AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

  • Topic starter mat
  • Startdatum
  • Reacties 7K
  • Weergaven 223K
  • Volgers 92

Bezoekers in dit topic

Twee 25-jarige mannen randen een 17-jarig meisje aan en filmen dit. Stelt zij zich aan of kan het niet?
Als je als 17 jarige knul in zo'n situatie komt bent je gewoon een complete faggot als je ze niet doet. Al is dat filmen wel een dingetje natuurlijk. Maar dan heb je wel bewijs voor je homies. Flinke streetcred.
 
Als je als 17 jarige knul in zo'n situatie komt bent je gewoon een complete faggot als je ze niet doet. Al is dat filmen wel een dingetje natuurlijk. Maar dan heb je wel bewijs voor je homies. Flinke streetcred.

Misschien had ie wel een heel kleine piemel. Dan kan ik me voorstellen dat je je al niet helemaal prettig voelt als er een chickie naar kijkt, laat staan 2 + camera
 
Als je als 17 jarige knul in zo'n situatie komt bent je gewoon een complete faggot als je ze niet doet. Al is dat filmen wel een dingetje natuurlijk. Maar dan heb je wel bewijs voor je homies. Flinke streetcred.
De jongen was als kind misbruikt. Wat een faggot dat hij dan in paniek raakt :rolleyes:
 
De jongen was als kind misbruikt. Wat een faggot dat hij dan in paniek raakt :rolleyes:
Je hebt wel gelijk, ik kan mij niet voorstellen wat een horror die jongen
heeft doorstaan toen deze chick aan zijn piemeltje wilde zuigen.

 
Je hebt wel gelijk, ik kan mij niet voorstellen wat een horror die jongen
heeft doorstaan toen deze chick aan zijn piemeltje wilde zuigen.

Ik snap je. Ik draaide alleen de situatie om, en dan wordt het niet meer toegejuicht (en die meid voor aansteller uitgemaakt), en zou iedereen de hele week verontwaardigd van schande spreken bij elk praatprogramma.
 
Ik snap je. Ik draaide alleen de situatie om, en dan wordt het niet meer toegejuicht (en die meid voor aansteller uitgemaakt), en zou iedereen de hele week verontwaardigd van schande spreken bij elk praatprogramma.
Ja maar er is natuurlijk een verschil tussen vieze mannetjes die een minderjarig weerloos meisje aanranden en 2 geile bitches die in de playboy staan die iemand het gelukkigste jongetje in Nederland willen maken. De natte droom van elke puber pizza koerier.

Juridisch is het misschien gelijk, maar zijn we nu zo verwijfd dat wij hier op DBB gaan doen alsof dat jochie (van 17 notabene) een slachtoffer is? Lol wtf hij kan toch gewoon nee zeggen. Wat een phaggot.
Voor straf zouden ze hem vast moeten zetten, met Bubba.
 
Ons rechtssysteem is echt stuk
Delano rijdt te hard door rood en schept Anna (16) die daardoor volledig verlamd raakt: taakstraf
240 uur taakstraf... Delano is natuurlijk sowieso al genoeg gestraft met z'n naam..
Hoop dat wanneer hij aan het schoffelen is de vader van Anna hem ook per ongeluk en z'n schoffel via z'n reet z'n slokdarm verlaat.
 
Samenwerken met Alec Baldwin is geen pretje.
 
Facebook krijgt een Metamorfose.


 
Laatst bewerkt:
Ze gebruiken wel de verkeerde helikopter.
 
Back
Naar boven