Fitness Seller

Liefste dagboek.. (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja die one night stand bedoelde ik meer als in.. man je bent single.. iedereen flikt t wel eens.. waarom zou ik t niet een keer doen.. gewoone easym je stapt op een vent af, je zegt gewoon waar woon je.. ver weg? mooi! en dan wel op openbare plek fzo, anders moet je later wegsluipen lijkt mij... maar joh durf ik toch niet
 
Ik wil je wel helpen, (behulpzaam persoon als ik ben:D) ipv onenightstand maken we er gelijk een weekendje van;)
 
Ja die one night stand bedoelde ik meer als in.. man je bent single.. iedereen flikt t wel eens.. waarom zou ik t niet een keer doen.. gewoone easym je stapt op een vent af, je zegt gewoon waar woon je.. ver weg? mooi! en dan wel op openbare plek fzo, anders moet je later wegsluipen lijkt mij... maar joh durf ik toch niet

als vrouw loop je nogthans weinig kans op een blauwtje :p
 
hahaha binnekort!! ik voel me gewoon 20 :cool: hahaha nee maar echt gewoon zoenen met een meid ja.. net als naaktzwemmen in de zee enzo.. of gewoon in iemand achtertuin stiekum int zwembad een duik nemen enzo :D
ik laat het je weten wanneeer ik een zwembad heb in mijn tuin, je bent van harte welkom!
:D
 
Lief dagboek,

Die ene jongen die me dood laat vallen.. nu voor de 3e maal.. man man en dan stink je dr toch ff in met zn :
sorry
het spijt me
en z'n beste; in die 3jaar met haar, heb ik me nooit zo gevoeld als 3 mnd met jou
Nou toch maar besloten om voordat ik een afspraakje met een ander heb, ff een smsje te sturen van geen interesse meer.. hij laat mij ook doodvallen, maar toch ff een berichtje doen om het 'af te sluiten'...

Ik heb zitten brainstormen en kom niet echt op orginele berichtjes :

"sorry je bent toch niets voor mij. Om mij te krijgen moet je harder zwoegen dan je nu doet. Heb al een beter gevonden"

"oops you did it again, jammer voor jou"

"3x scheepsrecht, ben ik blij dat ik je niet gedoet heb.. was vast slecht"

of tegen een collega @ zn werk
"hey, zeg ff tegen martijn dat ik hem niet meer moet, heb een ander, groetjes sophie"

of een heel lief smsje sturen, en daarna nog 1tje sturen
met "o sorry, verkeerde"

"3 leuke jongens op een rij helaas hoor jij er niet bij"

"ken jij sneeuwwitje en de 8 dwergen? ik ook niet, dus donder op"


ben nog ff verder aan het brainstormen..
 
Lief dagboek,

Die ene jongen die me dood laat vallen.. nu voor de 3e maal.. man man en dan stink je dr toch ff in met zn :
sorry
het spijt me
en z'n beste; in die 3jaar met haar, heb ik me nooit zo gevoeld als 3 mnd met jou
Nou toch maar besloten om voordat ik een afspraakje met een ander heb, ff een smsje te sturen van geen interesse meer.. hij laat mij ook doodvallen, maar toch ff een berichtje doen om het 'af te sluiten'...

Ik heb zitten brainstormen en kom niet echt op orginele berichtjes :

"sorry je bent toch niets voor mij. Om mij te krijgen moet je harder zwoegen dan je nu doet. Heb al een beter gevonden"

"oops you did it again, jammer voor jou"

"3x scheepsrecht, ben ik blij dat ik je niet gedoet heb.. was vast slecht"

of tegen een collega @ zn werk
"hey, zeg ff tegen martijn dat ik hem niet meer moet, heb een ander, groetjes sophie"

of een heel lief smsje sturen, en daarna nog 1tje sturen
met "o sorry, verkeerde"

"3 leuke jongens op een rij helaas hoor jij er niet bij"

"ken jij sneeuwwitje en de 8 dwergen? ik ook niet, dus donder op"


ben nog ff verder aan het brainstormen..

Dus je gaat stoer doen tegen hem, terwijl je eigenlijk nog gevoelens voor hem hebt. Beetje kinderachtig om iets op die manier te eindigen;)

(niet dat ik een andere oplossing weet hoor:D)

Life sucks.
 
Michael, Wij volwassenen zitten nu eenmaal op een andere frequentie ;)
 
liefste dagboek,

wat doe je met gevoelens die er niet genoeg zijn, terwijl lust overheerst. Ach dan speel je wat met elkaar en van het ene komt het andere, en sta je weer een stapje verder verwijderd van gewoon vrienden. En rol je meer en meer in een relatie. Terwijl ik het niet wil, nog niet wil, denk ik ...
Het is me veel te moeilijk die lange vriendschap uit het hoofd te zetten en voor een relatie te gaan, ja met haar... want zij is goed voor mij, zij is lief voor mij ...
Maar wat zegt me dat het niet zomaar voor even is, dat ze binnen een paar weken anders denkt, waar staan we dan ... ok best leuke tijd gehad, maar hoe met je dan verder met elkaar ...
Straks zie ik haar weer met haar heerlijke lichaam liggen in mijn bed, tja ze wilde blijven slapen, wat kan ik dan anders zeggen dan doe maar, blijf maar slapen ...
En dan zie ik haar weer liggen en dan denk ik weer, ja ik zie een relatie wel zitten om nadien weer te liggen piekeren of het dat wel is wat op dit moment goed is...
 
