Fitness Seller

Liefste dagboek..

Bezoekers in dit topic

hey, el_smurfo, ook al met OCMW gebabbeld ivm zelfstandig wonen ? of iets in die aard ? Dat je bv zegt dat je echt niet kan samenleven met je ma, maar dat je wel wil verderleren .... dan krijg je een bestaansuitkering dacht ik of iets in die zin...
Best even ook nahoren ;)
 
hey, el_smurfo, ook al met OCMW gebabbeld ivm zelfstandig wonen ? of iets in die aard ? Dat je bv zegt dat je echt niet kan samenleven met je ma, maar dat je wel wil verderleren .... dan krijg je een bestaansuitkering dacht ik of iets in die zin...
Best even ook nahoren ;)

owmw zuigt, uiteindelijk moet je toch alles terugbetalen dan... en daar heb ik geen zin in :p
 
lief dagboek,

ik ben nog steeds ziek en eet nog steeds niet :( k*t zooi
 
Misschien ben je ziek van het NIET eten :D
 
heb je wel eens gegeten smurfo?
 
zat ik ook nog aan te denken :P maar ik voel me niet goed als ik veel eet...ik gain het wel weer terug
 
owmw zuigt, uiteindelijk moet je toch alles terugbetalen dan... en daar heb ik geen zin in :p

ben op me 18 aleen gaan wonen
mij hebben ze eigenlijk best verder geholpen daar
heb me huurwaarborg wel geleidelijk moeten terug betalen
25euro per maand ofzo, maar zonder intrest enzow
als je niet vraagt krijg je niets tuurlijk :p
 
Snap het..
Thuis ook, telkens gezeik, maar heb het dan exact andersom.
Ik doe te weinig thuis, ik moet meer huur betalen, boodschappen die voor mij zijn (gewoon alle chips, kwark e.d. zelf betalen) want dat zijn geen lightproducten die allen mijn mama eet.. terwijl ze zichzelf wel volstou met mijn eten, en als ik dr wat van zeg ben ik gierig, terwijl ze wel last heeft van dr hart en chlorestrol enzo. Over conditie maar te zwijgen van verder dan de brievenbus komt ze niet, want dan komt het zweet al met straaltjes.Ik moet maar eten koken, want ze heeft zelf ook een oude dag, en daardoor mag ik de booschappen verzinnen aangezien ze niet weet hoe met geld om te gaan. Financiën doet een andere zus weer.. Kortom het word zo uitbesteed dat ze niets hoef te doen en klampt zich aan iedereen vast. Verder moest ik maar gaan werken. Er was te weinig geld, en als ze er ineens niet meer zou zijn, dan werd ik op straat gezet, dus ik moest nu maar sparen en oppotten.. terwijl ik hbo wou doen..:( heb nu een leuke baan,wat geld enzo.. en hoef nu niet meer te werken.. maar leren wil ik wel. Eerst moest ik elke avond thuis zijn en als ik zaterdagavond weg was, dan kreeg mn moeder al bijna een 'inzinking' 's avonds moet ik met haar op de bank zitten tv kijken.. terwijl we niets gemeen hebben qua smaak van tv programma's.

Nou, ik kan je één ding vertellen.. gewoon koppig jou dingen doen die je wil doen.. De hel brak los toen ik zei dat ik doordeweeks wegging sporten.. = minder geld = minder aandacht voor mama.. want ik werkte al de hele week..:rolleyes: Kan mij eht schelen joh, ik doe de dingen die dr verwacht wordt en mijn mama woont ongeveer nu bij mij in maar heb wel duidelijk gemaakt dat ik wel bereid ben tot zekere hoogte rekening te houden maar verder ook een eigen leven heb ipv. "zorgster voor" ik ga trouwens ook over paar maandjes verder leren.. maar ik trek dat ook niet, zonder geld.. wil ook werkervaring, dus ik ga in de avonduurtjes leren;) Doe gewoon je ding, laat je niet gek maken en denk maar.. hier word je hard van.. waar je niet kapot aan ga, maakt je harder.. zo denk ik altijd over zulke situaties. Hoop mensen hebben vage verhoudingen en situaties, dus niet miepen en gaan met die banaan.

