idd, mss daarom dat die andere partijen zo dwepen met de islam. Die hebben het ook niet zo op democratieZo'n cordon sanitair heeft niets met democratie te maken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, mss daarom dat die andere partijen zo dwepen met de islam. Die hebben het ook niet zo op democratieZo'n cordon sanitair heeft niets met democratie te maken.
Daar komen onze kinderen vanzelf achter.idd, mss daarom dat die andere partijen zo dwepen met de islam. Die hebben het ook niet zo op democratie
helaas wel ja
O god nmmr 2 die mijn vakantie wilt inplannen.Ik ga op vakantie en ik neem mee. Een oplader want moet verslag maken van het nieuws op een bodybuild site.
![]()
die statistiek klopt al niet meer hoor lolIk ga op vakantie en ik neem mee. Een oplader want moet verslag maken van het nieuws op een bodybuild site.
![]()
Ik probeer gewoon eens meer posts te halen dan een bepaalde dame op het forum. Maar t gaat weer niet lukken vrees ikEr moet wel een hoop in brand staan wereldwijd om dit forum een beetje levendig te houden![]()
Of doel je op @Steks die bij zijn werkgever op vakantie is?O god nmmr 2 die mijn vakantie wilt inplannen.
Nou vertel, wat moet ik doen voor jouw goedkeuring?

Baas boven baas is er altijdIk probeer gewoon eens meer posts te halen dan een bepaalde dame op het forum. Maar t gaat weer niet lukken vrees ik
1 ding scheelt. Ik hoef mij geen zorgen te maken om aanslagen.
Same shit bij ons. Lerares handvaardigheid was harscore PvdA. Wie Pim Fortuyn zei werd naar het straf lokaal gestuurd.Wij moesten boe roepen van de juf als Janmaat bij school tv kwam. En klappen bij Kok en billentik Lubbers. Jaren 90 praat ik over. Indoctrinatie was dat achteraf gezien.
Zoals Melkert, enge lui die van links.Same shit bij ons. Lerares handvaardigheid was harscore PvdA. Wie Pim Fortuyn zei werd naar het straf lokaal gestuurd.
Je had haar moeten zien toen hij doodgeschoten was. Kheb haar nog nooit zo vrolijk gezien. Maar het was natuurlijk verschrikkelijk zei ze.
Jaja, kuthoer.
Zure Melkert met zijn zure bek.
Nee was een grap n.a.v. de opmerking van Hoff. Zie het filmpje.
Daarom snap ik een Jetten niet. Gay, gehaat en toch voor de Islam opkomen. Die hem van de hoogste flat af willen zien gaan.Zure Melkert met zijn zure bek.
Als je zo iemand ziet weet je meteen dat je daar niet op moet stemmen. En uitgerekend die mensen noemen zichzelf deugers. Hoe wereldvreemd ben je dan.
Ja weet ik. Maar daar komen ze massaal aan op die bootjes. Velen willen wel door dat scheelt weer.De Grieken hebben het trouwens niet zo op moslims.
Iets met Ottomanen en Turken enzo. Oud zeer.
Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times.”Daarom snap ik een Jetten niet. Gay, gehaat en toch voor de Islam opkomen. Die hek van de hoogste flat af willen zien gaan.