Fitness Seller

Liefste dagboek..

Bezoekers in dit topic

Ik trap wel af dan,

M'n pa en ik zijn al een tijdje van plan om een aquarium te gaan kopen dus zijn we vanmorgen even wat winkels afgereden om iets leuks te vinden, uiteindelijk viel ons oog op een vision 260:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1,20m breed, echt een mooi bakkie alleen wel prijzig. Dus we denken er nog even over.

Enne verder ben ik nog even gaan hardlopen, alleen krijg ik de laatste tijd steeds last van mijn poten (scheenbeen) erg k*t.

Dat was mijn dag tot nu toe, niet een erg lang verslag maargoed :D

Mooi ding man. Wat voor vissen wil je gaan houden eigenlijk ?
Heb zelf ook aquarium van 160 x 60 x 40 cm. Ik heb 4 roodbuik piranha's met een gibbiceps. Had eerst nog een aantal guppen en een kleine roodbuikpiranha, maar deze zijn als maaltijd geeinidigd.
 
ach dagboek soms spuug ik op nederland vanwege de koude mentaliteit misch is dat alleen waar ik woon,

maar ik kan nederlanders 1 ding nageven wat ik zo mag aan dat volk ze zijn recht in je gezicht net als ik met woorden ze zeggen wat ze denken ze voorbehoeden wachten niet af nee zoals ik heb geleerd wat je vandaag kunt doen moet je niet voor morgen laten wachten of zoeits,

verder wat ik hier zo erg vind is dat iedereen maar fouten bij elkaar probeert te vinden ik kan niet normaal ff iets drinken of 2 biertjes word in de dorpsmond 12 ,

ik word uitgenodigt door mensen om te komen drinken maar als je na 5 wijn zegt fgelopen vanaviond is het feest pas dan gaan ze mokken ongelofelijk als ik niet drink vinden ze het gw niet leuk wat wil je dan dat ik doe altijd maar gewoon drink zodat je later achter me rug mooi tegen de buurman zeggen kijk daar gaat die weer weet niet van ophouden,

probleem met deze wereld is dat teveel mensen gewoon nuchter blijven iedereeen moet maar eens flink dronken worden en elkaar maar zoals in holland:) ze dat doen maar eens zeggen waar het op staat op staat nog zon prachtige iets op staat zeggen waar het op staat bam in je face ga maar janken als je het niet bevalt.

gisteren ben ik savonds naar de dorpsfeest gegaan en ja iedereenj was er en ik begon al mooi de eerste litertjes in me motortje gooien om op te warmen , ik was niet bepaald gelukkig vanwege alles en nog wat ,

wat me nu eigelijks best ontroerd is dat ik best depri uitziend bij de bar stond en iedereen was vrolijk en zag niet dat ik het even moeilijk had de neigste die naar me toe kwam was een vreemde doofstomme man die me gebaarde of ik nog een pilsje wou inruil voor een sigaret en gebaarde me dat alles een x beter word ,.

kijk dat nou toch es , iemand doofstom weet mij uit te leggen en te kalmeren en 500 man 1 meter van me weten geen **** wat leven is omdat ze puur skit weten wat shit is.

anyway na dat stond ik te kijken hoe mensen dansten en dacht bij mezelf wanneer ik een vriendinnetje zou hebben en samne in side jokes hebben lahen om dingen die spontaan komen zoals ik bv een zin gebruik die everbody loves raymond vaak zegt en zijhem spontaan herkent dat is echt liefde elkaar echt begrijpen en zien wie je ebnt en zijn lalala ,

ik kijk verder hoe iedereen danst en zie me buurmeisje dat ze weer bij haar ex staat , ze is een prchtige meid maarja crap probleem is dat ik werd vol gesmsd tijdens werk met smsjes watvoor klootzak die is en blabla en als je dan terug smst kost je 1 sms klauwen volg geld na wat getroost van mij kant en gezwoer dat ik gelijk had van haar kant beloofde ze plechtig naar mij te luisteren , maarja je bent chiller als je een hufter bent dus de ex won natuurlijk btw ik hoef niks met haar verbaas me gw erover , maarja hebe r gisteren in haar oor m,aar eens goed de waarheid fluisterd hb haar vandaag nog niet gezien word nog wat .