Lief dagboek,

OT maandag ben ik jarig.. en mijn mama vertelde me dat ik maar van de giro 50,- moest pinnen... Ben 'em helemaal geflipt, was beetje stom, maar ik vertelde dr, al kom je maar met een stomme sleutelhanger, als je hem zelf heb gekocht, zou ik het geweldig vinden.. het gaat om het gebaar erachter, en als ik zo een verjaardagskadootje moet krijgen, dan hoef ik niets. Zo dat is dr uit. Onzin zeg, mijn eigen verjaardagsgeld pinnen. Van mijn vreinden ga ik trouwens een leuk kadootje krijgen.. 5 man heeft geld bijeen gegooid.. en het is een kado dat ik niet bij mijn mama's bijzien mag openen.. Heb zeker zin in mijn feestje.. zaterdag wordt DÉ party:D

Zorg jij voor je moeder terwijl die nix voor je terug doet? :o
achja je krijgt tenminste nog 50 euro :D ik zou blij zijn met die 50 euro :D
dan kan je toch helemaal zelf kiezen waaraan je het spendeert?
anderzijds is het wel onpersoonlijk en iets waar ze nix van moeite voor gedaan heeft maar eigenlijk verwachtte je dat ook niet van haar dus 50 euro = money money :D
de dag dat ik 50 euro krijg van mijn moeder .. nee die dag bestaat gewoon niet want ik heb totaal geen waarde van geld dus geeft ze geen geld omdat ik niet zou begrijpen hoeveel het waard is ofzoiets ???
ik heb al jaren nix meer gehad voor mijn verjaardag. Dit jaar weer nix maar met nieuwjaar kreeg ik wel wat... een of andere parfum die mijn zelfgekochte hugo boss niet kon vervangen en die ze alweer teruggevraagd heeft om cadeau te doen aan iemand anders omdat ik het toch nog nooit gebruikt had .. :D ik ging het haar eerst laten betalen maarja aangezien ik zo lief ben mocht ze het weer gratis hebben. Ik ben er ook 100 % zeker van dat ze winst maakte op mijn tienerjaren door mijn kindergeld, alimentatie en belastingsvoordeel en toch blijven doordrammen dat haar elektriciteitsrekening enorm gestegen is enzo.. ja dat kan wel zijn.. maar niet door mij dus leaaaaaaave the room en anders betaal je het maar met mijn studiebeurs die je geript hebt!! Telkens ze haar beklag doet is het allemaal tegen mij terwijl ik er nix mee te maken heb maar ze het toch allemaal op mij wil afschuiven terwijl ik me blauw betaal door haar.
Wel leuk dat je zonder diploma een goeie job gevonden hebt!! Mij is dat niet gelukt :D komt zeker omdat lelijke mensen gediscrimineert worden bij sollicitaties :o:o:o al kon netlog niet weten hoe ik eruit zag :D daarom dat ik dus terug wil verderstuderen. Avondschool is geen optie want dan blijf ik arbeider en ben ik gewoon kapot als ik thuiskom + ik zit in 3 ploegen dus een les gaan volgen is zo goed als niet mogelijk.
Als ik weer zou gaan studeren zou ze elke maand vanaf oktober terug +270 euro verdienen en dan nog wat geld van de belastingen terug vorderen ook wat niet slecht is voor een klein beetje water en elektriciteit, naar verwarming zal ik kunnen fluiten in de winter maar daar vind ik wel wat op tegen dan.. als ze mij nog niet buiten gesmeten heeft. Ik hoop dat ze nog steeds appels en bananen blijft kopen en kip en kippewit en melk want dat heb ik niet bij mij financien gerekend :eek: Uiteraard zou ze die +270 euro en belastingsvoordeel zien als huurgeld... man man man-darijn wat een gigantisch achterlijk moederzwijn. Gisteren zei ze trouwens dat als ik me inschrijf gans mijn kamer zal zien verdwijnen wat uiteraard een meesterlijk plan is van haar want daar had ik niet op gerekend :p
Ik vroeg dan nog naar haar kinderbijslagfonds zodat ik het kon aanvragen maar daar gaf ze geen antwoord op.. achja dan moet ze het maar zelf aanvragen want anders zal ze er geen krijgen :D
Welke richting ga je trouwens volgen en krijg je daar studiefinanciering voor?
hahaa, ik verjaar volgend jaar op een maandag :( ik kon normaal tickets krijgen om zaterdag naar anderlecht te gaan :o
(je weet wel.. een redelijk goeie voetbalclub maar niet zo goed als Gent!!)
maar met het openbaar vervoer geraak ik daar echt niet dus heb ik dat geweigerd :( Echt wel jammer, had ik nu al maar mijn rijbewijs en een geripte auto ofzo :p
 
