MuscleMeat

Linker tepel hard bolletje, gyno?

Gyno wordt ook duidelijker als je hoger in je vetpercentage gaat zitten. Misschien dat je 3 jaar geleden minder vet had en het toen niet opviel?

• Topic Starter Topic Starter
Gyno wordt ook duidelijker als je hoger in je vetpercentage gaat zitten. Misschien dat je 3 jaar geleden minder vet had en het toen niet opviel?

Nope, ik stond afgelopen zomer op 8% en toen had ik ook geen hard bolletje en viel het ook niet op. Het is echt spontaan opgetreden. Ik ben wel flink gaan bulken, zit op 15% nu ongeveer en weeg 89kg. In 2013 ga ik weer cutten, als ik dan nog ''gyno'' heb ben ik benieuwd hoe het eruit gaat zien.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 13:18 ----------

Gyno krijg je niet alleen van een kuur, maar is ook gewoon moedertje natuur.

Zelf ook last van, tis niet anders

Klopt, wel enorm klote. Ik wilde misschien een eerste kuur gaan doen volgend jaar rond deze tijd... Maar dat ga ik nu zeker niet doen als het echt gyno is, wil het niet opwakkeren en erger maken oid..

Dit is trouwens een foto waar ik net een half jaartje trainde... Iets meer dan een jaar geleden. Hier is duidelijk niks te zien toch of heb ik 't mis? ongeveer zelfde bodyfat als nu.. 15%

Laatst bewerkt:
heb je gedacht aan een beginnende tumor? ( srs )

Hoop het niet... Heb geen kankergevallen in de familie in ieder geval...

Trouwens ik lees op veel forums dat een gyno operatie wordt gezien als plastische chirurgie? Maar als het pijn gaat doen gaat dit toch niet meer op of wat? Wat zegt de dokter dan? Ik denk dat ik deze week ff ga!

Greets

Hoop het niet... Heb geen kankergevallen in de familie in ieder geval...

Trouwens ik lees op veel forums dat een gyno operatie wordt gezien als plastische chirurgie? Maar als het pijn gaat doen gaat dit toch niet meer op of wat? Wat zegt de dokter dan? Ik denk dat ik deze week ff ga!

Greets
tegen mij zei de plastisch chirurg dat ik met de pijn moet leven :roflol: hij vond het meevallen nu doet het wat minder pijn maar ga denk ik naar een prive kliniek eerst ffe mn verzekering vragen van hoe en wat anders ga ik wel naar een andere verzekering als ze het niet willen vergoeden

tegen mij zei de plastisch chirurg dat ik met de pijn moet leven :roflol: hij vond het meevallen nu doet het wat minder pijn maar ga denk ik naar een prive kliniek eerst ffe mn verzekering vragen van hoe en wat anders ga ik wel naar een andere verzekering als ze het niet willen vergoeden

Naja een goede reden waarom ik het dus kan hebben is door die dutasteride die ik in het verleden heb geslikt. Dat is voorgeschreven door een dermatoloog waar ik naar ben doorgestuurd via mn dokter. Ik ga dus wel alles op alles zetten om te zorgen dat het vergoed wordt :(

Bij welke zorgverzekering zit jij trouwens? Beetje raar dat de ene het vergoed en de andere niet..

+ ze kunne denk ik wel aan m'n fysiek en/of bloedwaarden zien dat ik niet heb zitten snoepen van foute middeltjes..

zilverenkruis vergoed het als zij mogen bepalen waar jij wordt behandelt en plus je chirurg moet er eens zijn. Een prive kliniek zegt altijd jah mijn chirurg zei nee :s

Kleine update voor geinteresseerden... Ben nu 2 dagen bezig met 20mg nolvadex e.d. Heb heel veel gelezen over gyno en las dat doktoren dit vaak voorschrijven in de periode voor een operatie omdat het minder zou kunnen worden.

De puffy nipple wordt al duidelijk minder puffy! De klier zit er nog wel steeds, maar is niet meer geirriteerd, mogelijk omdat ik er niet meer steeds aan zit...

Ik ga dus duidelijk nog ff door met nolva en wie weet trekt het wel grotendeels weg, laten we het hopen.

Kan ik hierna nog eventueel grijpen naar wat zwaardere middelen zoals arimidex of aromasin?

Terug
Naar boven