AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Ik geloof t alleen als gebouw 7 eerst ging

PKK leden.
De politie bestond uit grijze wolven?

Nee. Maar het is wel grappig dat men zo obsessief bezig is met het verwoesten van de Krimbrug en er vervolgens in eigen land zoiets gebeurt. Daar kan ik wel van genieten.
Krimbrug word door Rusland gebruikt in hun expansiegedreven oorlog in Oekraine. Het is dus een legitiem oorlogsdoelwit.

Russen zouden ook dondersgoed moeten weten dat ze die brug niet zouden moeten gebruiken in de huidige situatie.

Nee. Maar het is wel grappig dat men zo obsessief bezig is met het verwoesten van de Krimbrug en er vervolgens in eigen land zoiets gebeurt. Daar kan ik wel van genieten.
De usa doet niet zo veel hoor.
Een fatsoenlijk hulppakket komt er niet door, ivm grens en Israël wat er aan vast zit.

Het schijnt dat in Nederland ook veel bruggen oud en bijna door geroest zijn.

Lijkt mij niet echt grappig dat er onschuldige mensen omkomen. Dat ze de Krimbrug willen verwoesten om de genocide plegende russen te stoppen lijkt mij meer dan logisch.

Lijkt mij niet echt grappig dat er onschuldige mensen omkomen. Dat ze de Krimbrug willen verwoesten om de genocide plegende russen te stoppen lijkt mij meer dan logisch.
Ook hier is het gebruik van "genocide" meer politiek gemotiveerd dan een onschrijving van wat er daadwerkelijk aan de hand is. Dat doet afbreuk aan de term genocide.

Voor de rest ben ik het wel met je eens.

Erg subtiel en slachtoffer mijdend is de Russische manier van oorlog voeren in stedelijk gebied niet.
Over de ratio burgerslachtoffers gesproken:

schatting burgerslachtoffers 11k
militairen 70k (+100-120k gewond)

(niet helemaal up to date)

Hoewel, hoeveel van de militairen zijn opgetrommelde/gedwongen burgers?

Ben je serieus nu? :hahaha: Historisch gezien hebben Nederlanders overal waar ze kwamen half de inheemse bevolking uitgemoord dus beter begin je daar niet over.
'Ja Rusland is verantwoordelijk voor miljoenen doden over het halve continent van Europe, heeft de laatste jaren meerdere oorlogen gevoert op eigen initief, ja Rusland is vertwoordelijk voor de op een na grootste genociede van de eigen bevolking in de geschiedenis van de mensheid,

MAaR InDie bRo, NedeErlaNdS inDie'

Ga je 'democratisch gekozen dictator' afzuigen ofzo.

'Ja Rusland is verantwoordelijk voor miljoenen doden over het halve continent van Europe, heeft de laatste jaren meerdere oorlogen gevoert op eigen initief, ja Rusland is vertwoordelijk voor de op een na grootste genociede van de eigen bevolking in de geschiedenis van de mensheid,

MAaR InDie bRo, NedeErlaNdS inDie'

Ga je 'democratisch gekozen dictator' afzuigen ofzo.

Oke teelbal

Terug
Naar boven