XXL Nutrition

Liefste dagboek..

Bezoekers in dit topic

Nee hoor, gewoon human interest:P
 
El smurfo heeft weinig keus.;)

yup, ik trek me op aan bascross zijn signaturepicture, alhoewel dat misschien de foute woordkeuze is
slaapwel bekjam :D
 
Trek je het nog wel smurfo, je post lijken altijd zo neerslachtig?

ja dat ben ik
life is hell and it ain't gonna change
maar ik heb ook wel mijn happy moments :p
maar waar zie jij al die neerslachtigheid? is toch alleen maar af en toe?
 
vandaag heeft me collega een hersenbloeding gekregen en is half verlamd.. ook leuk :(
 
ja dat ben ik
life is hell and it ain't gonna change
maar ik heb ook wel mijn happy moments :p
maar waar zie jij al die neerslachtigheid? is toch alleen maar af en toe?
Het leven is wat je er van maakt, tenzij je een geestelijke/lichamelijke beperking hebt, zal je het toch zelf moeten doen, smurf.
Vb. je zat half te huilen dat je in de bus een leuk meisje tegenkwam en die je nooit meer terug ziet, volgende keer je hersens op nul zetten en gewoon er voor gaan met die banaan, nou ok niet letterlijk.;)
 
Het leven is wat je er van maakt, tenzij je een geestelijke/lichamelijke beperking hebt, zal je het toch zelf moeten doen, smurf.
Vb. je zat half te huilen dat je in de bus een leuk meisje tegenkwam en die je nooit meer terug ziet, volgende keer je hersens op nul zetten en gewoon er voor gaan met die banaan, nou ok niet letterlijk.;)

Dat is helemaal waar maar ik haat mijn leven niet zozeer omdat ik lelijk ben hoor
ik haat op dit moment vooral mijn werk :p
en ik ga liever niet af voor een volle bus :p
ik ben slecht in die dingen, zelfs als ik gedronken heb. Ik zie me al bezig
hé, ik zag je staan in de weerspiegeling van de busdeur ... mag ik je msn? :D
pleasepleaseplease*beggingonhisknees* je kan me nog altijd blocken!!!
niet dus :p
iemand met de looks zou het gemakkelijk afgaan natuurlijk ...
 
Dat is helemaal waar maar ik haat mijn leven niet zozeer omdat ik lelijk ben hoor
ik haat op dit moment vooral mijn werk :p
en ik ga liever niet af voor een volle bus :p
ik ben slecht in die dingen, zelfs als ik gedronken heb. Ik zie me al bezig
hé, ik zag je staan in de weerspiegeling van de busdeur ... mag ik je msn? :D
pleasepleaseplease*beggingonhisknees* je kan me nog altijd blocken!!!
niet dus :p
iemand met de looks zou het gemakkelijk afgaan natuurlijk ...

och diegene met locks maken ook vaak genoeg crap mee;) + de eerste stap naar een beter leven is niet jezelf ze beschrijven als lelijk want dat is niemand, en als je dat sirrieus in de weg staat verbouw je hele hasses:D

heb wat plasti pgrammas gezien nou nou tegenwoordig kan alles shit he
 
lief dagboek..

Vind je het ook niet te focking heet voor woorden? Ik hoop niet dat je pagina's gaan samenplakken en je inkt doorloopt.. Net als mij, alles plakt, maar goed dat ik vancohtend niet met de inkt in de weer ben geweest - -"
 
lief dagboek..

Vind je het ook niet te focking heet voor woorden? Ik hoop niet dat je pagina's gaan samenplakken en je inkt doorloopt.. Net als mij, alles plakt, maar goed dat ik vancohtend niet met de inkt in de weer ben geweest - -"
mijn vulpen mag je wel lenen maar die druppelt altijd nog wat na........
:D
 
lief dagboek..

