AndroidHealthClinic

Liefste dagboek..

Bezoekers in dit topic

:roflol:

Checklist voor de meeste boysss

1. Heeft het doelwit een vagina
2. Heeft het doelwit geen penis.

Heeft u op vraag 1. "ja" beantwoord en op vraag 2. "nee" , dan kan het doelwit geclassificeerd worden als "lekker"

:D

Not true.
 
Je gezicht maakt je uiterlijk, inderdaad, maar toch ben ik het niet helemaal met je eens.

Enne, uiterlijk en mooiheid zijn subjectief he. Wat de een mooi vindt, vindt de ander vreselijk. Ik heb geen gave huid :( en geen maatje 36 en ben verre van perfect, en toch schijn ik 'lekker' te zijn (niet voor iedereen natuurlijk, er zijn genoeg mensen die me niet aantrekkelijk zullen vinden).

Je lichaam, je kleding en je haar (en make up) doen een hoop. En zoals CoachDO zegt: uitstraling is ook belangrijk. Als je je goed voelt en een leuk persoon bent zul je dat ook uitstralen en daardoor word je ook mooier. :)

mooiheid is amper subjectief. Ik kan je zo 10 meisjes laten zien die mooi zijn en 10 meisjes die lelijk zijn. Als je 1 iemand uit die 10 mooie meisjes kiest die je diepere gevoelens aanwakkert dan is dat je persoonlijke voorkeur (of lust) en is die subjectief. En het spreekt voor zich dat mooie meisjes een andere omschrijving aan onperfectheden zulen geven dan lelijke meisjes. Ik hoor zo velen zagen over een puistje .. echt .. die maken mensen depressief die ECHT last hebben van puisten.
En dat lelijke mensen ook aan een lief geraken komt uit "je moet pakken wat je pakken kan" Of je kiest ervoor om je standaard volgens je emoties te leggen wat voor de gemiddelde lelijke man te hoog gegrepen is en bij het zien van elk mooi meisje te balen dat je er nooit zo 1 zult hebben waar je je liefde aan kan geven of je kiest voor de lelijkere die tien meter achter haar loopt, waar je nog een kans bij maakt als ze je leuk vind en hetzelfde denkt als jij en haar standaard over mooie jongens ook verlaagd. Als je voor dat laatste kiest heb je nog de zekerheid dat ze veel ruimdenkerder is dan de mooie meisjes die je zo dumpen van zodra ze even geen aandacht krijgen, geen geld of yet another niceboy/mooiboy die ze leren kennen
 
Ik ben het nog steeds niet helemaal met je eens smurfo (waarom zijn tieners dan vaak zo onzeker over hun uiterlijk terwijl dat niet nodig is? waarom heb ik dan vriendinnen met vriendjes waar zij helemaal weg van zijn maar die ik walgelijk vind? waarom vind jij jezelf dan lelijk terwijl dat volgens mij absolute bullshit is?) maar ja. :)

Ik wil ook weten wat een PUA is!
 
jullie praten teveel onzin jo, die smurfo vooral.

ga gewoon eens PUA boek lezen, dan weet je tenminste waar je over praat.

@flowergirll, dat iedereen andere smaak heeft is ook raar...ik vind sommige meisjes ook totaal niks, en wordt dan voor homo uitgemaakt omdat de rest vd klas zich er blijkbaar dagelijks op aftrekt :roflol:
 
Ik ben het nog steeds niet helemaal met je eens smurfo (waarom zijn tieners dan vaak zo onzeker over hun uiterlijk terwijl dat niet nodig is? waarom heb ik dan vriendinnen met vriendjes waar zij helemaal weg van zijn maar die ik walgelijk vind? waarom vind jij jezelf dan lelijk terwijl dat volgens mij absolute bullshit is?) maar ja. :)

Ik wil ook weten wat een PUA is!

