Fitness Seller

Liefste dagboek..

uhuh, ik ergens half september. denk de 15de aangezien dat op een maandag valt. :cool:
maar het is toch mooi geweest, ik mis het hele schoolgebeuren weer. :D

liefste dagboek,
Vandaag was het een ongelooflijke k*tdag! Net zoals de meeste andere dagen van het jaar maar het begon al vorige week. Blijkbaar vinden ze het plots nodig om mij overal op nieuwe posten te zetten waardoor ik nergens meer mijn aantal stuks/dag haal en mijn loon nog eens fenomenaal naar beneden gaat want mijn gemiddelde loon was maar haalbaar DANKZIJ die productiepremie. Vandaag was het dus niet anders en stond ik op een nieuwe post waar ze een miniversie maken van post 1004. Je zou denken op zich hetzelfde werk maar ik moet nog meer lopen, de manier van werken is anders, de machine staat nog niet 100 % op orde en daar stond ik dus. Ik was dan ook al niet van plan mijn productiepremie te halen voor die dag en aangezien ik op mijn werktempo ook wel enorm zal afzien ging ik dus op mijn tempo werken. Dat begon goed met af en toe een normaal probleempje maar na de monstueuze pauze van 15 minuten waarbij ik er 20 genomen heb (omdat ik toch mijn premie niet ging halen) begon de miserie. 1 of andere eend moest daar een pallet zetten voor dat gat op 2 meter van mij zodat een heftruckchauffeur vanuit de kelder via dat gat die pallet kon pakken. Maar mijn pallet met herstellingen stond daar en die was plots weg ... WEG!! wtfuuuuuuck, ik weet niet eens wie ze heeft weggedaan en waar ze nu stond want ik was veel te druk bezig met werken dus mocht ik vrolijk een nieuwe pallet halen en een extra kartontje want ik had al berekend hoeveel kartons ik nodig ging hebben op voorhand :D heeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk weeral die onbeschofte hypocriete mensen. Mogen ze tenminste even zeggen ofzo...
Maar dat gaat dus via zo een hek dat je naar boven moet schuiven. Ik snap het nut niet van dat hek maar als ik het eens deftig zou bekijken zou ik er wel achter komen maar dat hek stond dus half omhoog en mijn pallet met goede stukken lag ernaast en heb ik tot overmaat van ramp 3 keer met mijn hoofd KNAL tegen een paal van dat hek gezeten en ik kan je zeggen dat het echt pijnlijk was en ik 1 keer bijna een tand gebroken had!! 1 keer kon ik me niet meer houden en heb ik dan maar met mijn hand keihard tegen die paal teruggeslagen. Daar had die paal natuurlijk niet van terug. Je moest me gezien hebben, net bruce lee :o maar dan nog ietsje beter je weet wel! Dat deed echt deugd, wel een beetje napijn maar het luchte op!! Hopelijk heeft niemand dat gezien dus :p
Dan was het bijna tijd en was ik aan het opruimen terwijl ik mij nog even ging draaien om mijn aantal stuks te tellen en zat ik tijdens mijn draai met mijn nek tegen de onderkant van die paal die uit onafgewerkt ijzer bestond waardoor er nu een snee van 15 cm lang in mijn nek staat!!!!!!! Ik deed het hoofd van Hiro Nakamiro uit heroes na op het moment dat hij terug of verder in de tijd wil gaan, ik wou de paal eerst terugslaan maar ik wist dat er mensen in de buurt waren dus moest ik mezelf beheersen. Het enige goede aan mijn dag is dat het nu regent en toen ik naar huis reed met de fiets de zon vrolijk scheen. Verder blijft de dag zuigen want het acv is vandaag en morgen niet eens open tijdens de middag hier in gent.. wat een vakbond ook al weer, nu moet ik wachten tot donderdag om te kijken of het haalbaar is wat ik van plan ben. Zoniet ben ik de piet. Wat ik zowiezo al ben want mijn moeder loopt weer lekker vrolijk met haar onweerlegbare waanheidsstoornisverschijnselen die ze langs geen kanten kan toelichten maar waar ik me gewoon bij moet neerleggen? Pls mama .. if you don't have brains, don't try to use it!!!!!!!

Snap het..
Thuis ook, telkens gezeik, maar heb het dan exact andersom.
Ik doe te weinig thuis, ik moet meer huur betalen, boodschappen die voor mij zijn (gewoon alle chips, kwark e.d. zelf betalen) want dat zijn geen lightproducten die allen mijn mama eet.. terwijl ze zichzelf wel volstou met mijn eten, en als ik dr wat van zeg ben ik gierig, terwijl ze wel last heeft van dr hart en chlorestrol enzo. Over conditie maar te zwijgen van verder dan de brievenbus komt ze niet, want dan komt het zweet al met straaltjes.Ik moet maar eten koken, want ze heeft zelf ook een oude dag, en daardoor mag ik de booschappen verzinnen aangezien ze niet weet hoe met geld om te gaan. Financiën doet een andere zus weer.. Kortom het word zo uitbesteed dat ze niets hoef te doen en klampt zich aan iedereen vast. Verder moest ik maar gaan werken. Er was te weinig geld, en als ze er ineens niet meer zou zijn, dan werd ik op straat gezet, dus ik moest nu maar sparen en oppotten.. terwijl ik hbo wou doen..:( heb nu een leuke baan,wat geld enzo.. en hoef nu niet meer te werken.. maar leren wil ik wel. Eerst moest ik elke avond thuis zijn en als ik zaterdagavond weg was, dan kreeg mn moeder al bijna een 'inzinking' 's avonds moet ik met haar op de bank zitten tv kijken.. terwijl we niets gemeen hebben qua smaak van tv programma's.

