XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

Slecht artikel, is het nu of/of of en/en

Pas in juli 2025 nieuwe verkiezingen​

President Emmanuel Macron heeft nu verder weinig opties. Pas in juli 2025 kan hij nieuwe verkiezingen uitschrijven, want volgens de Franse grondwet moet een president minstens een jaar wachten voordat hij nieuwe verkiezingen uitschrijft.
Het is ook mogelijk dat Macron zelf zal terugtreden, al lijkt dat onwaarschijnlijk. Hij zou zelfs het parlement kunnen ontbinden waarna er weer nieuwe verkiezingen gehouden moeten worden.

Draadje, hopelijk vervolgd als DNW-podcast, mensen die op een beschaafde manier van mening verschillen en ipv schelden besluiten het eens te gaan bespreken.

Laatst bewerkt:
Luister ff wappies en extreem-rechtse randfiguren, van ma bella Giorgia blijven jullie af hoor!

Het rommelt in alle landen om Israël heen, gelukkig is het in Egypte (nog) rustig...

Geweldig nieuws, nu kunnen we ze allemaal weer terugsturen.

Gefeliciteerd allemaal!

Live Syrië | Rebellen vieren feest in Damascus, premier wil 'eerlijke verkiezingen' https://www.nu.nl/buitenland/633830...mascus-premier-wil-eerlijke-verkiezingen.html

Speelde dit al even? Ik weet namelijk dat ik vrijdag wat heb opgezocht over Syrië en Assad, ik weet alleen niet meer waarom. :D
Dit is een heel slechte ontwikkeling. Het zou zomaar kunnen dat de resten van IS nu ook weer gaan rommelen en dat Iraq berokken raakt.

Vanaf hier op 29 november heb ik er al een paar keer wat over gepost.
Zet de tentjes in Ter Apel maar vast klaar.

IS? Die zijn daar toch ook niet welkom?
Ze zijn nergens welkom, maar ze krijgen mogelijk de kans zich te roeren omdat anderen elders druk zijn.

Dit huidige gedoe in Syrië is mede ontstaan door verzwakking van Iran (Hezbollah), Rusland (Oekraïne) en het leger van Assad (Israël?).

Ik ben benieuwd naat wat SNA deed/doet/gaat doen, minimaal even groot als HTS en ze worden gesteunt door Turkije.

Terug
Naar boven