ja ik wel, wat is privéberichten krijgen leuk :p
pua =
pickup artist, mensen die weten hoe ze meisjes moeten playen en elke keer wel iemand kunnen versieren of in bed weten te krijgen. Ik kende het wel voluit maar niet dat ik er een boek ga over lezen ofzo. Uiteindelijk loop je er misschien wel mee weg als je de sociale skills en het verleiden onder de knie hebt maarja... ik zou haar gewoon aanstaren, in gedachten onze harten vermengen en dan kussen. Helaas nog nooit gelukt :p

waarom dat tieners zo vaak onzeker zijn over zichzelf? dan heb je het zeker over -15jarige meisjes die gewoon nog aandacht te kort komen want na die leeftijd weten ze het wel dat ze mooi zijn. Dan gebruiken ze het zinnetje "ik ben niet mooi" meestal gewoon voor de aandacht en zodat je het tegengestelde zou zeggen. Maar rond hun 14-15de hebben vele vriendinnen al een liefje gehad en als zij nog geen vriendje gehad hebben dan denken ze direct dat ze niet mooi genoeg zijn of dat hun borsten niet groot genoeg zijn of dat ze te dik zijn of dat het is omdat ze geen hakken dragen :rolleyes:
Dat is gewoon zo op die leeftijd maar eens ze doorhebben hoeveel aandacht ze kunnen krijgen van jongens wordt flirten een hobbie. Ik zie hier toch nergens een 17-18jarig MOOI meisje die nog geen vriendje heeft gehad of die verlegen is. Ze weten dat ze er mogen zijn en soms zijn ze misschien eens depri wie niet en dat het eens tegensteekt maar voor hoe lang is dat dan. Enja als jij dan zelf als mooi meisje gedumpt wordt is dat misschien even een tegensteker maar voor hoe lang? .. even msn opstarten en alle jongens die zonet gehoord hebben dat je weer single bent staan voor je klaar.. misshien overdrijf ik wat en veralgemeen ik wat maar ik ga niet alles analyseren wat ik hier zit te typen dus er zal best een kern van waarheid in zitten maar niet alles
En misschien zijn jouw vriendinnen ook lelijker waardoor ze hun standaard verlaagd hebben of zitten ze in een testfase waar ze verschillende soorten vriendjes uittesten? Mijn zus heeft onlangs een vriendje gehad die eigenlijk ook niemand mooi vond en die kleiner was dan haar maar wel lekker rijk was en populair, ze heeft het dan wel uitgemaakt maar toch... zag ze in het begin wel iets in hem of had ze gewoon weer even liefde nodig en tijdelijke luxe? Daar kan ik geen antwoord op geven aangezien ik vrouwen niet begrijp omdat ze altijd zo vaag zijn en hoogstens iets duidelijk willen maken met een hint of het vaag te omschrijven en die laatste vraag is gewoon een stiekeme vraag zodat ik een duidelijke foto van mij zou uploaden en ik geef het toe.. er heeft al eens een lelijk wijf naar me zitten staren... daar werd ik niet gelukkiger van en ik heb het ook al een paar keer gehad bij oudere mensen :s
die misschien denken dat ik een makkelijke prooi ben om hun coïtusleven op te krikken no tnx!

edit: owja en over dat mooi subjectief is.. mooi is niet subjectief en lelijk ook niet, het is wat daartussen ligt. En van daaruit heeft alles met persoonlijke voorkeur te maken of de standaard waaraan je vriend/vriendin moet voldoen om daar een relatie mee te beginnen.
 
Je gezicht maakt je uiterlijk, inderdaad, maar toch ben ik het niet helemaal met je eens.

Enne, uiterlijk en mooiheid zijn subjectief he. Wat de een mooi vindt, vindt de ander vreselijk. Ik heb geen gave huid :( en geen maatje 36 en ben verre van perfect, en toch schijn ik 'lekker' te zijn (niet voor iedereen natuurlijk, er zijn genoeg mensen die me niet aantrekkelijk zullen vinden).

Je lichaam, je kleding en je haar (en make up) doen een hoop. En zoals CoachDO zegt: uitstraling is ook belangrijk. Als je je goed voelt en een leuk persoon bent zul je dat ook uitstralen en daardoor word je ook mooier. :)
Yup, straal jij zelfvertrouwen uit, dan boeit het niet of je plat op je bek gaat of niet je blijft leuk en spontaan.

