- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Ok, persoonlijk geloof ik hier jack-shit van... Tenzij je test E hebt gekregen ipv moedermelk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, persoonlijk geloof ik hier jack-shit van... Tenzij je test E hebt gekregen ipv moedermelk

Sorry jongens, ik denk dat ik iemand hier in huis eventjes aan moet gaan pakken! HAHA me broertje is zo kinderachtig geweest dit erop te zetten toen mijn account nog ingelogd stond! Het is dus ook echt dikke bullshit!
Wat een paar echte stats zijn: ik weeg nu 92 kilo met 12% vet en ben 1,78.
Ik doe wel:
Deathlift = Deadlift 2x 150 kilogram
Benchpress 1x 130 kilogram
Squad = Squat 1x 140 kilogram
Arm curls 2x per hand met 22 kilogram
En de verhoudingen kloppen van geen kant. 130 kg benchen en maar 2x22kg curlen en 150kgx2 deadliften?

Jij en je broertje maken idd dezelfde spelfoutenSorry jongens, ik denk dat ik iemand hier in huis eventjes aan moet gaan pakken! HAHA me broertje is zo kinderachtig geweest dit erop te zetten toen mijn account nog ingelogd stond! Het is dus ook echt dikke bullshit!
Wat een paar echte stats zijn: ik weeg nu 92 kilo met 12% vet en ben 1,78.
Ik doe wel:
Deathlift 2x 150 kilogram
Benchpress 1x 130 kilogram
Squad: 1x 140 kilogram
Arm curls 2x per hand met 22 kilogram
Niks broertje, heb je zelf gedaan. Ik denk dat je of dit ff geprobeerd hebt om zo een fictieve superversie van jezelf op i-net te krijgen, of dat je bezopen was. Zielig gevalDit hele topic klopt van geen kant. Sherlock ruikt onraad!![]()