MuscleMeat

Lineage 2 free to play

Belachelijk dat een game waar spelers meer dan 1000euro ingestoken hebben om het te spelen f2p wordt, maar dit was dan ook de reden dat ik stopte ookal was de community al flink uitgestorven... Boycotten die ncsoft!
Je mag me bossjewels wel overkopen Haha!

Edit: pfff stiekem ben ik hem weer aan het installeren.... je wordt bedankt!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hahaha, i know that feel bro

Maar kan je idd wel een beetje begrijpen, heb zelf maar 2 maandjes retail gespeeld, maar vond het niet wat vanwege alle bot treintjes enzo. Het spel is met de laatste update behoorlijk makkelijk gemaakt wat grinden betreft, en het aantal online spelers spreekt me ook wel aan! check http://naia.kaifas.lt/nosound/

Ja, zijn wel veel players weer op het moment, ik heb zelf 2 jaar retail gespeeld en had 4 accounts haha!, ik heb hem weer geinstalleerd als je me je char naam stuurt in pb of hier in het topic zal ik je een pm sturen vandaag of morgen ingame.

is het wat?

Beste spel wat er bestaat al vraag je het mij, alleen is het verkracht door de laatste patch!
maar aangezien het nu f2p is is het het proberen zeker waard ;)

screenshot-darkelffemale-lrg.jpg

Need I say more? :D

Is gewoon een vette mmorpg, beetje vergelijkbaar met wow (was als ik me niet vergis voor WoW de mmorpg met de meeste subscribers). Ga zelf binnenkort beginnen, zijn een aantal vrienden die het al 5 jaar niet meer gespeeld hebben die ook weer beginnen dus ben benieuwd!

Ja, zijn wel veel players weer op het moment, ik heb zelf 2 jaar retail gespeeld en had 4 accounts haha!, ik heb hem weer geinstalleerd als je me je char naam stuurt in pb of hier in het topic zal ik je een pm sturen vandaag of morgen ingame.
Zal ik doen, welke server speel je? Probeer het spel nog te installeren maar heb wat errors, zal je wel even een pb sturen als ik een pop aangemaakt heb :)

Laatst bewerkt:
heb de beta gespeeld en er meermaals op gefapped, voor de rest was het grindfest galore.

Zal ik doen, welke server speel je? Probeer het spel nog te installeren maar heb wat errors, zal je wel even een pb sturen als ik een pop aangemaakt heb :)

Speel op Naia maar ik weet niet of ik het nog ga spelen, logde net in en echt het hele spel is veranderd misschien leuk om af en toe even een uurtje te grinden weer of wat fortressen/caste's te siegen :cool:

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 17:14 ----------

Dit was l2 vroegen: baium (een baas) http://www.youtube.com/watch?v=LL5syS_cHjo&feature=related
of castle sieges: http://www.youtube.com/watch?v=fN3ojq5bl1Y

te ziek gewoon hoe het vroeger was, maar de nieuwe patch heeft heel veel veranderd...

Ook maar eens proberen dan.

Ben maar op Bartz begonnen, server zit wat minder vaak vol als die andere en zit vol met newbies omdat ie pas een paar dagen terug gestart is. Maar het spel is wel allemachtig veranderd, quests zijn nu de moeite waard! Was na 3 uurtjes spelen al lvl 34, bevalt me zeker vooralsnog :D

Terug
Naar boven