- Waardering
- 8.801
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee of het ISIS is, maar ik weet wel wie er altijd al gelijk had.
Als je Assad bedoelt en zegt "makkelijk" dan heb je wel een paar jaar gemist en het feit dat hij mede door Rusland en Iran (Hezbollah) overeind werd gehouden.Vraag me altijd nog af waarom hij zo makkelijk verjaagd werd.
Ik doelde op het einde, dat er geen enkel gevecht is geweest en Rusland en Iran niks hebben gedaan. Ze hebben alles zo achtergelatenAls je Assad bedoelt en zegt "makkelijk" dan heb je wel een paar jaar gemist en het feit dat hij mede door Rusland en Iran (Hezbollah) overeind werd gehouden.
Benieuwd of hier ingegrepen gaat worden
kijk: https://x.com/mylordbebo/status/1898259998645404039?s=46
Het is niet zo dat Assad z'n hele land nog onder controle had, de Alawiten zijn ook maar een minderheid.Ik doelde op het einde, dat er geen enkel gevecht is geweest en Rusland en Iran niks hebben gedaan. Ze hebben alles zo achtergelaten
Best euro's ever spent!Eén ding vraag ik me af: worden er nu ook lijken door de straten gesleepd achter door Nederland betaalde Hiluxen die we aan de "gematigde oppositie" hebben gedoneerd?
Daar moet men in Den Haag toch trots op zijn!
Vraag me altijd nog af waarom hij zo makkelijk verjaagd werd.
Captagon is een combinatie van amfetamine en theofylline, en wordt ook wel de 'cocaïne van de arme man' en 'jihaddrug' genoemd. De drug verbetert de concentratie en gaat slaap en honger tegen, wat het populair maakt onder jihadstrijders. De drug is ook heel populair in Saoedi-Arabië, volgens het VN-bureau voor drugs- en misdaadbestrijding (UNODC) kwam 67 procent van de in beslag genomen Captagon tussen 2012 en 2021 voor rekening van dat land.
Hoeveel het Assad-regime aan de Captagonhandel verdient? Het Duitse Der Spiegel schatte de inkomsten in 2021 op ongeveer 5,7 miljard dollar, andere bronnen komen op 30 miljard dollar. Volgens de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk is de Captagonhandel ongeveer drie keer zoveel waard als de gecombineerde handel van de Mexicaanse kartels.
'Er is geen inner circle van vertrouwde generaals en adviseurs rond de president die acties dicteert, maar eerder netwerken die op een quasi-autonome manier opereren', aldus de politicoloog. En die netwerken beslaan vele domeinen zoals het leger, de veiligheidsdiensten, het bedrijfsleven en de industrie, lokale milities, georganiseerde misdaad en smokkelaars. Kortom: al-Assads monster van Frankenstein is te groot voor hem geworden.
Cliffs:![]()
Narcostaat Syrië zit tot aan zijn nek in de drugshandel, tot groot verdriet van de Golfstaten
Captagon is een combinatie van amfetamine en theofylline.www.bnr.nl
![]()
Wat Duits van ze.De drug verbetert de concentratie en gaat slaap en honger tegen, wat het populair maakt onder jihadstrijders.
In Zuid-Oost Azië zijn ze meer van de hond.Van Qat zijn ze ook al zo gek in die regionen. Mensen staan daar dag en nacht compleet strak.
![]()
Ze zijn eerder gek van captagonVan Qat zijn ze ook al zo gek in die regionen. Mensen staan daar dag en nacht compleet strak.
![]()
Geen wonder dat ISIS full cartel ging met hun video's.Een leipe jihadi strak as f**k en chagrijnig van de Ramadan, bewapend met AK's.
Wat kan er fout gaan.