Ach joh 1e keer was ik volwassen, 2e keer.. 3e keer **** it.. laat me een keer lol hebben.. heb helemaal geen gevoelens voor hem pff.. Als je altijd redelijk blijft is het ook niet goed.. een keer die frustratie bij hem laten voelen lijkt me dit keer een prima plan.
 
hmm lief dagboek, ik heb besloten;

"geen interesse"

te sturen, volgende keer dat ik een slijmsmsje krijg :) classy en duidelijk..
 
lekker kortaf :D
maar tja als je zelf altijd maar wordt gekwetst mag je wel eens terug kwetsen :)
 
hmm lief dagboek, ik heb besloten;

"geen interesse"

te sturen, volgende keer dat ik een slijmsmsje krijg :) classy en duidelijk..

het is niet omdat hij even wat minder tegen je praat dat hij je dood laat vallen. Misschien heeft hij even een drukke week, voelt hij zich wat vermoeid. Ik heb ook niet altijd zin om met een goeie vriendin te chatten ofzo maar als je er echt zeker van bent hoop ik dat veel vrouwen je voorbeeld volgen want sommigen beginnen dan te negeren ook al vraag je kortaf wat er gaande is enja dan hoeft het niet meer voor mij. Het gaat dan wel over vriendschap maar ik haat vrouwen die niet duidelijk zijn dus pluspuntje voor jou ;)
 
het is niet omdat hij even wat minder tegen je praat dat hij je dood laat vallen. Misschien heeft hij even een drukke week, voelt hij zich wat vermoeid. Ik heb ook niet altijd zin om met een goeie vriendin te chatten ofzo maar als je er echt zeker van bent hoop ik dat veel vrouwen je voorbeeld volgen want sommigen beginnen dan te negeren ook al vraag je kortaf wat er gaande is enja dan hoeft het niet meer voor mij. Het gaat dan wel over vriendschap maar ik haat vrouwen die niet duidelijk zijn dus pluspuntje voor jou ;)
Ja negeren heb ik bloed hekel aan... maar eerst smste ie iedere dag, en belde ie om de dag eigelijk wel.. dna d8 ik hij heeft t druk.. toen kreeg ik telkens halve week later kort bericht.. en gister moest ik 3 smsjes sturen om ook maar 1 regel txt terug te sturen.. man dan hoeft t niet meer t moet leuk zijn en niet om aandacht smeken zijn. Als ik eerst 10 smsjes moet sturen om dr 2 terug te krijgen met een antwoord van één regel txt..Als je iemand leuk vind zeg je dat, als je het niet zeker weet ook. Duidelijkheid en eerlijkheid is alles. vdaar mijn woedebui van lullige smsjes sturen. uiteindelijk ben ik dr helaas te soft voor.. jmr weer.
 
mja hij heeft wel een punt, op 15 denk je iets anders dan op oudere leeftijd
kan best wel zijn dat je al heel volwassen bent voor je leeftijd hoor ;)
 
oh jawel hoor, iedereen kan volwassen worden, je hoeft er alleen niet zo vaak het woord racist voor te gebruiken :)
 
liefste dagboek,

wat vordert de nacht toch zo traag als je je verveelt. Tikt de klok dan zoveel sneller als je je amuseert ?
Oh wat zal ik blij zijn als ik morgen mijn laatste dagje van de week moet doen. Lekker 7 dagen thuis dan, tijd om even heel goed te trainen, tijd ook om enkele zomerconcertjes mee te pikken en wat bij te praten met mijn beste vriendin. Misschien kan zij met wat female advies geven ...
Maar op het moment tel ik dus de uren af tot ik deze ruimte hier kan verlaten, om vervolgens versuft naar huis te rijden, hopend dat die ogen van me open blijven :D
Dan maar even belletje geven op de gsm van mijn vriendin dat ze me even binnenlaat. Om vervolgens achter haar kontje aan te lopen richting de slaapplaats :)
Lekker er tegenaan kruipen en slapen maar ;)
 
lief dagboek,

na lekker gedoet te hebben ga ik maar eens op dbb kijken. en wat zien mijn oogjes daar; allemaal verhaaltjes. maar he, als ik die verhaaltjes lees blijkt dat 40% helemaal ziek in zijn kop is. waarom zie je hier op dbb toch altijd van dit soort verhalen, proberen mensen hier te ontsnappen aan de echte wereld ofzo.

maja tot de volgende keer schattig lief oetipoetie dagboek
 
Post hier je dagelijkse avonturen, romantische momenten, ergernissen, belevenissen, gedachtestoornissen, lustgevoelens, creatieve ideeën, hilarische momenten, serieuze itsforrealrealityrealiteitsgegevenswaarwemoetenvanweten, nutteloze dingen die je wil delen en zoveel meer.

Wees niet bang om een deeltje van je echte leven te delen op het forum want voor je het weet you lose yourself.
:p
 
Back
Naar boven