom vol carbs, dan weet je wat deze is :)

Doe aan intermittent fasting, eet om de dag high carb/low carb nooit ergens last van gehad. En ook niet gehoord van iemand anders die hier last van heeft.

Ik heb vorige week ook mijn bloedsuiker laten vallen. Hele vloer onder de zooi.

broken-jar-of-violet-jam.jpg

damn sjors

beterschap

Terug
Naar boven