MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Ik ga op vakantie en ik neem mee. Een oplader want moet verslag maken van het nieuws op een bodybuild site.
1697200082273.png

1 ding scheelt. Ik hoef mij geen zorgen te maken om aanslagen.

Wij moesten boe roepen van de juf als Janmaat bij school tv kwam. En klappen bij Kok en billentik Lubbers. Jaren 90 praat ik over. Indoctrinatie was dat achteraf gezien.
Same shit bij ons. Lerares handvaardigheid was harscore PvdA. Wie Pim Fortuyn zei werd naar het straf lokaal gestuurd.

Je had haar moeten zien toen hij doodgeschoten werd. Kheb haar nog nooit zo vrolijk gezien. Maar het was natuurlijk verschrikkelijk zei ze.

Jaja, kuthoer.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Same shit bij ons. Lerares handvaardigheid was harscore PvdA. Wie Pim Fortuyn zei werd naar het straf lokaal gestuurd.

Je had haar moeten zien toen hij doodgeschoten was. Kheb haar nog nooit zo vrolijk gezien. Maar het was natuurlijk verschrikkelijk zei ze.

Jaja, kuthoer.
Zoals Melkert, enge lui die van links.

De Grieken hebben het trouwens niet zo op moslims.

Iets met Ottomanen en Turken enzo. Oud zeer.

Zure Melkert met zijn zure bek.

Als je zo iemand ziet weet je meteen dat je daar niet op moet stemmen. En uitgerekend die mensen noemen zichzelf deugers. Hoe wereldvreemd ben je dan.
Daarom snap ik een Jetten niet. Gay, gehaat en toch voor de Islam opkomen. Die hem van de hoogste flat af willen zien gaan.

Terug
Naar boven