MuscleMeat

LIDL producten

Vooral de kalkoenfilet voor 72 cent per 100 gram. Koop er elke week 6 pakjes ofzo, 1 hele pak tussen 2 boterhammen mmmm

en soms de makreel per 125 gram. En brood, als je het invriest wordt het niet snel droog, juist heel zacht het ontdooid is.

Tonijn in blik en kwark.

Tonijn in olie is er maar 50 cent. In water helaas gewoon 1.19.

Vind je niet dat de smaak er zo vlug uit gaat als je zalm of tonijn diepvriest? Je eet dan precies een stukje karton, ook al grill je ze.

offtopic: kan diepvriezen iets veranderen aan de opbouw van een vis (eitwitverlies?) ? Misschien een domme vraag, maar boerenlogica : als de smaak anders is dan moet er toch iets verandert zijn vanbinnen.

Stieven wat denk je dat de tonijn op de markt is? Juist, ook uit de diepvries. En dat is maar goed ook, want ze komen uit Azie, per boot en dat is me toch een eind varen zeg.

Thuis hebben wij vanillepudding van Danone (een 6-pack met gele verpakking)
Code:
Voedingswaarden:

Energiewaarde: 111kcal/470kj
Eiwitten: 3.2gr
Koolhydraten: 17.9gr
Vetten: 3.0gr
Calcium: 120mg (15% v/d dagelijkse aanbevolen hoeveelheid)

Wij kopen dat in Delhaize maar in de Lidl kan je ook vanillepudding kopen (óók een 6-pack met gele verpakking) en voor die 6 betaal je 1.69€ (volgens mijn moeder). Het is +- dezelfde smaak dus ik denk dat die goedkopere vanillepudding de afdankertjes zijn van de vanillepudding van Danone.

Zou er evenveel voedingswaarden erin zitten?

haha dat bronwater komt vast en zeker ook wel uit de kraan/sloot wat vast ook wel gezuiverd zeik is

haha dat bronwater komt vast en zeker ook wel uit de kraan/sloot wat vast ook wel gezuiverd zeik is

zoals bijvoorbeeld Bar le Duc en Sourcy, die beiden uit een bron worden opgepompt doe 200 meter ligt van de pomp van de het Utrechts gemeentelijk waterbedrijf.... go figure.

• Topic Starter Topic Starter
MET. (studentenhaver is ALTIJD MET rozijnen, ander is het geen studentenhaver (nou ja, misschien als je havermout koopt met echte stukjes student erin ....))

Nou, bedankt.
Dan blijf ik er wel in Colruyt omgaan (daar hebben ze notenmengeling ZONDER rozijnen, en bevalt me beter) ben zo niet voor rozijntjes :p

of sommigen wisselen af,dan eens kraantjeswater,dan weer flessen bronwater...

ik wisse ook af.
durf al eens een halve fles bijvullen aan de kraan ook.
voor shakes gebruik ik bijna altijd kraanyjeswater.
LIDL in eeklo is echt wel marginalenwinkel, je zou eens moeten zien wat er hier voor schooiers rondloopt.
En plekken op de vloer waarvan je zelfs niet wil weten wat het is.
In diksmuide was dit wel verzorgd

Nog niet gepost, en ook een goede eiwitbron:

Van die kleine gehaktballetjes bij de lidl in plastic verpakking.

13 gram eiwit per 100gram, in een pak zit 450 gram, en ze zijn zeer makkelijk weg te eten, en ze smaken super!

Terug
Naar boven