Roy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Infinity zei:Waar laat je zo iets eigenlijk testen?
Als ik naar men huisarts gaat zal die tog willen weten waarvoor ik men test-levels wil laten testen lijkt me

JuggerNaut zei:Daarbij komt dat hormoon bepalingen zeer prijzig zijn om uit te voeren
Heb gelukkig een insider die me een paar keer per jaar checkt
Mijn laatste uitslag:
NA-1 * 136 mmol/l
K-I * 3.8 mmol/l
GLU2 * 3.6 mmol/l
ASTPL * 42 U/L
ALTPL * 53 U/L
UREL * 6.3 mmol/l
TRIGL * 1.78 mmol/l
BIL-T * 8 ummol/l
IRON * 6.1 ummol/l
MG * 0.91 mmol/l
CKL * 653 U/L
CHOL2 * 4.9 mmol/l
CRE2 * 84 ummol/l
PHOS2 * 0.61 mmol/l
UA2 * 0.21 mmol/l
GGTI2 * 22 U/L
TP2 * 73 g/L
ALP2L 69.5 U/L
CA * 2.50 mmol/L
ALB2 * 43.02 g/L
AMYL2 * 60 U/L
Dikgedrukte waardes zijn te hoog, bv mijn lever ALAT-waarde. Conclusie was dat mijn lever gewoon goed op gang is. Niks om me zorgen over te maken. Leuk om te vermelden is wel dat ik ten tijde van deze bloed test reeds twee weken op 40mg dboll zat per dag.
Er zijn twee bloedstalen afgenomen. 1 ervan was voor bovengenoemde bepalingen. De ander was voor mijn hemoglobine. Mijn hemoglobine waarde lag 1 punt hoger dan de gemiddelde mens![]()
Roy zei:@Elmo, hoe komt die 50mg eigen test vrij? In pieken en dalen of gelijkmatig?

SAHR zei:Vrij prijzig?? Je mag één maal per jaar van je ziekenfonds naar een sportarts en krijgt dat dan volledig vergoed.
Vraag maar na.
Iedereen kan een sporttest laten doen de hele zooi hartfilpjes, longinhoud, en een volledig bloedonderzoek met namen waar wij nog nooit van gehoord hadden.
JuggerNaut zei:Hangt er vanaf of je bv in t geile hanenhok aan het cruisen bent![]()

XLarge zei:maar wat moet je vragen als je naar de doktor gaat en je wil alles laten testen? Test enz
gewoon de waarheid of omzeilen met een smoesje?

JuggerNaut zei:Ik bedoel ermee te zeggen dat het bepalen van de hormoonhuishouding op zich een vrij prijzige aangelegenheid is...is mij door een supervisor van het lab zelf medegedeeld
LangeMan zei:echt zonder, dus 150mg per week word eigenlijk voor niks aangemaakt...
of heeft testosterone gebonden aan globulines nog een functie ??