Ik ben het nog steeds niet helemaal met je eens smurfo (waarom zijn tieners dan vaak zo onzeker over hun uiterlijk terwijl dat niet nodig is? waarom heb ik dan vriendinnen met vriendjes waar zij helemaal weg van zijn maar die ik walgelijk vind? waarom vind jij jezelf dan lelijk terwijl dat volgens mij absolute bullshit is?) maar ja. :)

Ik wil ook weten wat een PUA is!
hahaha idd!!

kan momenteel geen extra karma geven --"


ja ik wel, wat is privéberichten krijgen leuk :p
pua =
pickup artist, mensen die weten hoe ze meisjes moeten playen en elke keer wel iemand kunnen versieren of in bed weten te krijgen. Ik kende het wel voluit maar niet dat ik er een boek ga over lezen ofzo. Uiteindelijk loop je er misschien wel mee weg als je de sociale skills en het verleiden onder de knie hebt maarja... ik zou haar gewoon aanstaren, in gedachten onze harten vermengen en dan kussen. Helaas nog nooit gelukt :p

waarom dat tieners zo vaak onzeker zijn over zichzelf? dan heb je het zeker over -15jarige meisjes die gewoon nog aandacht te kort komen want na die leeftijd weten ze het wel dat ze mooi zijn. Dan gebruiken ze het zinnetje "ik ben niet mooi" meestal gewoon voor de aandacht en zodat je het tegengestelde zou zeggen. Maar rond hun 14-15de hebben vele vriendinnen al een liefje gehad en als zij nog geen vriendje gehad hebben dan denken ze direct dat ze niet mooi genoeg zijn of dat hun borsten niet groot genoeg zijn of dat ze te dik zijn of dat het is omdat ze geen hakken dragen :rolleyes:
Dat is gewoon zo op die leeftijd maar eens ze doorhebben hoeveel aandacht ze kunnen krijgen van jongens wordt flirten een hobbie. Ik zie hier toch nergens een 17-18jarig MOOI meisje die nog geen vriendje heeft gehad of die verlegen is. Ze weten dat ze er mogen zijn en soms zijn ze misschien eens depri wie niet en dat het eens tegensteekt maar voor hoe lang is dat dan. Enja als jij dan zelf als mooi meisje gedumpt wordt is dat misschien even een tegensteker maar voor hoe lang? .. even msn opstarten en alle jongens die zonet gehoord hebben dat je weer single bent staan voor je klaar.. misshien overdrijf ik wat en veralgemeen ik wat maar ik ga niet alles analyseren wat ik hier zit te typen dus er zal best een kern van waarheid in zitten maar niet alles
En misschien zijn jouw vriendinnen ook lelijker waardoor ze hun standaard verlaagd hebben of zitten ze in een testfase waar ze verschillende soorten vriendjes uittesten? Mijn zus heeft onlangs een vriendje gehad die eigenlijk ook niemand mooi vond en die kleiner was dan haar maar wel lekker rijk was en populair, ze heeft het dan wel uitgemaakt maar toch... zag ze in het begin wel iets in hem of had ze gewoon weer even liefde nodig en tijdelijke luxe? Daar kan ik geen antwoord op geven aangezien ik vrouwen niet begrijp omdat ze altijd zo vaag zijn en hoogstens iets duidelijk willen maken met een hint of het vaag te omschrijven en die laatste vraag is gewoon een stiekeme vraag zodat ik een duidelijke foto van mij zou uploaden en ik geef het toe.. er heeft al eens een lelijk wijf naar me zitten staren... daar werd ik niet gelukkiger van en ik heb het ook al een paar keer gehad bij oudere mensen :s
die misschien denken dat ik een makkelijke prooi ben om hun coïtusleven op te krikken no tnx!

edit: owja en over dat mooi subjectief is.. mooi is niet subjectief en lelijk ook niet, het is wat daartussen ligt. En van daaruit heeft alles met persoonlijke voorkeur te maken of de standaard waaraan je vriend/vriendin moet voldoen om daar een relatie mee te beginnen.

haha dat is wel toppunt van oppervlakkigheid he, denken dat je geen persoonlijkheid heb en het dus van je looks moet doen door aandacht vragen.

Verder ben ik eigelijk wel van mening dat als je met single meiden opstap ga dat ze echt gaan voor de lekkere jongens of gewoon hun standaard laten zakken omdat ze willen 'scoren' met hun tactiek van ik laat hem denken dat hij mij versiert :D en ik ben ook van mening dat als een meisje persee een vriend wilt ze snel ja zegt op een date met een 'mindere' (blauwtjesangst) en dan vervolgens zijn mooie kant gaat (willen) zien..

nouja.. laat ik eerlijk zijn.. dat is gewoon mijn tactiek/move :roflol: vind iig wel vaak dat één van de twee van een stel de 'mooie' is. En ik maar denken, hoe kan zo'n snolletje aan zo'n vent komen :( hahaha

truste.
 
ja ik wel, wat is privéberichten krijgen leuk :p
pua =
pickup artist, mensen die weten hoe ze meisjes moeten playen en elke keer wel iemand kunnen versieren of in bed weten te krijgen. Ik kende het wel voluit maar niet dat ik er een boek ga over lezen ofzo. Uiteindelijk loop je er misschien wel mee weg als je de sociale skills en het verleiden onder de knie hebt maarja... ik zou haar gewoon aanstaren, in gedachten onze harten vermengen en dan kussen. Helaas nog nooit gelukt :p

waarom dat tieners zo vaak onzeker zijn over zichzelf? dan heb je het zeker over -15jarige meisjes die gewoon nog aandacht te kort komen want na die leeftijd weten ze het wel dat ze mooi zijn. Dan gebruiken ze het zinnetje "ik ben niet mooi" meestal gewoon voor de aandacht en zodat je het tegengestelde zou zeggen. Maar rond hun 14-15de hebben vele vriendinnen al een liefje gehad en als zij nog geen vriendje gehad hebben dan denken ze direct dat ze niet mooi genoeg zijn of dat hun borsten niet groot genoeg zijn of dat ze te dik zijn of dat het is omdat ze geen hakken dragen :rolleyes:
Dat is gewoon zo op die leeftijd maar eens ze doorhebben hoeveel aandacht ze kunnen krijgen van jongens wordt flirten een hobbie. Ik zie hier toch nergens een 17-18jarig MOOI meisje die nog geen vriendje heeft gehad of die verlegen is. Ze weten dat ze er mogen zijn en soms zijn ze misschien eens depri wie niet en dat het eens tegensteekt maar voor hoe lang is dat dan. Enja als jij dan zelf als mooi meisje gedumpt wordt is dat misschien even een tegensteker maar voor hoe lang? .. even msn opstarten en alle jongens die zonet gehoord hebben dat je weer single bent staan voor je klaar.. misshien overdrijf ik wat en veralgemeen ik wat maar ik ga niet alles analyseren wat ik hier zit te typen dus er zal best een kern van waarheid in zitten maar niet alles
En misschien zijn jouw vriendinnen ook lelijker waardoor ze hun standaard verlaagd hebben of zitten ze in een testfase waar ze verschillende soorten vriendjes uittesten? Mijn zus heeft onlangs een vriendje gehad die eigenlijk ook niemand mooi vond en die kleiner was dan haar maar wel lekker rijk was en populair, ze heeft het dan wel uitgemaakt maar toch... zag ze in het begin wel iets in hem of had ze gewoon weer even liefde nodig en tijdelijke luxe? Daar kan ik geen antwoord op geven aangezien ik vrouwen niet begrijp omdat ze altijd zo vaag zijn en hoogstens iets duidelijk willen maken met een hint of het vaag te omschrijven en die laatste vraag is gewoon een stiekeme vraag zodat ik een duidelijke foto van mij zou uploaden en ik geef het toe.. er heeft al eens een lelijk wijf naar me zitten staren... daar werd ik niet gelukkiger van en ik heb het ook al een paar keer gehad bij oudere mensen :s
die misschien denken dat ik een makkelijke prooi ben om hun coïtusleven op te krikken no tnx!

edit: owja en over dat mooi subjectief is.. mooi is niet subjectief en lelijk ook niet, het is wat daartussen ligt. En van daaruit heeft alles met persoonlijke voorkeur te maken of de standaard waaraan je vriend/vriendin moet voldoen om daar een relatie mee te beginnen.

Persoonlijke voorkeur, dat is precies wat 'subjectief' betekent.

En wat een onoverzichtelijk verhaal van jou weer, ik weet niet precies wat je nou wil zeggen... Maar dat wat je zegt over mijn vriendinnen in testfases die verschillende vriendjes uittesten: dat is alvast niet zo.

Om een lang verhaal kort te maken (mijn mening): beauty is in the eye of the beholder. Wat de een mooi/aantrekkelijk vindt, is voor de ander helemaal niet mooi/aantrekkelijk.
 
