apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Hij heeft maanden geoefend met het opblazen van supermarktjes.Dacht dat daar altijd professionele hitmen voor werden ingehuurd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft maanden geoefend met het opblazen van supermarktjes.Dacht dat daar altijd professionele hitmen voor werden ingehuurd.
Een zakenkabinet, wil je dan voor Justitie een advocaat vragen die partner is geweest op een groot Zuid-As kantoor?Het thee drinken gaat zijn vruchten afwerpen de komende jaren.
Het wordt toch tijd voor een zakenkabinet. Als ik die Grapperhaus hoor praten. Tenenkrommend.
Je weet zelf ook wel dat mevrouw Bijleveld, Broekers-Knol, Schouten en meneer Dekker en Grapperhaus er geen bal verstand van hebben.Een zakenkabinet, wil je dan voor Justitie een advocaat vragen die partner is geweest op een groot Zuid-As kantoor?
Grapperhaus is dus partner geweest op een Zuid-As kantoor en heeft, naar horen zeggen, alleraardigste boekjes geschreven over het recht dus wil je een zakenkabinet, dan krijg je dus Grapperhaus. Dat hij niet altijd even sterk uit z'n woorden komt ben ik wel met je eens. Wil je mijn Katholieke broeder niet zo dissen?Je weet zelf ook wel dat mevrouw Bijleveld, Broekers-Knol, Schouten en meneer Dekker en Grapperhaus er geen bal verstand van hebben.
Totdat je de rechtszaak verliest.
Hopelijk schopt niemand zijn kip dood.Voortvluchtige ’hitman’ Gerel Palm opgepakt in Brazilië
De politie in Brazilië heeft de 37-jarige Gerel Palm opgepakt. Palm wordt verdacht van moord en werd in januari dit jaar bij verstek veroordeeld tot 20 jaar cel voor een dubbele poging tot moord. Hij wordt gezien als de belangrijkste huurmoordenaar van Ridouan Taghi.
Na de moord op Wiersum reageerde ze op soortgelijke manier.Zei ze dat ook toen die andere twee werden omgelegd?![]()
Advocaat Inez Weski verdedigt de man naar wie veelvuldig wordt gewezen als mogelijke opdrachtgever van de liquidatie, Ridouan T. “Ik begrijp de speculaties over de mogelijke achtergronden van de zeer tragische dood van de advocaat, maar kan slechts constateren dat daar niets over bekend is op dit moment”, zegt ze. “De geschiedenis leert dat soms volstrekt tegengestelde of niet vermoede belangen en partijen een rol blijken te hebben gespeeld in gebeurtenissen.”
Ze is wel eerder uit het proces gestapt, wat overigens geen breuk met Taghi betekende:
Met zulke broeders heb je geen vijanden nodig

Stel je voor, Hugo de Jonge zou Katholiek zijn.

Mevrouw Weski zal persoonlijk zeker haar emoties hebben, maar zodra ze aan het werk is kan ze (kennelijk) een knop omzetten. En dat verwacht je als cliënt ook. Zodra ze een microfoon onder de snufferd geschoven krijgt is ze aan het werk.