Fitness Seller

Lieve leden heeft iemand DE OPSLOSSING voor mij

  • Topic starter Sammy
  • Startdatum
  • Reacties 12
  • Weergaven 6K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

Sammy

Novice
Lid geworden
7 dec 2018
Berichten
5
Waardering
0
Hallo leden ,

Ik ben nieuw hier en heb een dringende vraag met de hoop jullie me advies kunnen geven.
Ik heb 2 kuurtjes anavar gebruikt. Alleen wat mij niet is verteld en wat ik eigenlijk nergens heb gelezen op internet is dat het extreem haaruitval veroorzaakt of mannelijke kaalheid. Nu heb ik dus extreem last van haaruitval en begint boven op me hoofd in de scheiding zeg maar dat t kaal word. Hoe kan ik dit laten stoppen of wat kan ik er tegen doen? Pleasee heeft iemand DE OPLOSSING voor me. Ben een vrouw en wil niet kaal worden.
 
Als je goed had gelezen was je zeker deze bijwerking tegengekomen en niet alleen deze bijwerking.

Stoppen met die rommel.
 
Ben er al 2 weken mee gestopt. Maar word steeds erger.Weet je toevallig hoelang dat nog door werkt ?
 
Ben er al 2 weken mee gestopt. Maar word steeds erger.Weet je toevallig hoelang dat nog door werkt ?
Sommige bijwerkingen zijn blijvend.
Geen idee of het bij dit middel ook zo is. Zullen de mannen meer verstand van hebben Galen
 
Dankjewel voor de tip ! moet ik dit allemaal nog erger gaan verwachten of neemt t af nu ik er mee gestopt ben?
 
Alpacin Caffeine Shampoo om de dag gebruiken tijdens het douchen.
 
Je had winstrol.

Meteen de reden waarom vrouwen toch heeeeel voorzichtig moeten zijn bij AAS. Ik zou het geen enkele vrouw aanraden eigenlijk, het is het risico niet waard om verkeerde gear te krijgen.

Voor mannen is dat dan minder erg, maar de risico's voor vrouwen zijn toch significant!
 
Meteen de reden waarom vrouwen toch heeeeel voorzichtig moeten zijn bij AAS. Ik zou het geen enkele vrouw aanraden eigenlijk, het is het risico niet waard om verkeerde gear te krijgen.

Voor mannen is dat dan minder erg, maar de risico's voor vrouwen zijn toch significant!

Mwah.. kijk eens in de echt/nep sectie, je lacht je kapot wat voor merken er nog steeds worden gekocht.
 
Welke dosering gebruikte je en voor hoelang? Is in de regel omkeerbaar, paar weken.

Je zit pas in het begin stadium. Eerst heb je haar uitval dan word je stem zwaarder. Op een gegeven moment word je zelfs kaal...
Ik twijfel of je dit nu serieus meent of niet, maar mocht je het serieus menen: dat is niet zo. De volgorde waarin bijwerkingen optreden verschilt per persoon en de meeste treden in meer of mindere mate tegelijk op.
 
Welke dosering gebruikte je en voor hoelang? Is in de regel omkeerbaar, paar weken.


Ik twijfel of je dit nu serieus meent of niet, maar mocht je het serieus menen: dat is niet zo. De volgorde waarin bijwerkingen optreden verschilt per persoon en de meeste treden in meer of mindere mate tegelijk op.

10 mg 1 tabl per dag. 2 kuurtjes gehad van elke kuur 7 weken.
 
Back
Naar boven