Giuseppe
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey, el_smurfo, ook al met OCMW gebabbeld ivm zelfstandig wonen ? of iets in die aard ? Dat je bv zegt dat je echt niet kan samenleven met je ma, maar dat je wel wil verderleren .... dan krijg je een bestaansuitkering dacht ik of iets in die zin...
Best even ook nahoren![]()

owmw zuigt, uiteindelijk moet je toch alles terugbetalen dan... en daar heb ik geen zin in![]()

Snap het..
Thuis ook, telkens gezeik, maar heb het dan exact andersom.
Ik doe te weinig thuis, ik moet meer huur betalen, boodschappen die voor mij zijn (gewoon alle chips, kwark e.d. zelf betalen) want dat zijn geen lightproducten die allen mijn mama eet.. terwijl ze zichzelf wel volstou met mijn eten, en als ik dr wat van zeg ben ik gierig, terwijl ze wel last heeft van dr hart en chlorestrol enzo. Over conditie maar te zwijgen van verder dan de brievenbus komt ze niet, want dan komt het zweet al met straaltjes.Ik moet maar eten koken, want ze heeft zelf ook een oude dag, en daardoor mag ik de booschappen verzinnen aangezien ze niet weet hoe met geld om te gaan. Financiën doet een andere zus weer.. Kortom het word zo uitbesteed dat ze niets hoef te doen en klampt zich aan iedereen vast. Verder moest ik maar gaan werken. Er was te weinig geld, en als ze er ineens niet meer zou zijn, dan werd ik op straat gezet, dus ik moest nu maar sparen en oppotten.. terwijl ik hbo wou doen..heb nu een leuke baan,wat geld enzo.. en hoef nu niet meer te werken.. maar leren wil ik wel. Eerst moest ik elke avond thuis zijn en als ik zaterdagavond weg was, dan kreeg mn moeder al bijna een 'inzinking' 's avonds moet ik met haar op de bank zitten tv kijken.. terwijl we niets gemeen hebben qua smaak van tv programma's.
Nou, ik kan je één ding vertellen.. gewoon koppig jou dingen doen die je wil doen.. De hel brak los toen ik zei dat ik doordeweeks wegging sporten.. = minder geld = minder aandacht voor mama.. want ik werkte al de hele week..Kan mij eht schelen joh, ik doe de dingen die dr verwacht wordt en mijn mama woont ongeveer nu bij mij in maar heb wel duidelijk gemaakt dat ik wel bereid ben tot zekere hoogte rekening te houden maar verder ook een eigen leven heb ipv. "zorgster voor" ik ga trouwens ook over paar maandjes verder leren.. maar ik trek dat ook niet, zonder geld.. wil ook werkervaring, dus ik ga in de avonduurtjes leren
Doe gewoon je ding, laat je niet gek maken en denk maar.. hier word je hard van.. waar je niet kapot aan ga, maakt je harder.. zo denk ik altijd over zulke situaties. Hoop mensen hebben vage verhoudingen en situaties, dus niet miepen en gaan met die banaan.
Lief dagboek,
OT maandag ben ik jarig.. en mijn mama vertelde me dat ik maar van de giro 50,- moest pinnen... Ben 'em helemaal geflipt, was beetje stom, maar ik vertelde dr, al kom je maar met een stomme sleutelhanger, als je hem zelf heb gekocht, zou ik het geweldig vinden.. het gaat om het gebaar erachter, en als ik zo een verjaardagskadootje moet krijgen, dan hoef ik niets. Zo dat is dr uit. Onzin zeg, mijn eigen verjaardagsgeld pinnen. Van mijn vreinden ga ik trouwens een leuk kadootje krijgen.. 5 man heeft geld bijeen gegooid.. en het is een kado dat ik niet bij mijn mama's bijzien mag openen.. Heb zeker zin in mijn feestje.. zaterdag wordt DÉ party![]()

