AndroidHealthClinic

Live News Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Handig bij reltopics bv.

wat maakt je dag goed/slecht zijn ook heel geschikt hiervoor.
 
Moderators kunnen elk topic live maken. Je ontvangt geen meldingen dan als je het topic hebt openstaan, behalve voor quotes/vernoemingen (kan ik ook uitschakelen indien gewenst).
 
Damn, heftig.

https://www.omroepwest.nl/nieuws/38...-Malek-F-Ik-had-zoveel-pijn-dat-ik-dood-wilde

De student J.K. – de slachtoffers worden aangeduid met initialen – tegen Malek F.: 'Je bleef maar steken. Ik was bang dat mijn leven op een nare manier zou eindigen. Niemand trok je van mij af. Toen je mij losliet voelde ik het bloed uit mijn lichaam stromen. Ik dacht: ik ga doodbloeden.'

De advocaat van J.K. leest zijn verklaring voor en gaat verder: 'Nu meer dan een jaar later denk ik vaak: had ik het maar niet overleefd. De stress en de pijn zijn mij te veel. Ik had een leuke bijbaan een druk sociaal leven en een studie aan de Haagse Hogeschool. Bijna iedere nacht schreeuw ik het huis bij elkaar. Ik heb hyperventilaties en last van woedeaanvallen. Ik ben continu bang en alert. Ik ben zelfs bang voor mijn familie, dat ze hetzelfde mee zullen maken. Door jou durf ik vrienden en familie met een baard niet te zien.'


In de steek gelaten
'Ik zag zwart en flitsen. Ik dacht: zo voelt het om dood te gaan. Ik zat in een plas bloed die steeds groter werd. Ik zag hoe de ambulance arriveerde bij de dader. Mijn vriendin was daar woedend over. Ik had daar de kracht niet meer voor.'
 
WTF brand in een flat hier en 112 kan niet gebeld worden. Niemand krijgt 112 te pakken. Wtf is deze shit.

*edit lokaal brandweernummer gebeld. Was blijkbaar niet de enige. Landelijke 112 storing.
 
https://www.nu.nl/binnenland/595116...112-niet-bereikbaar-door-telefoonstoring.html

Het noodnummer 112 is landelijk niet bereikbaar door een storing, wordt maandag gemeld. Ook het meldkamernummer van de politie (0900-8844) is niet bereikbaar.

Er wordt volop aan gewerkt, zo laat de politie weten. "We komen zo snel mogelijk met meer informatie." Wie nu 112 belt, krijgt niets te horen.

Verschillende agenten en politiekorpsen roepen op om noodmeldingen via sociale media te doen zoals Instagram, Facebook en Twitter.
 
Of je ze nu kan bereiken of niet, uiteindelijk heb je er toch niets aan.

:trollfacex:
 
  • Like
Waarderingen: mat
https://www.nu.nl/binnenland/595116...112-niet-bereikbaar-door-telefoonstoring.html

Het noodnummer 112 is landelijk niet bereikbaar door een storing, wordt maandag gemeld. Ook het meldkamernummer van de politie (0900-8844) is niet bereikbaar.

Er wordt volop aan gewerkt, zo laat de politie weten. "We komen zo snel mogelijk met meer informatie." Wie nu 112 belt, krijgt niets te horen.

Verschillende agenten en politiekorpsen roepen op om noodmeldingen via sociale media te doen zoals Instagram, Facebook en Twitter.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
 
Vanavond in Undercover in Nederland... Saboteerden criminele bendes 112?

vOxIno6.jpg
 
De grote storing bij KPN wordt veroorzaakt door een probleem in het 4G-gedeelte van het netwerk van de provider. "Bellen lukt, tot dusver, wel wanneer 4G uit wordt gezet, belangrijk is wel dat de gesprekspartner dit ook doet", laat KPN op het klantenforum weten.
 
Back
Naar boven