Vind je het ook niet te focking heet voor woorden? Ik hoop niet dat je pagina's gaan samenplakken en je inkt doorloopt.. Net als mij, alles plakt, maar goed dat ik vancohtend niet met de inkt in de weer ben geweest - -"

wat was er vanochtend dan :o

@klusmier: :roflol:
 
inkt = makeup : haha bedoelde: daar is het toch veeeelste warm voor :P

OT: Lief dagboek, gisteren heb ik me prima vermaakt in Zeumeren, terugdenkend aan mijn dagje schreef ik het volgende:

Stekende stralen pijnigen waar het eerst zachte zand rullig ruw schuurt over de roodverbrandde plakkerige huid waar de zoete geur van lotion vrijkomt. De zoete geur brengt een gestalte, een plotselinge wirwar van handen en voeten lichaamsdelen spartelend en ineens..akelige kloppende pijn. Pijn waarbij de felle kleur waarschuwend afsteekt bij het dreigende zwart, na de woede, nu ongewapend maakt het aanstalten om te vertrekken.
_________________________
Bah.. wespen..:eek:
 
Laatst bewerkt:
inkt = makeup : haha bedoelde: daar is het toch veeeelste warm voor :P

OT: Lief dagboek, gisteren heb ik me prima vermaakt in Zeumeren, terugdenkend aan mijn dagje schreef ik het volgende:

Stekende stralen pijnigen waar het eerst zachte zand rullig ruw schuurt over de roodverbrandde plakkerige huid waar de zoete geur van lotion vrijkomt. De zoete geur brengt een gestalte, een plotselinge wirwar van handen en voeten lichaamsdelen spartelend en ineens..akelige kloppende pijn. Pijn waarbij de felle kleur waarschuwend afsteekt bij het dreigende zwart, na de woede, nu ongewapend maakt het aanstalten om te vertrekken.
_________________________
Bah.. wespen..:eek:


ok begrepen, excuus voor het misverstand...........
:o
 
Lief dagboek, weer zit ik alleen achter de pc in de benauwde hitte.. *gaap.. Ik weet dat ik moet slapen, ik weet dat het wel zal lukken, maar ik weet.. ik heb geen zin. Ik verbaas me over het feit dat ik gewoon nog midden in de nacht een redelijk aantal smsjes binnenkrijg, er zijn toch zeker 3 mensen nu nog wakker.. verder vraag ik me wel af of het in nuchtere of dronken toestand is hahaha.. want midden in de nacht, daar steekt meestal wel wat achter. Nou lief dagboek, ik ben de enige die je niet zal laten stikken, aangezien de andere schrijvers er al de brui aan hebben gegeven. Slaap zacht.
 
Lief dagboek, weer zit ik alleen achter de pc in de benauwde hitte.. *gaap.. Ik weet dat ik moet slapen, ik weet dat het wel zal lukken, maar ik weet.. ik heb geen zin. Ik verbaas me over het feit dat ik gewoon nog midden in de nacht een redelijk aantal smsjes binnenkrijg, er zijn toch zeker 3 mensen nu nog wakker.. verder vraag ik me wel af of het in nuchtere of dronken toestand is hahaha.. want midden in de nacht, daar steekt meestal wel wat achter. Nou lief dagboek, ik ben de enige die je niet zal laten stikken, aangezien de andere schrijvers er al de brui aan hebben gegeven. Slaap zacht.

:D
wij hebben niet zoveel schrijftalent
mag het lieve dagboek ook weten wat er in die smsjes stond? :p
slaapwel sophiejbel
 
lieve dagboek, ik zit hier tegen mijn zin op mijn werk me te pletter te vervelen :P spijtig genoeg zeg jij niets tegen mij terug :)
Dan zou je me ook wat raad kunnen geven in mijn leven, want liefde is toch maar iets raar, dan heb je het en dan wil je het eigenlijk even niet, en dan heb je het niet en dan zou je het zo graag terug willen .... aaarggh vrouwen ik begrijp ze niet .... hoe kan ik haar duidelijk maken dat ik even vrij wil zijn, zonder bindingen, ook al zijn we die stap van gewoon-maar-vrienden al voorbij gegaan .... zal het ooit nog terug als vroeger zijn, ik denk het niet, helaas ...
 
lieve dagboek, ik zit hier tegen mijn zin op mijn werk me te pletter te vervelen :P spijtig genoeg zeg jij niets tegen mij terug :)
Dan zou je me ook wat raad kunnen geven in mijn leven, want liefde is toch maar iets raar, dan heb je het en dan wil je het eigenlijk even niet, en dan heb je het niet en dan zou je het zo graag terug willen .... aaarggh vrouwen ik begrijp ze niet .... hoe kan ik haar duidelijk maken dat ik even vrij wil zijn, zonder bindingen, ook al zijn we die stap van gewoon-maar-vrienden al voorbij gegaan .... zal het ooit nog terug als vroeger zijn, ik denk het niet, helaas ...

Aaah wat mooi:)
 
Back
Naar boven