Fitness Seller

Live News Topic

Bezoekers in dit topic

 
die knakker in die auto zit nu bij OP1
 
nou hij mocht precies 2 minuut 15 seconden en 3 honderdsten praten, en we gaan weer door naar een leuk, gezellig muziekfragment!
Ja bizar. Helaas het gevolg van tallshows tegenwoordig. Alles wordt vooraf ook nog eens besproken en ingekaderd.
 
Ik luister tegenwoordig weleens podcasts, wat een verademing tov die vluchtigheid.
En een krant. Heb jaren gedacht over betaalde kranten in Nederland, het zal wel. Ben daar op teruggekomen. Boeken zijn vaak nog beter. De vluchtigheid van talkshows is echt om kriegel van te worden. De persfotograaf heeft een uur in de auto gezeten en misschien 2 minuten wat kunnen zeggen.
 
wat een fucking sjenkies zeg die ostiana en vd brink

'ja oke bedankt voor je verhaal enne gelukkig hebben jullie dr niks aan over gehouden'
- dude zit al een uur lang één snik van total emotional breakdown af -
'nou ja mn vriendin is in elkaar gestort vanmiddag'
'oke nou sterkte, en nu gaan we lekker muziek luisteren'
 
wat een fucking sjenkies zeg die ostiana en vd brink

'ja oke bedankt voor je verhaal enne gelukkig hebben jullie dr niks aan over gehouden'
- dude zit al een uur lang één snik van total emotional breakdown af -
'nou ja mn vriendin is in elkaar gestort vanmiddag'
'oke nou sterkte, en nu gaan we lekker muziek luisteren'
Ze hadden Sven daar neer moeten zetten, in zijn eentje.

Edit. Ik vond haar vraag over wat de reden was ook al redelijk bloedzuigend. Wat hij zelf dacht dat de reden was.
 
# teamSven

Als ik dit zo hoor, dan had zelfs Paul de Leeuw dit minder slecht gedaan, tssss.
Heeft ook een podcast. Haha.
Niet bekend mee maar BNR geeft wekelijks een top 20 aan.
 
Die twee kunnen dr echt niks van, leren t ook nooit. Elke keer weer zesentwintig gasten in een uur proppen.
Als ze eens zouden stoppen met elke tafelgast vragen wat ze vinden van het nieuws, zou ook al zo veel schelen
'Wat vind jij van die veroordeling van Chauvin?' Ja, mooi maar ja polarisatie he 'En jij?' Ja, ook mooi, maar die samenleving is zo verdeeld he. 'En jij dan?' Ja ook, echt mooi man maar het lost de verdeeldheid niet op. 'En wat vind jij?' Ja ik vind het echt mooi maar het lost het probleem niet op denk ik. 'Hmm ja, ja interessant ja, we vragen het even aan de expert. Lost dit de verdeeldheid op?' Nee. 'Oke goh nou interessant zeg, bedankt meneer de expert'
 
Die twee kunnen dr echt niks van, leren t ook nooit. Elke keer weer zesentwintig gasten in een uur proppen.
Als ze eens zouden stoppen met elke tafelgast vragen wat ze vinden van het nieuws, zou ook al zo veel schelen
'Wat vind jij van die veroordeling van Chauvin?' Ja, mooi maar ja polarisatie he 'En jij?' Ja, ook mooi, maar die samenleving is zo verdeeld he. 'En jij dan?' Ja ook, echt mooi man maar het lost de verdeeldheid niet op. 'En wat vind jij?' Ja ik vind het echt mooi maar het lost het probleem niet op denk ik. 'Hmm ja, ja interessant ja, we vragen het even aan de expert. Lost dit de verdeeldheid op?' Nee. 'Oke, bedankt meneer de expert'
Dan kan ik er beter gaan zitten, ben op de expert na beter geïnformeerd en weet er iig genoeg van om kritische vragen te stellen en durf ook de niet policor vragen en suggesties te doen.

Om de redactie aan te vullen vraag ik wel wat forummers, voor de nodige 'diversiteit'.

Ik vond het laatst bij Welmoed Leonie Nieuws een verademing dat die kinderarts tot twee keer toe durfde te zeggen dat ze vroegen naar dingen waar hij geen verstand van had.
 
Laatst bewerkt:
Twee gasten. Minstens 60 minuten. 1-2 onderwerpen. Liefst twee mensen die ook echt iets weten en niet elkaar napraten, wel laten uitpraten. En niet constant waardeoordelen willen geven over de ander, maar met argumenten aangeven waarom wel of niet ergens mee eens te zijn- en hoe dan wel (of niet).
 
Ook niet te lang, sommige podcasts duren veeeel te lang.
Goede host kan dat wel een beetje aan de gang houden. Vroeger keek ik naar Van Gogh, had die een cactus op tafel en gaf die mee als cadeau. Werd er gepraat in "een prettig gesprek". Duurde ook rond een uurtje. Je moest soms even doorzetten maar dat hangt ook van de gast af.

Een Pauw kan dat ook wel. Kockelmann idem.
 
Imo zouden ze ook eens het idee los moeten laten dat je bij zo'n talkshow koste wat kost ál het nieuws van de dag langs moet laten komen plus nog iemand die een programma of docu komt pitchen. Als je schakelt tussen op1 en rtl zie je niet voor niets vaak precies dezelfde onderwerpen maar dan met een ander persoon. Zit gommers bij op1 dan zit kuipers bij rtl en vice versa. Behandel anders bijvoorbeeld eens max twee actualiteiten (tenzij er een of andere ramp plaatsvindt) en verder nog één wat groter item met iets meer diepgang.
Ze zullen vast naar me luisteren.
 
Back
Naar boven