Nou, ik kan je één ding vertellen.. gewoon koppig jou dingen doen die je wil doen.. De hel brak los toen ik zei dat ik doordeweeks wegging sporten.. = minder geld = minder aandacht voor mama.. want ik werkte al de hele week..:rolleyes: Kan mij eht schelen joh, ik doe de dingen die dr verwacht wordt en mijn mama woont ongeveer nu bij mij in maar heb wel duidelijk gemaakt dat ik wel bereid ben tot zekere hoogte rekening te houden maar verder ook een eigen leven heb ipv. "zorgster voor" ik ga trouwens ook over paar maandjes verder leren.. maar ik trek dat ook niet, zonder geld.. wil ook werkervaring, dus ik ga in de avonduurtjes leren;) Doe gewoon je ding, laat je niet gek maken en denk maar.. hier word je hard van.. waar je niet kapot aan ga, maakt je harder.. zo denk ik altijd over zulke situaties. Hoop mensen hebben vage verhoudingen en situaties, dus niet miepen en gaan met die banaan.

Lief dagboek,

OT maandag ben ik jarig.. en mijn mama vertelde me dat ik maar van de giro 50,- moest pinnen... Ben 'em helemaal geflipt, was beetje stom, maar ik vertelde dr, al kom je maar met een stomme sleutelhanger, als je hem zelf heb gekocht, zou ik het geweldig vinden.. het gaat om het gebaar erachter, en als ik zo een verjaardagskadootje moet krijgen, dan hoef ik niets. Zo dat is dr uit. Onzin zeg, mijn eigen verjaardagsgeld pinnen. Van mijn vreinden ga ik trouwens een leuk kadootje krijgen.. 5 man heeft geld bijeen gegooid.. en het is een kado dat ik niet bij mijn mama's bijzien mag openen.. Heb zeker zin in mijn feestje.. zaterdag wordt DÉ party:D

Laatst bewerkt:
Veel plezier met je vibo.

:roflol: was ook meteen mijn reactie, maar die kreeg ik wel een andere keer.. maar wat kan het verder zijn?!

mamma, moeder?

WTF is een moeder?

Mijn dagboekje is zo lief na weken hard werken, hèèl hard werken en sparen en nog meer werken.
Is eindelijk de dag gekomen dat mijn vakantie aanbreekt 2 dagen lekker luieren en een beetje wasjes draaien, strijken en koffers en tassen inpakken en dan op zaterdag lekker naar Schiphol en lekker naar een warme bestemming vliegen voor o.a wat plaatjes van motortjes die in het wereldkampioenschap rijden beetje pasta vreten en wat straatportretjes schieten, wat zonsondergangen en weet ik veel wat nog meer.
Kortom 2 week in een 4 **** sterren hotel beetje mijn site promoten en ach voor de rest zien we het wel.
Life is great

Een fles anal lube, een flesje bacardi en een pak durex ik hoop dat je nog kan lopen :D

Ik denk een n*ger die zwoel met zijn ballen over je bovenbenen gaat schuren.

@ghost: waar gaat de reis naartoe? iig have fun:)

lief dagboek,

heb gister volgens mij iets te hard getraind. heb nu spierpijn in mijn borst en rug, wat eigenlijk ook wel lekker is. ben nu bezig met mijn kwark en ga straks weer trainen. verder was het vandaag maar een saaie en miezerige, regenachtige dag:(.
ben nu ook van plan om vanaf deze week 6 dagen in de week te gaan sporten:
ma - cardio
di - kt
wo - kt
do - zwemmen
vr - zaalvoetbal
za - kt
zo - rust
heb er nu al zin in hehe:)

@Clein

Ik reis af naar Cattolica samen met mijn vriendin.
Dit is een klein plaatsje enkele kilometers van Rimini ( Italië ) dus dat word 3 dagen MotoGP, portretten op straat in het dorp van hopelijk wat karakteristiek getekende Italianen, hopelijk nog een brommerrace, dagje naar het dorpje waar ene Valentino Rossi geboren is en weet ik veel wat er nog meer gaat gebeuren.

@Clein

Ik reis af naar Cattolica samen met mijn vriendin.
Dit is een klein plaatsje enkele kilometers van Rimini ( Italië ) dus dat word 3 dagen MotoGP, portretten op straat in het dorp van hopelijk wat karakteristiek getekende Italianen, hopelijk nog een brommerrace, dagje naar het dorpje waar ene Valentino Rossi geboren is en weet ik veel wat er nog meer gaat gebeuren.

lekker lekker hoor, have fun gap.:)

lievste dag boek :roflol:
is de 1 ste keer dat ik langs kom
hebbe nieuw vriendinnetje sinds gisteren :D

goderverdegodverdeverkankerdepleurestyfuskankerbende

gefeliciteerd :D

Die heeft er zin in

Terug
Naar boven