- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben wel al 4 van die dingen neergeschoten, dat kunnen ze dan weer wel.800 miljard budget aan defensie en research en weet ik veel maar niet snel kunnen concluderen wat het is en van wie het is en waarom het er is![]()
![]()
The city that didn't collapse: How Erzin became a haven from Turkey's earthquake
Residents and officials say Erzin suffered no deaths and saw no buildings collapse, and they credit a long-standing policy not to allow construction that violated the country’s codes.www.nbcnews.com
Corruption kills.“We know we are in an earthquake area,” he said, citing the insistence of the current mayor and previous ones not to allow buildings that failed to meet construction codes to be put up.
Tibikoglu said that whenever officials realized there were buildings that had been illegally built, they would get them taken down.
“Some local people were really mad about it,” he said of the residents living in those buildings. But he said the mayor held firm, knowing that a major earthquake could come one day.
www.rtlnieuws.nl
Zou wel bizar zijn, maar lijkt me niet, haha.![]()
Poolse vrouw: 'Ik ben Madeleine McCann', ouders gaan akkoord met DNA-test
De verdwijning van de Britse peuter Madeleine McCann kent een nieuwe wending. Een Poolse vrouw van 21 jaar oud beweert op sociale media dat zij het meisje is. Ze is zelfs bereid een DNA-test te doen om uitsluitsel te geven. De ouders van het verdwenen meisje staan daarvoor open.www.rtlnieuws.nl
Dit zou wel echt een bizarre plottwist zijn.
www.instagram.com
Ronduit evil om zo volgers te krijgen, als dat het doel zou zijn.Zou wel bizar zijn, maar lijkt me niet, haha.
Wel goede actie om veel instagram volgers te farmen;
![]()
(@iammadeleinemccan) • Instagram photos and videos
2,098 Followers, 6 Following, 78 Posts - See Instagram photos and videos from (@iammadeleinemccan)www.instagram.com
Haha ja.. zal wel niet. Maar heb gekkere dingen op 't internet gezien.Ronduit evil om zo volgers te krijgen, als dat het doel zou zijn.
RTL, dus fake news.![]()
Poolse vrouw: 'Ik ben Madeleine McCann', ouders gaan akkoord met DNA-test
De verdwijning van de Britse peuter Madeleine McCann kent een nieuwe wending. Een Poolse vrouw van 21 jaar oud beweert op sociale media dat zij het meisje is. Ze is zelfs bereid een DNA-test te doen om uitsluitsel te geven. De ouders van het verdwenen meisje staan daarvoor open.www.rtlnieuws.nl
Dit zou wel echt een bizarre plottwist zijn.

Nou, wat denk je van vals ID met verkeerde leeftijd.
Die kop krijg je van te lang tippelen op Poolse en Tjechische parkeerplaatsen.Die oostblokkop lijkt er in de verste verte niet op.
Roadtrip!Die kop krijg je van te lang tippelen op Poolse en Tjechische parkeerplaatsen.
Leg nu eens uit waarom het Fake News is in jouw gedachtegang ?
Omdat het in de msm verkondigd wordt, dan is het toch nooit waar?Leg nu eens uit waarom het Fake News is in jouw gedachtegang ?
RTL brengt gewoon het bericht wat het Poolse meisje beweert. RTL beweert nergens dat het Poolse meisje volgens RTL, werkelijk het vermiste kind Madeleine is.Omdat het in de msm verkondigd wordt, dan is het toch nooit waar?
Dat zeg ik toch ook niet, ik zeg allleen dat het fake is omdat het door RTL gebracht wordt.RTL brengt gewoon het bericht wat het Poolse meisje beweert. RTL beweert nergens dat het Poolse meisje volgens RTL, werkelijk het vermiste kind Madeleine is.