XXL Nutrition

Life story

Inderdaad zet maar een paar filmpjes erop vooral benieuwd naar die 150 kg bench!!:D En laat meteen maar een foto van je fysiek zien...
En anders is het dikke bullshit!!

• Topic Starter Topic Starter
Sorry jongens, ik denk dat ik iemand hier in huis eventjes aan moet gaan pakken! HAHA me broertje is zo kinderachtig geweest dit erop te zetten toen mijn account nog ingelogd stond! Het is dus ook echt dikke bullshit!

Wat een paar echte stats zijn: ik weeg nu 92 kilo met 12% vet en ben 1,78.

Ik doe wel:

Deathlift 2x 150 kilogram
Benchpress 1x 130 kilogram
Squad: 1x 140 kilogram
Arm curls 2x per hand met 22 kilogram

Sorry jongens, ik denk dat ik iemand hier in huis eventjes aan moet gaan pakken! HAHA me broertje is zo kinderachtig geweest dit erop te zetten toen mijn account nog ingelogd stond! Het is dus ook echt dikke bullshit!

Ik doe wel:

Deathlift = Deadlift 2x 150 kilogram
Squad = Squat 1x 140 kilogram

Filmpje?

Wel raar dan dat jij en je broertje precies dezelfde typfouten maken;)

En de verhoudingen kloppen van geen kant. 130 kg benchen en maar 2x22kg curlen en 150kgx2 deadliften?

Ik doe wel:

Deathlift 2x 150 kilogram
Squad: 1x 140 kilogram
Jij en je broertje maken idd dezelfde spelfouten :P Niks broertje, heb je zelf gedaan. Ik denk dat je of dit ff geprobeerd hebt om zo een fictieve superversie van jezelf op i-net te krijgen, of dat je bezopen was. Zielig geval

Als mijn broertje da zou doen,, zou ik um door de plee spoelen..

moest ik men broer een kloot draaien zou ik toch wel iets anders typen dan een serieuse tekst oven men leven met een paar foute gegevens in :rolleyes:

fotototottttt

Terug
Naar boven