Fitness Seller

Lichte Gyno ?

Al Calogero

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
People,

Ik zit nu in mijn derde week Tren400e/Mast400e/Test 250e met kickstart 50mg winstrol nog drie weken.

Ik kreeg al in mijn tweede week een knobbel onder m'n rechtertepel. Ik ben ook in week 2 begonnen met 2 x 500 hcg pw en het leek alsof mn knobbel door hcg iets minder dik werd (placebo miss...)

Nu is mn knobbel er nog, niks irritants of erg groot maar wil er toch snel bij zijn. Ik zat te denken aan 20 mg nolvadex pd totdat het weg is? Aan te raden of iemand ander advies?

Much appreciated :D

Ga maar aan de nolva.

Doe t je tepel pijn als je shirt er langs scheurt? Of gevoelig zeg maar?
Niet teveel aan zitten trouwens he, heb zelf het idee dat je het dan alleen maar stimuleert

• Topic Starter Topic Starter
Doe t je tepel pijn als je shirt er langs scheurt? Of gevoelig zeg maar?
Niet teveel aan zitten trouwens he, heb zelf het idee dat je het dan alleen maar stimuleert

In het begin wel pijn, nu alleen mr irritatie wanneer ik eraan zit. Wnr iets tegenaan komt doet et iig geen pijn. Ik verwachte al dat ik et lichtjes zou krijgen. Ik twijfelde al om er niets tegen te doen, vorige keer was et iets minder heftig, kwam het iets later in de kuur en ging het tijdens mn nakuur vanzelf weg.

Ik zat nu te denken om het meteen aan te pakken en las overal 20 mg nolva totdat et weg is. Vandaar mn topic, to be sure

Wat verwacht je? je kan ook gewoon even de zoekfunctie gebruiken of desnoods google

Wat een gast ben jij... Alles wat ik te zeggen heb :cool:

je kan beter pas na je kuur met nolva beginnen, anders heb je 2 tegenpolen en raakt je lichaam ook in de war, correct me if i'm wrong.

Ik zou nog even wachten of het geen schijfje wordt. Dat erwtje trekt vaak vanzelf weg zoals je zelf gemerkt hebt. Denk dat als je het nu aanpakt, het tijdens de kuur alsnog terug komt (weet ik niet zeker)

In het begin wel pijn, nu alleen mr irritatie wanneer ik eraan zit. Wnr iets tegenaan komt doet et iig geen pijn. Ik verwachte al dat ik et lichtjes zou krijgen. Ik twijfelde al om er niets tegen te doen, vorige keer was et iets minder heftig, kwam het iets later in de kuur en ging het tijdens mn nakuur vanzelf weg.

Ik zat nu te denken om het meteen aan te pakken en las overal 20 mg nolva totdat et weg is. Vandaar mn topic, to be sure

Wat een gast ben jij... Alles wat ik te zeggen heb :cool:

Jij komt er wel:o

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou nog even wachten of het geen schijfje wordt. Dat erwtje trekt vaak vanzelf weg zoals je zelf gemerkt hebt. Denk dat als je het nu aanpakt, het tijdens de kuur alsnog terug komt (weet ik niet zeker)

Thnx. En op t moment dat t iets erger wordt of et een schijf is geworden, Nolva 20mg aanhouden?

Zodra het erger wordt de eerste week 40mg daarna 20mg tot 2-3 dagen nadat het helemaal weg is (advies van xxl)

Niemand die opmerkt dat aangezien je Tren gebruikt het progesteron-gerelateerde gyno kan zijn en Nolva dus niet gaat helpen..

Wat een dude ben jij toch, Thnx voor je uitgebreide reactie :yell:

Dude?
Ik ben je dude niet.
Je had genoeg info op google of dit forum kunnen vinden.
Je vraagt letterlijk nolva of wachten.
Ik zeg: ga maar aan de nolva.
En dan reageer je zo?!

Ok prima.wat wil je nog meer weten dan,aangezien ik je vraag gewoon beantwoord heb!
Beetje ondankbaar.

:roflol:

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

je kan beter pas na je kuur met nolva beginnen, anders heb je 2 tegenpolen en raakt je lichaam ook in de war, correct me if i'm wrong.

Eens,beter na ze kuur.
Maar als hij nu al last heeft en het bij de hand heeft.Zou ik toch zeker starten
om het enigszins in de hand te houden.
Proviron op 50mg pd is ook een optie, en kijken hoe het dan veder gaat.
Meningen veschillen hier over.
Maar ken genoeg mensen die het daarmee goed onder controlle hadden.

Beetje stom van me dat ik je alsnog wil adviseren of reageren op je topic.
Je getuigd niet echt van enige kennis,wat geen schaamte is, daar is dit forum voor.
Maar om zo te reageren.............

Suces met je gyno,dat jullie maar goeie vriendje worden :p

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Niemand die opmerkt dat aangezien je Tren gebruikt het progesteron-gerelateerde gyno kan zijn en Nolva dus niet gaat helpen..

Je zegt het zelf al : KAN.

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Trouwens stoppen met winny, als je besluit nolva te gaan nemen

Lol nolva bij een tren kuur

Gast hij neemt 400mg Tren en 250mg Testo, als je de gok neemt dat het door de test toch komt en dan Nolva gaat nemen snap je er echt geen k*t van. Nolva maakt Tren gyno alleen maar erger, en tegen de tijd dat je er achter bent dat het niet helpt is de gyno al zo dusdanig erg geworden dat het permanent voor de rest van je leven is.

Sommige adviezen hier op dit forum srs..................

TS kan zich beter even inlezen over tren gyno en welke middelen je daar WEL voor nodig hebt.

Gast hij neemt 400mg Tren en 250mg Testo, als je de gok neemt dat het door de test toch komt en dan Nolva gaat nemen snap je er echt geen k*t van. Nolva maakt Tren gyno alleen maar erger, en tegen de tijd dat je er achter bent dat het niet helpt is de gyno al zo dusdanig erg geworden dat het permanent voor de rest van je leven is.

Sommige adviezen hier op dit forum srs..................

TS kan zich beter even inlezen over tren gyno en welke middelen je daar WEL voor nodig hebt.

Ben 1 en al oor.
Hij ook denk ik.

Je hebt gelijk!Excuus.Even verder gezocht.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven