LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lief dagboek,
Vrijdag is m'n mama jarig al 72 jaartjes, als verrassing koop ik een combi-magnetron die past bij de nieuwe keuken. . .
ben benieuwd hoe dat gaat. . . fietsen met een magnetron ^^ Wish me luck!

nu genietend van een aantal lang vervlogen kriebels ga ik slapen. . in de waan dat hij er net zo over denkt . .Wachtend op de sms. . Wachtend op de volgende date.Lief dagboek,
Het is nu ochtend.. en ben nog steeds niet gaan slapen terwijl ik om 9.15 uur een afspraak heb, . . vanwaar? Omdat ik om half 2 een sms kreeg of ik eventjes naar buiten wou komen. .ben ook gek dat ik het deed maar . meneer stond naast mijn huis. . gevolgd door eindeloos geklets over eten, sterren, een engels lerend beest genaamd fluffy, foute verhalen, verhalen over kinderen.. vanalles. gepaard met zoenen en knuffels. Hij hield z'n handen thuis, is hij toch anders dan de player die ik in hem zag?
Wat een nacht, wat een verrassing. . en nu morgen maar eens zien of het voor hem net zo leuk was als voor mij.nu genietend van een aantal lang vervlogen kriebels ga ik slapen. . in de waan dat hij er net zo over denkt . .Wachtend op de sms. . Wachtend op de volgende date.

liefste dagboek, vandaag was een topdag!
ik heb me kapotgelachen en echt kapotgelachen op msn met die vriendin waar het weer beter mee gaat, we zitten nu te smsen en ik lig nog steeds plat bij elke sms. Het niveau is ver te zoeken maar daar gaan we ook niet voor. Ik vind het nu al k*t dat ik binnenkort weer moet werken en dan gaat alles weer vervagen.. minder vaak op msn, weinig zin om dan te chatten als ik er al op geraak.. i wish these times would never end!!
ik zit hier telkens op het nippertje van de stijve lach, mijn kaken doen nu al zeer but i like it
@strongman, ik hoop dat het beterd! ik ben nu even niet depressief maar ik weet hoeveel invloed het kan hebben op je leven!! veel tijd nuttig doorbrengen helpt maarja dat gaat nu eenmaal niet altijd