ach daarna ben ik zowat als neigste overgebleven bier koste niks meer was gratis na 12 uur en nadat ik probeerde zo veel mogelijk op te drinken ben ik nog met een groep naar de lokale bakker gegaan voor pizza , ben aangerand door een wijf van 40 cotinued
 
Je bent aardig op dreef Hrvat.:D
 
idd goed op dreef :D
ik herken wel wat dingen in je verhaaltjes :p
 
thnx guys, zodra wat meer herriner post ik wel, sorry dat ik geen interpunctatie gebruik maar heb er gewoon geen zin in , allemaal massa wat er bijkbaar uit moet.

weet iemand waarom marky gebannend is?
 
thnx guys, zodra wat meer herriner post ik wel, sorry dat ik geen interpunctatie gebruik maar heb er gewoon geen zin in , allemaal massa wat er bijkbaar uit moet.

weet iemand waarom marky gebannend is?

haha heb ik echt ook zo vaak :D
gewoon wat typen zonder teveel na te denken, leestekens, komma's, correcte spelling.. ik weet dat ik dat allemaal kan en dat is genoeg voor mij :p
nee geen idee ???
 
Ik heb 2 shifts achter elkaar gewerkt en ben nu naar de klote
 
oja ik zou continueren,

aangerand door een wijf tja wat versta je er onder nou het is vrij simpel als je word aangeraakt op plekken waar je niet wilt, stond ik gisteren op het feest te praten wkam dat wijf naar me toe enbegint tegen me aan te lullen nou oke ben wel in voor een praatje opeens zoent zer me en proebert ze haaer tond in me te porren ,

gatverdamme kan me momenteel niks vieser inbeelde naja je kreeg hett typische wegduwen en bullshit en excuses vanhaar kant de domme hoer , maarja 15min ltr zat ze aan me kont achja same story ,

probleempje nu is dat in het dorp vast en cker rondgaat dat ik er omvroeg en weet ik niet wat ach de horror , vanavond weer feest lekker barbeque word weer wat,

heb besloten om de laatste 4 dagen die ik hier ben niet meer me gezicht te vertonen heb geen zin meer in deze mensen , straks back in holland aan het werk met bb bezig houden en talen leren elke dag 2uur savonds onder het genot van kipfile lekker frans leren ik verheug me er nu al op en dat brengt me op iets anders,

ik had een hekel aan leren maar op dit moment is het enigste wat me zondanig gaat kalmeren is gw lekker leren en in de kop stampen,

tot ziens,
 
haha heb ik echt ook zo vaak :D
gewoon wat typen zonder teveel na te denken, leestekens, komma's, correcte spelling.. ik weet dat ik dat allemaal kan en dat is genoeg voor mij :p
nee geen idee ???

precies:)
 
Lief dagboek,

Voor iemand die zich maar vaak verveelt heb ik het in verhouding druk. De verveling alles gaat te snel.. Zoek dingen maar op om te doen, plan iedere minuut vol zodat je geen moment alleen ben en die bom inslaat. je bent alleen.. verdomd.. je bent pas 19 en toch, fock, het echte leven is nu na mijn opleiding toch echt gestart.
Vanavond zal ik weer alleen zijn, maar gelukkig, er zijn er meer die niet alleen willen zijn. Zoals elke week weer naar de stad, stappen.. Eventjes niet in je nette kleding, eventjes niet je gepaste vocabulaire toepassen. Even gewoon schijt aan alles hebben en los gaan. Gedonder altijd, ach fock it allemaal.. dat constante gelul achter iemand rug doet me niets meer.. of ik doe alsof het me niets doet, één van de twee weet het zelf ook niet helemaal. Vanavond zal ik stappen, los gaan, aan iedereen maling hebben. Kijken hoe hard je kan zijn als een jongen gaat flirten, want je weet als je hem toelaat dan flikkert ie je toch wel weg als een breezersletje.
's Nachts check ik mijn mobiel, verdomme nog steeds geen sms... zieje wel dat hij het niet meende.. ohw toch wel een.. pff nou dan zal hij vast wel dronken zijn. Ja ik weet het niet hoor, moet ie verdomme maar een keer duidelijk zijn, tot die tijd ben ik net als de vorige keren toen ik dacht dat ik z'n meisje was gewoon single. Mannen, alleen als ze alcohol op hebben hebben ze het lef om een liefdesverklaring af te leggen man, als hij eens zou weten dat hij me eens ongeveer ten huwelijk heeft gevraagd.. pls. en dan volgende dag ontkennen... Zou ik ook doen, scheelt gedoe en gedonder. Drank, het excuus om dingen te zeggen waar je anders het lef niet voor heb, al vaak genoeg mijn excuus geweest.
En morgen, de koppijn, bleek vermoeid, brak in je bed. En waar doe je het voor.. Je zou sparen, sparen voor je uitzet, voor je autootje.. lessen.. vakantie.. nee je doet het om 's avonds niet alleen te zijn. De week begint weer.. de werkkleding gaat weer aan, de avonden voor de sportschool breken weer aan en het word weer boodschappen tijd.. en dan.. het weekend.. ik wil stappen.. wie wilt.. wil niet alleen zijn, maar tot die tijd, gaat het alleen zijn me prima af.
 
