MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Er is toch al Funx :dunno:

Niemand neemt aanstoot aan Ongehoord Nederland? Zit ook niet te wachten op dat gelul van Karskens meer

Doet hij nog steeds aangiftes tegen de EU? :o

NOS zwartboek:emo:

Yep :thumb:
Sowieso, journalisten. De verontwaardiging als hun eens iets overkomt. Maar wel altijd met de snotter er bovenop staan.
inderdaad, niet normaal dat ze verontwaardigd zijn als er eentje wordt afgeschoten. Die gasten kunnen ook helemaal niks hebben

Gevaarlijkste beroep in het ons zo geliefde Mexico. Journalist zijn. Arminius heeft vast de cijfers hoeveel er wel niet vermoord worden per jaar.

Volgens mij is politieagent zijn veel gevaarlijker in Mexico.

Ze hebben er dit jaar 13 in één sessie omgelegd. 🤭

Kun je wel dik zwart doekoes verdienen. Maargoed is ook alleen maar uitstel van executie 🙃

Mwa, misschien als je een hoge(re) functie hebt bij de pliessie dat je door middel van met ze te collaboreren wat geld kunt verdienen ja, maar als doodgewone politieagent denk ik niet dat er wat te verdienen valt. Die bendes weten zo waar je woont en wie je familie is en voor je het weet wordt je chickie door 24 mannen tegelijkertijd verkracht terwijl jouw ledematen van je lijf getrokken worden door twee vrachtauto’s. Zoiets zal het wel zijn. Ik zou niet snel de politieopleiding gaan doen daar.

Die koelies in Zuid-Afrika zijn hardcore.

"Shoot them bloody. f**k you." Haha geweldig. Doet me denken aan dat filmpje van koelies die elkaar uitschelden op straat.

Zuid-Afrika begint zo langzamerhand een eigen topic te verdienen. Kan nog wel eens een burgeroorlog worden.

Laatst bewerkt:
Geweldig om te zien hoe al die looters worden afgeschoten. Kan daar echt van genieten.

Die koelies in Zuid-Afrika zijn hardcore.

"Shoot them bloody. f**k you." Haha geweldig. Doet me denken aan dat filmpje van koelies die elkaar uitschelden op straat.

Zuid-Afrika begint zo langzamerhand een eigen topic te verdienen. Kan nog wel eens een burgeroorlog worden.
Lekker hoor. Het voorland van West Europa. Geef het hier nog 30 jaar.

Terug
Naar boven