AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Het thee drinken gaat zijn vruchten afwerpen de komende jaren.

Het wordt toch tijd voor een zakenkabinet. Als ik die Grapperhaus hoor praten. Tenenkrommend.
Een zakenkabinet, wil je dan voor Justitie een advocaat vragen die partner is geweest op een groot Zuid-As kantoor?

Een zakenkabinet, wil je dan voor Justitie een advocaat vragen die partner is geweest op een groot Zuid-As kantoor?
Je weet zelf ook wel dat mevrouw Bijleveld, Broekers-Knol, Schouten en meneer Dekker en Grapperhaus er geen bal verstand van hebben.

Je weet zelf ook wel dat mevrouw Bijleveld, Broekers-Knol, Schouten en meneer Dekker en Grapperhaus er geen bal verstand van hebben.
Grapperhaus is dus partner geweest op een Zuid-As kantoor en heeft, naar horen zeggen, alleraardigste boekjes geschreven over het recht dus wil je een zakenkabinet, dan krijg je dus Grapperhaus. Dat hij niet altijd even sterk uit z'n woorden komt ben ik wel met je eens. Wil je mijn Katholieke broeder niet zo dissen?

Mooi filmpje laatst met Jaïr, al lijkt het me sterk dat Grapperhaus werkelijk tot de parochie van de Agnes behoort.

Schouten heeft er absoluut verstand van, meer dan de "groenen".

Broekers-Knol is een prima juriste, maar het is onuitvoerbaar waardeloos beleid.

De keuze voor defensiebewindspersonen is wat merkwaardig. Eerst de MilfDef en nu de combi Bijleveld/Visser. Daar had je Knops willen hebben.

Geen idee wat het nut van Sander Dekker is, als minister, politicus of mens.

EDIT, Grapperhaus in de Sint-Agneskerk:

Laatst bewerkt:
Feitelijk heeft ze gelijk maar haar tact is net zo afwezig als haar kokette uitstraling

Zei ze dat ook toen die andere twee werden omgelegd? :o

Kan(durft) ze haar cliënt nog wel laten vallen?

Ik zou de drugseuro's niet laten liggen.

1625699432282.png

Voortvluchtige ’hitman’ Gerel Palm opgepakt in Brazilië

De politie in Brazilië heeft de 37-jarige Gerel Palm opgepakt. Palm wordt verdacht van moord en werd in januari dit jaar bij verstek veroordeeld tot 20 jaar cel voor een dubbele poging tot moord. Hij wordt gezien als de belangrijkste huurmoordenaar van Ridouan Taghi.
Hopelijk schopt niemand zijn kip dood.

Zo ken ik nog een verhaal over een chinees die twee mensen omlegde en de baby. De rechter vroeg aan verdachte waarom die baby? Omdat je nooit weet of de baby later wraak wil nemen, in zijn cultuur was dat iets waar je voor moet uitkijken. Als je vervolgens hoorde hoe liefdevol en begaan hij was met kippen, mindblown.

Laatst bewerkt:
Zei ze dat ook toen die andere twee werden omgelegd? :o
Na de moord op Wiersum reageerde ze op soortgelijke manier.

Advocaat Inez Weski verdedigt de man naar wie veelvuldig wordt gewezen als mogelijke opdrachtgever van de liquidatie, Ridouan T. “Ik begrijp de speculaties over de mogelijke achtergronden van de zeer tragische dood van de advocaat, maar kan slechts constateren dat daar niets over bekend is op dit moment”, zegt ze. “De geschiedenis leert dat soms volstrekt tegengestelde of niet vermoede belangen en partijen een rol blijken te hebben gespeeld in gebeurtenissen.”

Kan(durft) ze haar cliënt nog wel laten vallen?
Ze is wel eerder uit het proces gestapt, wat overigens geen breuk met Taghi betekende:

Mevrouw Weski zal persoonlijk zeker haar emoties hebben, maar zodra ze aan het werk is kan ze (kennelijk) een knop omzetten. En dat verwacht je als cliënt ook. Zodra ze een microfoon onder de snufferd geschoven krijgt is ze aan het werk.

Mevrouw Weski zal persoonlijk zeker haar emoties hebben, maar zodra ze aan het werk is kan ze (kennelijk) een knop omzetten. En dat verwacht je als cliënt ook. Zodra ze een microfoon onder de snufferd geschoven krijgt is ze aan het werk.

Zou jij Weski doen Peter? Ja he

Voor gerechtigheid moeten we Don Charlie raadplegen.

Terug
Naar boven