AndroidHealthClinic

Live News Topic

Bezoekers in dit topic

Is die video in Duitsland of Tunesië opgenomen?
 
Zal wel een vriendschappelijke gemeente zijn. :roflol:
 
Laatst bewerkt:
giphy.gif
 
Rellen in London...

42C89FF300000578-4740762-image-a-18_1501278063503.jpg
 
Cookies op AD.nl | AD.nl

Bedrijf uit Barneveld aansprakelijk gesteld voor gif in eieren
Diverse pluimveebedrijven die zijn gedupeerd door het gebruik van het gif fipronil, stellen het bedrijf dat ze hadden ingehuurd om bloedluis te bestrijden aansprakelijk. Het bedrijf, ChickFriend uit Barneveld, is er volgens hen verantwoordelijk voor dat het verboden middel in eieren terecht is gekomen en hun bedrijven nu uit voorzorg platliggen.

Bijdrage door Hennie de Haan :o Voorzitter van De Nederlandse Vakbond Pluimveehouders
 
Gisteren de eieren al gecontroleerd, zitten er gelukkig geen bij uit het genoemde lijstje. Las wel op de site van de NVWA dat er in komende weken nog meer nummers aan het lijstje worden toegevoegd. Maar goed, zo lang ga ik niet wachten denk ik.
 
Gisteren de eieren al gecontroleerd, zitten er gelukkig geen bij uit het genoemde lijstje. Las wel op de site van de NVWA dat er in komende weken nog meer nummers aan het lijstje worden toegevoegd. Maar goed, zo lang ga ik niet wachten denk ik.
Zijn er inmiddels 17 bij, onderzoek pas op 50% Dus gok dat er nog behoorlijk aantal bij gaan komen..... Denk dat de bb doelgroep hier niet heel gelukkig mee hoeft te zijn. Zeker niet in combi met gebruik van andere toxische middelen zoals bijv. AAS..
 
Het komt m.i. gewoon door de Denen allemaal..
Echter is het vaak een samenspel van omstandigheden die ''het'' veroorzaken.
Vervolgens wordt het ''lek'' aangezien voor dergelijke feiten van algemeen nut om hierbij een belangrijke boodschappen te overdragen.

Volgens mij ga je ook echt stuk om je eigen posts.
 
Volgens mij ga je ook echt stuk om je eigen posts.
Nou nee, maar als je Denen met 2 nen schrijft staat er Dennen. Zo zie je maar weer he... praktisch 1 zelfde woord met 2 zulke diverse betekenissen. Overigens zullen er wellicht wel dennen staan in Denemarken maar dat neem ik even niet mee in overweging
 
In het kader van komkommertijd.. Zitten wat pareltjes tussen hoor :treuren: Het is toch triest gesteld met de top 10 klagers en het IQ...

Heerlijk om te lezen.........
 
Back
Naar boven