- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik las op rtl dat de Afghanen momenteel hun kinderen verkopen om aan geld voor eten te komen. Dan zijn een paar extra baby's wel handigHier paar 100 meter verderop zit er een. Gingen ze de rotonde blokkeren omdat het vreten niet goed genoeg was. Die booskijkers trekken hun smoel niet open om gedag te zeggen als ze hier langslopen. En ze fokken als konijnen. Allemaal beebies
Is het dan niet efficiënter om ze gewoon op te eten?Ik las op rtl dat de Afghanen momenteel hun kinderen verkopen om aan geld voor eten te komen. Dan zijn een paar extra baby's wel handig
Hij sliep op z'n werk?Dorpje hier verderop zit ook een azc. Een van de mensen die daar heeft gewerkt, hebben ze tot twee keer aan toe proberen te wurgen met een touw, terwijl hij sliep. Pas na de tweede keer heeft hij het werk opgezegd.
Verkopen per onderdeel levert denk ik meer op?Is het dan niet efficiënter om ze gewoon op te eten?
Ja
Is haram.Is het dan niet efficiënter om ze gewoon op te eten?
Doodstraf. Dan weet je iig zeker dat ze het niet nog een keer doen.Waarom sluiten we mensen die dit soort daden plegen niet voorgoed op?
![]()
Vrouw overleden bij steekpartij in Abbenbroek, ex-partner zwaargewond na sprong van viaduct boven snelweg
In de Schoolstraat in Abbenbroek is maandagochtend een 30-jarige vrouw doodgestoken. De dader (33) is korte tijd daarna van het viaduct bij de afslag Spijkenisse op de A15 gesprongen en zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. Aan de steekpartij ging een ruzie op straat vooraf. Volgens de...www.rijnmond.nl
![]()
Vermist Belgisch jongetje (4) dood gevonden in Zeeland
De vermiste Dean (4) die woensdag vanuit het Belgische Sint-Niklaas verdween, is maandagavond dood teruggevonden in de provincie Zeeland. Dat maakte de politie bekend. Voor het kind was eerder op de avond een Amber Alert verstuurd. Zijn ontvoerder zit inmiddels vast en ook diens vriendin, waar...www.omroepbrabant.nl
Maar dan kunnen ze ook niet meer lid worden van de VVD.Doodstraf. Dan weet je iig zeker dat ze het niet nog een keer doen.
Maar dan was het geen Ree.![]()
Twee verdachten opgepakt voor doodschieten Duitse agenten
Het gaat om twee mannen, van 32 en 38 jaar oud.nos.nl
Bizar om gestroopt wild misschien
Nee gelukkig niet. Alleen een paar Apple store medewerkers.
Er is ook nog normaal nieuws @harpep
Verschrikkelijke beelden dit. Al die verhongerde vrouwen en kinderen.
Jij bent welkom, jij bent welkom in mijn land.