Fitness Seller

Sticky Live News Topic

VIDEO: het moment dat Britse politie terroristen doodschiet

VIDEO :VIDEO: het moment dat Britse politie terroristen doodschiet

Er zijn beelden opgedoken van het moment dat de politie de terroristen van de aanslag in Londen doodschiet. In de video is ook te zien hoe de drie mannen eerst een voorbijganger in Borough Market neersteken. Vervolgens komt de politie aangereden die de mannen doodschiet met een regen aan kogels. Het neergestoken slachtoffer is erin geslaagd om nog weg te vluchten.

.

Video toont angstaanjagend moment waarop terrorist agenten te lijf gaat aan Notre-Dame in Parijs

7/06/17 - 11u00 Bron: LCI, Daily Mail

VIDEO Video toont angstaanjagend moment waarop terrorist agenten te lijf gaat aan Notre-Dame in Parijs

Er is een video opgedoken waarop te zien is hoe de terrorist gisteren enkele patrouillerende agenten met een hamer te lijf ging aan de Parijse kathedraal Notre-Dame. De man - die zelf gewond raakte en in het ziekenhuis in voorlopige hechtenis werd genomen - is intussen geïdentificeerd als een doctoraatsstudent uit Algerije, Farid I. (40). Hij zou tijdens de aanval "Dit is voor Syrië" geroepen hebben, volgens de Franse minister van Binnenlandse Zaken Gérard Collomb. Eén agent raakte gewond. Hij liep een snee op aan zijn kin.

Op de beelden - die publiek werden gemaakt door nieuwsagentschap LCI - is te zien hoe de man van tussen een groepje toeristen komt gesprongen en drie agenten te lijf gaat. Hij draagt onder meer een hamer en keukenmessen bij zich. Een van de agenten valt op de grond, waarop een andere de dader neerschiet.

I. werd naar het ziekenhuis overgebracht, waar hij in voorlopige hechtenis is genomen. Een antiterreureenheid viel later nog in zijn flat binnen in de buitenwijk Cergy-Pontoise. Daar vond ze een video waarin de man trouw zweert aan terreurbeweging Islamitische Staat (IS).

Geen strafblad
De aanvaller heeft geen strafblad, maar uitte regelmatig op internet zijn interesse in de jihad. Hij werkte ook voor verscheidene nieuwsagentschappen in Algerije, waar hij zich bezighield met terreurberichtgeving. Momenteel was hij aan de slag als doctoraatsstudent aan de universiteit van Metz, bij het departement communicatie.

"Ik ben in shock. Hij was erg toegewijd en geloofde rotsvast in de journalistieke idealen. En ook in de waarde van de democratie", aldus Arnaud Mercier, die hem bij zijn doctoraat begeleidde.

.
"50.000 pond voor de IS-terrorist die met mij wil vechten. Ik heb wel een zwaard"

4/06/17 - 16u31 Bron: Twitter
media_xll_9776115.jpg
© Twitter.
Een Amerikaanse journalist in Londen heeft Islamitische Staat 50.000 pond aangeboden om met hem te vechten. Om de bizarre stunt helemaal af te maken poseerde Andre Walker op Twitter met een zwaard vlak aan het parlement in Londen.

Andre Walker verdient zijn brood als lobbyist aan het Britse Parlement en hij schrijft columns voor de krant New York Observer. Hij poseerde vandaag met zijn zwaard op Twitter, daarbij schreef hij: "Ik zet een geldsom op mijn hoofd. Elke IS-terrorist die me doodt, krijgt 50.000 pond. Ik geef je mijn adres. Geen politie. Maar ik heb een zwaard. Veel succes." Hij zette zijn bizarre stunt amper 12 uur na de aanslag in Londen online. Bij een actie van drie terroristen kwamen gisteren in de Britse hoofdstad zeven mensen om en raakten 48 mensen gewond.

Heel wat Twitteraars waren echter niet onder de indruk van deze stunt. Zo reagerde Jeffrey Peel: "Ik weet niet goed welk punt je hiermee wil maken." Daarop antwoordde Walker: "Het zijn lafaards die kinderen opblazen en mensen omverrijden. Ik suggereer een eerlijk gevecht... met mij." Later zei hij dat hij maandag zijn testament gaat veranderen.

Velen lachen met de stunt, maar de journalist blijft nog steeds achter zijn tweet staan. Intussen heeft Walker de tweet offline gehaald. "Ik heb die post uit frustratie gepost. Maar ik blijf het herhalen. 50.000 pond voor iedereen die met mij wil vechten. Ik ben er klaar voor." Advocaat Tim Burrow vindt het vooral een domme stunt: "In mijn job zie ik vaak 'clowns', maar zij lijken allemaal op Einstein in vergelijking met dit."

.