Lief dagboek,

vannacht had ik een droom..
In de droom had ik een afspraakje met een leuke vlotte blonde jongen genaamd Zatarra. We gingen naar een restaurant en kon me alles vertellen op het interieur, de stoelen, het eten.. complete geschiedenis verhalen maar dan vlot, gevat en charmant. Daarna gingen we weg, hij werkte blijkbaar daar in de keuken.. Hij had ineens ipv sT stekelig blond, nu bruine krullen..en we liepen naar buiten armen in arm daar wenste hij me nog een fijne dag (het was middag) en hij moest werken. Daar liep ik rond, tussen de winkels.. ik smste hem nog, dat ik het zo leuk had gevonden.. Toen werd ik door hem opgebeld, dat hij vrij had weten te regelen en we ontmoette elkaar weer in het centrum. Had helemaal vlinders in mijn buik!

Toen werd ik wakker.. Compleet vrolijk en daarna besefte ik dat ik geen 'zatara' kende :( later bedacht ik me wel of zatara geen DBB-naam was.. want ik hem die naam eerder gezien.. maar wie weet. WAUW zeg prachtige droom.

@ smurf; Bij mij ligt het anders, mjn omschreven irritatie heeft niets te maken met dat mijn moeder niet wil, maar gewoon niet kan en af en toe van deze 'handicap' gebruik maakt. Maar wat wil je, mijn situtatie is net samenwonen met je oma, logisch dat er irritatie ontstaat.
 
@sophiej: dat is wel heel sjiek van jou dat je dat voor je moeder doet!! ze mag wel wat meer respect tonen dan :p ik wens mijn moeder het ravijn in :D helaas zijn hier geen ravijnen in de buurt :(

ontopic:
liefste dagboek,
zonet voelde ik in mijn linkerbroekzak, ik haalde mijn batch eruit van het werk die ik nodig heb om in en uit te batchen en mijzelf toegang te verlenen tot het bedrijfsterrein. Ik was van plan om na deze vermoeiende handeling ook nog mijn sleutels uit mijn linkerbroekzak te halen maar ik voelde niets :o ik voelde nog eens goed en klopte vanbuiten nog eens op mijn zak maar echt NIETS!!! :eek: ik dacht dat ik ze misschien al naast mij gelegd had omdat ik dat wel vaker doe maar ook daar niets!! Had ik mijn sleutels wel in mijn broekzak gestoken toen ik mijn fietsslot opendee? was ik ze onderweg verloren omdat ik mijn sleutels niet goed in mijn broekzak gestoken had? HELP!!! mijn hart begon abnormaal hard te kloppen en ik wou bellen naar mijn sleutels om te zien of ze toch niet ergens in mijn kamer lagen maar mijn sleutels hebben geen ontvangst dus who knows where they are :o ik gooide me op mijn bed en begon te denken, ik heb geen reservesleutels van iets dus weg = weg!! en met de situatie die zich binnenkort zal voordoen is het best dat ik mijn huissleutel al zeker niet verlies! Het denken vlotte niet echt en ik voelde nogmaals en jawel... blijkbaar was er een deeltje van mijn inwendige broekzak geplooid ofzo.. echt raar want ik had HEEL goed gevoeld!! Damn! ik dacht dat ik even zot werd.. weer al die stress voor niets.
 