ik zou blij zijn met die 50 euro 

ik ging het haar eerst laten betalen maarja aangezien ik zo lief ben mocht ze het weer gratis hebben. Ik ben er ook 100 % zeker van dat ze winst maakte op mijn tienerjaren door mijn kindergeld, alimentatie en belastingsvoordeel en toch blijven doordrammen dat haar elektriciteitsrekening enorm gestegen is enzo.. ja dat kan wel zijn.. maar niet door mij dus leaaaaaaave the room en anders betaal je het maar met mijn studiebeurs die je geript hebt!! Telkens ze haar beklag doet is het allemaal tegen mij terwijl ik er nix mee te maken heb maar ze het toch allemaal op mij wil afschuiven terwijl ik me blauw betaal door haar.
komt zeker omdat lelijke mensen gediscrimineert worden bij sollicitaties 

al kon netlog niet weten hoe ik eruit zag
daarom dat ik dus terug wil verderstuderen. Avondschool is geen optie want dan blijf ik arbeider en ben ik gewoon kapot als ik thuiskom + ik zit in 3 ploegen dus een les gaan volgen is zo goed als niet mogelijk.
Uiteraard zou ze die +270 euro en belastingsvoordeel zien als huurgeld... man man man-darijn wat een gigantisch achterlijk moederzwijn. Gisteren zei ze trouwens dat als ik me inschrijf gans mijn kamer zal zien verdwijnen wat uiteraard een meesterlijk plan is van haar want daar had ik niet op gerekend 

ik kon normaal tickets krijgen om zaterdag naar anderlecht te gaan 
Echt wel jammer, had ik nu al maar mijn rijbewijs en een geripte auto ofzo 
later bedacht ik me wel of zatara geen DBB-naam was.. want ik hem die naam eerder gezien.. maar wie weet. WAUW zeg prachtige droom.
ik wens mijn moeder het ravijn in
helaas zijn hier geen ravijnen in de buurt 
ik voelde nog eens goed en klopte vanbuiten nog eens op mijn zak maar echt NIETS!!!
ik dacht dat ik ze misschien al naast mij gelegd had omdat ik dat wel vaker doe maar ook daar niets!! Had ik mijn sleutels wel in mijn broekzak gestoken toen ik mijn fietsslot opendee? was ik ze onderweg verloren omdat ik mijn sleutels niet goed in mijn broekzak gestoken had? HELP!!! mijn hart begon abnormaal hard te kloppen en ik wou bellen naar mijn sleutels om te zien of ze toch niet ergens in mijn kamer lagen maar mijn sleutels hebben geen ontvangst dus who knows where they are
ik gooide me op mijn bed en begon te denken, ik heb geen reservesleutels van iets dus weg = weg!! en met de situatie die zich binnenkort zal voordoen is het best dat ik mijn huissleutel al zeker niet verlies! Het denken vlotte niet echt en ik voelde nogmaals en jawel... blijkbaar was er een deeltje van mijn inwendige broekzak geplooid ofzo.. echt raar want ik had HEEL goed gevoeld!! Damn! ik dacht dat ik even zot werd.. weer al die stress voor niets.
(En normaal huil ik nooit! En ik heb nog nooit in m'n leven gehuild om een film of om muziek. Wat is er met me aan de hand?)Lief dagboek,
OMG I'm so ****ing emo today! Ik blijf luisteren en luisteren en luisteren naar de muziek van Romeo & Juliet, en kijken naar de death scene op YouTube en telkens moet ik huilen. Het is zulke mooie klassieke muziek, en die scène is zo mooooi en het verhaal en de film... Zucht en snik.(En normaal huil ik nooit! En ik heb nog nooit in m'n leven gehuild om een film of om muziek. Wat is er met me aan de hand?)

Onderdrukt gevoel van eenzaamheid, en je wil een leuke vriend![]()
Misschien ben ik wel zwanger, en daarom zo emo!die heb ik al. :d misschien ben ik wel zwanger, en daarom zo emo!

Die heb ik al.Misschien ben ik wel zwanger, en daarom zo emo!
Lief dagboek,
OMG I'm so ****ing emo today! Ik blijf luisteren en luisteren en luisteren naar de muziek van Romeo & Juliet, en kijken naar de death scene op YouTube en telkens moet ik huilen. Het is zulke mooie klassieke muziek, en die scène is zo mooooi en het verhaal en de film... Zucht en snik.(En normaal huil ik nooit! En ik heb nog nooit in m'n leven gehuild om een film of om muziek. Wat is er met me aan de hand?)

Als je van romantische (en aparte) films houdt, moet je deze kijken.