Laatst bewerkt:
Whahaha HrVat zei me net op msn dat ze een paar tanden miste en geld vroeg na de BJ :roflol:

wat jammer dat ie die dingen niet gewoon hierneer zet :roflol:


[jk ofc he :kiss:]
 
Whahaha HrVat zei me net op msn dat ze een paar tanden miste en geld vroeg na de BJ :roflol:

wat jammer dat ie die dingen niet gewoon hierneer zet :roflol:


[jk ofc he :kiss:]


hehe sssst hahaha you cracked me up old smoker
 
He dagboek,

Ik werd vanochtend wakker, heb lekker gedoet en verder geen cadeautjes gekregen! Ik ga ook geen feest geven voor al die klaplopers, die zich mijn vrienden noemen.

Vanavond ga ik wel 3kg loepzuivere spiermassa wegdrinken, nadat gisterenavond erg leuk was, maar niet echt hardcore.
 
dag allerliefste dagboek,
je moet eens op je hardst nijpen in je elleboogvel en dan even hard in je wang :D
echt supercool :p
 
hoi dagboekje

ik ga zo stappen

doeii :wave:
 
leuk bedacht smurfie:)

hoi dagboek:
afgelopen woensdag ben ik bezig geweest in de tuin en heb alles omgeploegd (heb het al een tijdje aan mijn mama beloofd, dus moest het er maar eens van komen). alles ging goed totdat ik een onverwachte beweging maakte en opeens schoot het in mijn rug. ik had moeite met ademhalen, kon niet meer staan en moest gaan zitten. het deed echt verrekte pijn, continue kreeg ik van die pijnscheuten en ben maar ff wezen googlen wat het was. volgens mij zou het "spit" kunnen zijn en ben niet gaan trainen en heb mijn rust gepakt. gelukkig gaat het nu weer wat beter, maar wil toch weer snel gaan trainen, omdat ik toch wel goed bezig ben wat betreft voeding en training. dus maandag ga ik weer van start en begin gewoon rustig.

ff een emo en kwetsbaar moment van mij neerzetten:

verder is het wel grappig dat Sophiej erover begint: het "alleen" zijn. ik merk toch wel dat als je ouder wordt, je vriendenkring ook steeds dunner begint te worden. mensen hebben een vriendin, wonen samen en zomaar spontaan en impulsief dingen doen met je vrienden
is iets wat tegenwoordig blijkbaar niet zo 1,2,3, kan. er zijn wel mensen die ik ken en waar ik mee kan afspreken, maar toch...
ik weet ook wel dat je tijd en moeite moet stoppen in je social life, maar soms heb ik er gewoon geen zin in. ik weet het, het is idd heel erg tegenstrijdig, maar ja. (ik ben ook een nachtmerrie wat betreft het maken van afspraken)
pfff, wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik soms gewoon een maatje mis, waarbij je beide op 1 lijn zit, op het hetzelfde niveau zit. als je elkaar aankijkt, dan weet je meteen wat je bedoelt zonder een woord te wisselen. dezelfde levensvisie, dezelfde interesses.

zo dat moest ik ff kwijt:)
 
Lief dagboek,

Ik ga slapen.

Daag.
 
Lief dagboek,

Ik ga slapen.

Daag.

apoeptjiewoe slaapwel:kiss:

@ llounge
dat is zooo waar!!!! als je op school zit gaat het allemaal vanzelfs en is het bijna een verplichting maar eens je gaat werken :o
naar school gaan is idd wel de leukste tijd van je leven :p
i feel ooooooooooooooooold !!!!
 
Back
Naar boven