Nieuwe dreigboodschap van IS tegen België

7/06/17 - 21u20 Bron: eigen berichtgevingrs.
De terreurgroep Islamitische Staat heeft vanavond nieuwe dreigementen naar buiten gebracht. Daarin worden acht landen, waaronder ook België, als doelwit genoemd.

Moslims krijgen er de raad om uit de buurt te blijven van publieke plaatsen zoals "markten, straten en parkings", omdat "soldaten van het kalifaat zich daar zullen ontploffen, mensen overrijden en hen de keel oversnijden".

Westerlingen krijgen de waarschuwing dat er "duizenden eenzame leeuwen voorbereid zijn in jullie landen, die hun lichaam en hun geest aan de zaak van Allah hebben verkocht". De boodschap werd gepubliceerd op de Telegram-kanalen van Nashir, dat als een officiële spreekbuis van IS wordt beschouwd.

media_xll_9782493.jpg
© rv.
media_xll_9782402.jpg
© rv.

Laatst bewerkt:
Police searching for a French tourist who went missing after the London Bridge terror attack have discovered his body in the River Thames. Xavier Thomas, 45, today emerged as the eighth victim killed in Saturday's atrocity, after he was thrown into the river by the terrorists' van.

41331CF900000578-4580016-image-a-14_1496850818287.jpg
41331CF900000578-4580016-image-a-17_1496850864368.jpg

41331CF900000578-4580016-image-a-21_1496850962027.jpg
41331CF900000578-4580016-image-a-23_1496851013835.jpg

Laatst bewerkt:
Er zullen in Londen nog wel wat 'incidentjes' volgen aankomende 2 weken. Het is immers nog ramadan.

Sterker nog, het zou me niets verbazen als er vandaag tijdens de verkiezingen nog iets gebeurd.

Laatst bewerkt:
Exitpoll zegt: geen meerderheid meer voor May

Is our children learning?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.189
Zegden ze in Frankrijk ook.

HAH! :p

May or may not resign

Hulpdiensten opgeroepen vanwege terreurdreiging Eindhoven

Hulpdiensten zijn massaal opgeroepen in verband met mogelijke terreurdreiging bij het concert van Guus Meeuwis in het Philips Stadion. Wat er precies aan de hand is, is onduidelijk.

Via het landelijke communicatiesysteem P2000 van de politie is een melding verstuurd "ALARM SGBO POLITIE OOST-BRABANT > OPKOMEN IVM CTER GUUS MEEUWIS". De code SGBO wordt gebruikt voor "Staf Grootschalig en Bijzonder optreden", en CTER is de afkorting voor "Contraterrorisme, Extremisme en Radicalisering".

Hulpdiensten opgeroepen vanwege terreurdreiging

Concert Guus Meeuwis stop gezet

Laatst bewerkt:
Nieuwe beelden opgedoken van het in scene gezette CNN fake protest. Het is nog erger dan we al dachten. Leek het er eerst op dat CNN, BBC en andere aanwezige wereldpers een klein groepje tegen terreur demonstrerende moslims zodanig dirigeerden en regisseerden dat het op beeld op een groot moslimprotest tegen islamitische aanslagen leek. De werkelijkheid blijkt nog cynischer, want nieuwe beelden laten zien dat het geheel van Allah tot Zeloot in een paar minuten is opgetuigd.

We zien talloze MSM-poppetjes bij de politie-afzettingen aan de rand van het aanslaggebied in London. Centraal aangeleverde bloemen worden aangereikt, vooraf gedrukte aangifteformulieren protestbordjes uitgedeeld. Dan mogen de "demonstranten" (waaronder Lady Pink Pants, die op diverse locaties & tijden bij "protesten" opdook) voorbij de politie-afzetting, en stellen ze zich onder toeziend oog van een paar agenten zo handig mogelijk op voor de wereldpers. Die gretig het fake protest vastleggen en zonder scrupules aan hun kijkersvee vertonen. En wat ze vervolgens op CNN met droge ogen logen, is dat hun viewers een "wonderful scene" kregen te zien. Zonder er bij te zeggen dat de "demonstratie" in de paar minuten voordat hun camera's draaiden zorgvuldig lijkt te zijn voorbereid door moslims van de London Fatwa Council (een soort sharia-raad voor vrouwen).

We zeggen niet dat de moslims in kwestie het niet menen, met hun afstand nemen & boodschap van liefde. Maar wel dat ze doelbewust de camera's kozen en attributen mee brachten om een heel klein groepje mensen op een grote demo te laten lijken. En dat de MSM zich hier klakkeloos voor lenen, zegt weer alles over hun agenda van appeasement met een achterlijke ideologie. Zo wordt het nooit wat met het wegsnijden van de rotte appels uit Allahs mand en dat is niets minder dan gevaarlijk voor de veiligheid van iedereen, zowel voor niet-moslims als voor niet-radicale, vredelievende moslims.

Hier ter vergelijk nog wat oude Pallywood-beelden uit Egypte. Moslims spelen al jaren het mainstream media-spel.

Terug
Naar boven