AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Creating a narrative!

800 miljard budget aan defensie en research en weet ik veel maar niet snel kunnen concluderen wat het is en van wie het is en waarom het er is???

800 miljard budget aan defensie en research en weet ik veel maar niet snel kunnen concluderen wat het is en van wie het is en waarom het er is???
Ze hebben wel al 4 van die dingen neergeschoten, dat kunnen ze dan weer wel.

Bergingsoperaties zijn ook al een tijd bezig dus ze weten inmiddels waar ze mee te maken hebben.

“We know we are in an earthquake area,” he said, citing the insistence of the current mayor and previous ones not to allow buildings that failed to meet construction codes to be put up.

Tibikoglu said that whenever officials realized there were buildings that had been illegally built, they would get them taken down.

“Some local people were really mad about it,” he said of the residents living in those buildings. But he said the mayor held firm, knowing that a major earthquake could come one day.
Corruption kills.

Gelukkig geeft de hele wereld nu geld zodat ze opnieuw goedkope troep neer kunnen zetten. Op naar de volgende aardbeving. 🤦

Dit zou wel echt een bizarre plottwist zijn.

Zou wel bizar zijn, maar lijkt me niet, haha.
Wel goede actie om veel instagram volgers te farmen;

Ronduit evil om zo volgers te krijgen, als dat het doel zou zijn.
Haha ja.. zal wel niet. Maar heb gekkere dingen op 't internet gezien.
Zou wel een hele bizarre plottwist zijn, zoals je zei. Maarja, punt is wel dat Madeleine er echt zo generiek uit zag als 't maar kan.

RTL, dus fake news. :fluit:

Die oostblokkop lijkt er in de verste verte niet op.

Die kop krijg je van te lang tippelen op Poolse en Tjechische parkeerplaatsen.
Roadtrip!

hop-car.gif

Omdat het in de msm verkondigd wordt, dan is het toch nooit waar?
RTL brengt gewoon het bericht wat het Poolse meisje beweert. RTL beweert nergens dat het Poolse meisje volgens RTL, werkelijk het vermiste kind Madeleine is.

Terug
Naar boven