apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
De lat, die bepaal jij!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De lat, die bepaal jij!
Waarom nou jij..
Slecht artikel, is het nu of/of of en/en![]()
Politieke chaos en crisis in Frankrijk: parlement stuurt premier Barnier weg
De regering in Frankrijk is gevallen. De oppositie heeft, zoals verwacht, een motie van wantrouwen tegen premier Michel Barnier aangenomen. Hij is weggestuurd, omdat hij het parlement wilde passeren bij een begrotingsvoorstel. President Macron zal donderdagavond de Franse bevolking via de...www.ad.nl
Pas in juli 2025 nieuwe verkiezingen
President Emmanuel Macron heeft nu verder weinig opties. Pas in juli 2025 kan hij nieuwe verkiezingen uitschrijven, want volgens de Franse grondwet moet een president minstens een jaar wachten voordat hij nieuwe verkiezingen uitschrijft.
Het is ook mogelijk dat Macron zelf zal terugtreden, al lijkt dat onwaarschijnlijk. Hij zou zelfs het parlement kunnen ontbinden waarna er weer nieuwe verkiezingen gehouden moeten worden.
Part and parcel of living in a small city.![]()
Zes doden en vier gewonden bij grote explosie in Den Haag, vijf woningen volledig verwoest
Bij een grote explosie aan de Tarwekamp in Den Haag zijn zaterdag zes mensen overleden. Vijf woningen zijn volledig verwoest door de explosie en de opvolgende grote brand. De politie is een groot onderzoek gestart naar de toedracht en hield daar al vier mannen voor aan. De explosie is...www.ad.nl

Dit is een heel slechte ontwikkeling. Het zou zomaar kunnen dat de resten van IS nu ook weer gaan rommelen en dat Iraq berokken raakt.Live Syrië | Rebellen vieren feest in Damascus, premier wil 'eerlijke verkiezingen' https://www.nu.nl/buitenland/633830...mascus-premier-wil-eerlijke-verkiezingen.html
Speelde dit al even? Ik weet namelijk dat ik vrijdag wat heb opgezocht over Syrië en Assad, ik weet alleen niet meer waarom.![]()
HTS en IS zijn toch geen vrienden van elkaar?Dit is een heel slechte ontwikkeling. Het zou zomaar kunnen dat de resten van IS nu ook weer gaan rommelen en dat Iraq berokken raakt.
Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat het opruimen van IS de grootste prioriteit krijgt van de huidige coalitie van HTS en SDF.
Klopt deels denk ik wel, al zullen ze IS binnen hun gebied niet snel tollereren.Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat het opruimen van IS de grootste prioriteit krijgt van de huidige coalitie van Jihadi's.
Geruststellende gedachte dat ze dan weer de grens met Iraq over kunnen...Klopt deels denk ik wel, al zullen ze IS binnen hun gebied niet snel tollereren.
Geruststellende gedachte dat ze dan weer de grens met Iraq over kunnen...
Ze zijn nergens welkom, maar ze krijgen mogelijk de kans zich te roeren omdat anderen elders druk zijn.