- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ken ik niet, Sublieme FM wel.
YepWie wordt er nog meer een beetje misselijk van deze zelfbevlekking? https://www.telegraaf.nl/entertainment/1060663217/rtl-boulevard-komende-tijd-vanaf-geheime-locatie
inderdaad, niet normaal dat ze verontwaardigd zijn als er eentje wordt afgeschoten. Die gasten kunnen ook helemaal niks hebbenYep
Sowieso, journalisten. De verontwaardiging als hun eens iets overkomt. Maar wel altijd met de snotter er bovenop staan.
Gevaarlijkste beroep in het ons zo geliefde Mexico. Journalist zijn. Arminius heeft vast de cijfers hoeveel er wel niet vermoord worden per jaar.
Kun je wel dik zwart doekoes verdienen. Maargoed is ook alleen maar uitstel van executie 🙃Volgens mij is politieagent zijn veel gevaarlijker in Mexico.
Kun je wel dik zwart doekoes verdienen. Maargoed is ook alleen maar uitstel van executie 🙃
Lekker hoor. Het voorland van West Europa. Geef het hier nog 30 jaar.Die koelies in Zuid-Afrika zijn hardcore.
![]()
20 jaar vooruitgang met die ANC
-KLIKWAARSCHUWING voor de tere zieltjes- In 20 jaar het ons veel bereik. (8 filmpies)www.dumpert.nl
"Shoot them bloody. f**k you." Haha geweldig. Doet me denken aan dat filmpje van koelies die elkaar uitschelden op straat.
Zuid-Afrika begint zo langzamerhand een eigen topic te verdienen. Kan nog wel eens een burgeroorlog worden.
Jup. Amerika over 10 jaar.Lekker hoor. Het voorland van West Europa. Geef het hier nog 30 jaar.