Lief dagboek,

OMG I'm so ****ing emo today! Ik blijf luisteren en luisteren en luisteren naar de muziek van Romeo & Juliet, en kijken naar de death scene op YouTube en telkens moet ik huilen. Het is zulke mooie klassieke muziek, en die scène is zo mooooi en het verhaal en de film... Zucht en snik. :o (En normaal huil ik nooit! En ik heb nog nooit in m'n leven gehuild om een film of om muziek. Wat is er met me aan de hand?)
 
Lief dagboek,

OMG I'm so ****ing emo today! Ik blijf luisteren en luisteren en luisteren naar de muziek van Romeo & Juliet, en kijken naar de death scene op YouTube en telkens moet ik huilen. Het is zulke mooie klassieke muziek, en die scène is zo mooooi en het verhaal en de film... Zucht en snik. :o (En normaal huil ik nooit! En ik heb nog nooit in m'n leven gehuild om een film of om muziek. Wat is er met me aan de hand?)

Onderdrukt gevoel van eenzaamheid, en je wil een leuke vriend???
 
Best leuk topic trouwens. :p
 
Lief dagboek,

Ik ben nu al 3 dagen ziek maar ben nog niet afgevallen :D jeeej.... ik hoop dat ik snel weer beter ben zodat ik weer op straat met mn vriendjes kan knikkeren.

Tot morgen lief dagboek
 
Lief dagboek

net mijn klauwen verbrand aan een kookplaat :( goed dat het mij linkerhand maar is, maar toch... typen met één hand is niet alles...

Dag lieve dagboek, kusj!
 
Lief dagboek,

OMG I'm so ****ing emo today! Ik blijf luisteren en luisteren en luisteren naar de muziek van Romeo & Juliet, en kijken naar de death scene op YouTube en telkens moet ik huilen. Het is zulke mooie klassieke muziek, en die scène is zo mooooi en het verhaal en de film... Zucht en snik. :o (En normaal huil ik nooit! En ik heb nog nooit in m'n leven gehuild om een film of om muziek. Wat is er met me aan de hand?)


link?
 

Hou je van emo dingen dan? :p

Edit: dit zijn de laatste twee scènes, je hoort de muziek hier misschien niet supergoed maar op de soundtrack hoor je het wel, ik vind het iig mooi (als je van klassiek houdt: Romeo & Juliet, Original Soundtrack, Volume 2. Er staan ook andere, niet-klassieke, dingen op, uit de film, misschien minder boeiend voor mensen die de film niet hebben gezien).

http://nl.youtube.com/watch?v=NeHtXtiWkxg&feature=related

http://nl.youtube.com/watch?v=11cxYFyhyA0&feature=related

Tristan und Isolde, 'Liebestod' van Wagner zit er in verwerkt, hoor je in de laatste scène (hieronder Wagner).

http://nl.youtube.com/watch?v=pB2wv8L6cbo

'O Verona' uit de openingsscène:

http://nl.youtube.com/watch?v=RL4Vf4MmmKs&feature=related

Nog een liedje, instrumentaal (op cd is het een andere versie, mooier en klassieker):

http://nl.youtube.com/watch?v=mhenP02bnF8

I admit, I'm obsessed. :p Als je van romantische (en aparte) films houdt, moet je deze kijken.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven