MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Wat hebben ze daar lopen? De grote jongens doen zoiets niet lijkt me.

veel "wat jij kijken" Turken en Marokkanen ,in de Heistraat word je vrij openlijk uitgedaagd ,dit zijn wannabee gangsters ,ze zullen elkaar ooit geript hebben van 10 gram wiet,denk ik zo

Ze WORDEN UIT GEKOTST en nog gewoon zwaaien alsof ze populair zijn ACHTERLIJKE mong*len

het brainwashen van onze kinderen!
Elke dag opnieuw krijg ik een massa berichten van leerlingen die de linkse indoctrinatie op hun school beu zijn. Daarom doe ik deze oproep: film linkse leerkrachten. Stop linkse taal in ons klaslokaal. DEEL dit filmpje

Kom er maar in @Bert, het moet natuurlijk zijn stop het persen.

Ik geloof niet dat deze 'linkse indoctrinatie' veel effect heeft. Dat iemand het filmde en lekte zegt genoeg.

ronde 11 live

Gezien de hoeveelheid klimaatspijbelaars zijn er minstens zoveel leerlingen bij wie die indoctrinatie prima lukt.

Klimaatsverandering is toch niet per se een links punt? :thinking:

Nee, maar de leerlingen die gaan spijbelen omwille van klimaatverandering vind ik toch wel vrij links georiënteerd.

en het gaat maar door...

13-jarig meisje beurtelings verkracht door achtkoppige Bulgaarse bende

Een 13-jarig Duits meisje maakte een absolute nachtmerrie mee toen ze naar huis wandelde na een normale schooldag. Een bende van acht Bulgaarse jongeren had het op haar gemunt.

Ze werd onderweg naar huis tegengehouden door de agressieve bende en meegesleurd in de bosjes. Daar werden de kleren van haar lijf gescheurd en werd ze beurtelings door elks van hen verkracht. De tieners filmden het hele gebeuren ook.

Alle daders waren ook minderjarig, de oudste was 17. Na de feiten is de bende terug naar Bulgarije gevlucht maar dat mocht niet baten. Het meisje was vastberaden hen te vinden en uiteindelijk lukte dit via sociale media. De daders werden gevonden, teruggebracht naar Duitsland en staan nu terecht

Had ze een te kort rokje aan?

Hopelijk zat er geen 10 incher tussen. Want dat kan wel even prikken.

Too soon?
Sorry :(

gaat er lekker heftig aan toe op het moment

Ons land krijgt op 8 maart eerste nationale vrouwenstaking
Op 8 maart, de internationale dag van de strijd voor vrouwenrechten, zal in Brussel voor het eerste een nationale vrouwenstaking gehouden worden. Het Collecti.e.f 8 Maars zet haar schouders onder de nationale actie. De grootste Franstalige vakbond CNE zal een stakingsaanzegging indienen voor de staking.

Met de stakingsactie willen de vrouwen tonen dat “als de vrouwen stoppen, stopt de wereld met draaien”, klinkt het bij de feministen van Collecti.e.f 8 Maars. In 2018 leidde een soortgelijke staking in Spanje ertoe dat vijf miljoen vrouwen het land platlegden.

In België hopen de organisatoren dat alle vrouwen, en iedereen wie zich vrouw voelt, in alle verschillende landsdelen van België voor een nationale stakingsactie. Op 8 maart zullen zij niet werken, geen huishouden doen, niet studeren en geen zorg meer verlenen. Zo tonen ze dat hun plaats in de maatschappij essentieel is, ondanks hun strijd voor gelijkheid.

De focus ligt op een grote samenkomst in Brussel, maar ook lokale initiatieven worden aangemoedigd en er zullen in de weken vooraf ook heel wat sensibilisatieacties georganiseerd worden.

Dit weekend, op 26 en 27 januari, komen een honderdtal vrouwen samen om de staking en hun eisen voor te bereiden tijdens werkateliers, debatten en thematische vergaderingen. De eisen raken uiteenlopende thema’s aan van werkomstandigheden tot onderwijs, emotionele steun, racisme, maar ook bescherming tegen vrouwengeweld.

“Er zullen veel eisen tussen zitten die nog niet in partijprogramma’s hebben gestaan”, verzekeren de organisatoren.
Met de stakingsactie willen de vrouwen tonen dat “als de vrouwen stoppen, stopt de wereld met draaien”

tva9qL5.png

De eisen raken uiteenlopende thema’s aan van werkomstandigheden tot onderwijs, emotionele steun, racisme, maar ook bescherming tegen vrouwengeweld.

Toch één goed thema.

Ga ik me nu maar eens beijveren voor een mannenstaking.
Wat een lariekoek...

Terug
Naar boven