Fitness Seller

Liddle kwark?

• Topic Starter Topic Starter
Maar het gaat niet om smaak maar in de eerste plaats om eiwitwaarde.

Juistem, zit nu aan mijn bakkie almhof, smaak is wel even wennen.. heb er een schepje vanille whey doorheen gedaan! prima te doen in ieder geval!

Ben blij dat ik dit topicje toch even gemaakt heb! Thanks jongens

kan die van de aldi echt nooit vinden gebruik die vna de plus markt melkan franse magere kwark 9,5 per 100 gram

Bij de AH. Zaanse Hoeve (kost geen ruk 500g voor 65ct of zo)

Per 100g
Energie 260kJ (62kcal)
eiwit 9.0g
koolhydraten 6.0g (waarvan suikers 6.0g)
vet 0.2g (waarvan verzadigd 0.1g)
voedingsvezel 0g
natrium 0.04g
toegev. zout 0g

Je kan bij de jumbo ook magere kwark van melkan krijgen. De milde versie is 2cent goedkoper en heeft ook nog eens meer eiwit 9,5gr per 100gr

Ik haalde eerst ook kwark bij de Lidle,maar volgens mij hebben ze die uit de schappen gehaald:eek:.

Ik heb die van de AH, die is voor mij hier in de stad degene met de hoogste eiwitten (9g). Ook de lekkerste qua smaak. Win/win dus. :)

@Yoshuba

In Nederland hebben we de Milsa(na?) helaas niet, alleen de Jogging:
E: 10.31
K: 4.0
V: 0.18

Smaakt trouwens ook prima!
Ik vraag me af waar jij jou jogging kwark haalt, op mijn pot staat:
E: 8,9
K: 3,7
V: 0,03

Die Aldi kwark in belgie, is die veel beter dan jogging (nederlandse kwark)? Woon namelijk maar zo'n 15km van een belse aldi af..

Ik vraag me af waar jij jou jogging kwark haalt, op mijn pot staat:
E: 8,9
K: 3,7
V: 0,03

Die Aldi kwark in belgie, is die veel beter dan jogging (nederlandse kwark)? Woon namelijk maar zo'n 15km van een belse aldi af..
Bij de Aldi in Groningen.. Maar ik neem aan dat alle ALDI's in Nederland dezelfde kwark verkopen?

Bij de Aldi in Groningen.. Maar ik neem aan dat alle ALDI's in Nederland dezelfde kwark verkopen?
Lijkt mij ook. Maar deze gegevens haal ik van mijn pot kwark af. En hij heet toch echt Jogging magere kwark (met probiotische culturen) en komt van een Nederlandse aldi (woon wel vlak tegen België aan, maar neem aan dat elke aldi dezelfde jogging kwark verkoopt). Jou gegevens staan ook echt op die pot? Erg frappant dit zeg:p

Ik word dus opgelicht met te weinig eiwitten in men kwark hier?!:eek:

Lijkt mij ook. Maar deze gegevens haal ik van mijn pot kwark af. En hij heet toch echt Jogging magere kwark (met probiotische culturen) en komt van een Nederlandse aldi (woon wel vlak tegen België aan, maar neem aan dat elke aldi dezelfde jogging kwark verkoopt). Jou gegevens staan ook echt op die pot? Erg frappant dit zeg:p

Ik word dus opgelicht met te weinig eiwitten in men kwark hier?!:eek:

Het staat serieus op de verpakking:rolleyes:. Als ik andere mensen over Jogging kwark hoor, gaat het ook altijd over dezelfde als ik heb. Misschien dat de Aldi's in het zuiden des lands andere producten verkopen dan.. Wel apart. Ik dacht dat Aldi zijn winst haalde uit een klein assortiment met groot volume. Maar voor die Milsa kwark zou ik lekker even naar Belgie wandelen in jouw geval!

Jep, Milsa kwark is in de Aldi verkrijgbaar maar ook in Nederland dacht ik...Maar ik ga moeten stoppen met deze kwark te promoten want ik ben daarnet naar de Aldi geweest en ze hadden er geen meer...:grumble:

Terug
Naar boven