Persoonlijke voorkeur, dat is precies wat 'subjectief' betekent.

En wat een onoverzichtelijk verhaal van jou weer, ik weet niet precies wat je nou wil zeggen... Maar dat wat je zegt over mijn vriendinnen in testfases die verschillende vriendjes uittesten: dat is alvast niet zo.

Om een lang verhaal kort te maken (mijn mening): beauty is in the eye of the beholder. Wat de een mooi/aantrekkelijk vindt, is voor de ander helemaal niet mooi/aantrekkelijk.

dat zeg ik toch? wat tussen mooi en lelijk ligt is subjectief. voor de ene neigt het meer naar mooi en voor de andere naar lelijk maar de mooie mensen kan je zo onderscheiden van de lelijke :p
ik weet zelf niet wat ik wil zeggen maar ik ben gewoon in een ongelooflijke zeverbui vandaar dat ik ook zei dat ik niet alles ging analyseren wat ik zei want ik weet ook wel dat er dingen niet kloppen maar had gewoon zin om te typen want dan gaan andere mensen erover nadenken en dat vind ik wel leuk :D
 
liefste dagboek:
ik ben nu aan het smsen met een vroegere beste vriendin en er komen zoveel herinneringen boven. We beginnen nu zelfs over dingen die ik zelfs hier niet zou zetten en echt.. ik zet hier veel dingen :o
ik voel me gewoon op 1 lijn zitten nu
net als vroeger maar ik weet dat het toch zo niet is
normaal had ik nu al 1.30 u geslapen ...
 
liefste dagboek:
ik ben nu aan het smsen met een vroegere beste vriendin en er komen zoveel herinneringen boven. We beginnen nu zelfs over dingen die ik zelfs hier niet zou zetten en echt.. ik zet hier veel dingen :o
ik voel me gewoon op 1 lijn zitten nu
net als vroeger maar ik weet dat het toch zo niet is
normaal had ik nu al 1.30 u geslapen ...

Voelde je destijds wat voor haar, of zij voor jou? Of voel je dat nu pas?
 
ja dikke vriendschap :D
maar ik weet niet of dat terug gaat komen ???

Oke! Nah vriendschap kan altijd terugkomen toch;) Andere gevoelens niet.. Had je destijds hevige ruzie? Want dan zou je haar gewoon weer eens op moeten zoeken toch;) Succes:D
 
Oke! Nah vriendschap kan altijd terugkomen toch;) Andere gevoelens niet.. Had je destijds hevige ruzie? Want dan zou je haar gewoon weer eens op moeten zoeken toch;) Succes:D

ik weet al niet meer of we ruzie hadden, zou kunnen, zou kunnen van niet, ik begon gewoon steeds minder te praten met haar en dan wou ze zelf niet meer denk ik. En ik heb haar nog nooit gezien :D waar het internet toch niet goed voor is..
 
ik weet al niet meer of we ruzie hadden, zou kunnen, zou kunnen van niet, ik begon gewoon steeds minder te praten met haar en dan wou ze zelf niet meer denk ik. En ik heb haar nog nooit gezien :D waar het internet toch niet goed voor is..

Via het internet?:roflol: Zoek haar gewoon op man;)
 
liefste dagboek, ik heb krampen krampen krampen!! pijnstillers werken langs geen kanten en ik zit er voor het eerst in mijn leven al 3 dagen aan :o
ik voel me er echt ziek door en kan amper stappen en ik wou dan nog gaan trainen vandaag ook. En het zijn dus echt geen regels!! Ik hoop dat ik met een filmpje mn gedachten kan verzetten want ik kan me op nix concentreren. Never back down ziet er nog een leuke film uit. Misschien leer ik wel wa nieuwe moves
niet dat ik al moves had ofzo ?)
 
lief dagboek, ik ben de laatste tijd druk bezig met het voorbereiden van mijn reis naar NY waar ik een jaar ga wonen, ik hoop echt dat het niet gaat tegen vallen..nouja tot die tijd probeer ik nog maar zoveel mogelijk te genieten van mn vakantie:D
 
Lief dagboek,

Sinds een flinke tijd ben ik weer wat actiever op DBB. Ik heb nu gelijk koppijn van al die matige topics hier.

:(
 
Back
Naar boven