AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

  • Topic starter mat
  • Startdatum
  • Reacties 7K
  • Weergaven 223K
  • Volgers 92

Bezoekers in dit topic

Ik dacht nog iets in de richting van zonder terrorisme geen islamophobia, zonder daesh geen fascisme, maarja :o
Er staat als ik t goed heb:
Geen terrorisme, Geen islamofobie. Geef ze de oorlog van onze doden.

Solidariteit tussen de mensen (het volk/the people).
Geen daesh (IS), Geen fascisme.


Het is multi-interpretabel.

Bedoelen ze: Geen terrorisme, dan ook geen islamofobie. Dus terrorisme creëerd islamofobie. Dit is het rechtse standpunt.

Of bedoelen ze: Geen terrorisme en geen islamofobie. Dus dat ze ondanks de aanslag alsnog geen islamofobie willen. Het linkse standpunt.


Van wat ik zag was het het laatste, dat ze opkwamen voor de moslims omdat die ook indirect slachtoffer zijn van de aanslagen. (Door toenemende haat tegen de islam)
 
opkwamen voor de moslims omdat die ook indirect slachtoffer zijn van de aanslagen
ugdDGk3l.jpg
 
In de Franse stad Marseille is een man in een bestelbus ingereden op mensen bij twee bushaltes. Daarbij zijn een dode en een gewonde gevallen. De politie gaat uit van opzet, maar de zaak wordt door justitie niet gezien als een terreuraanslag, melden Franse media.

Bij de eerste aanrijding, rond 09.15 uur in de wijk Croix Rouge, raakte een 29-jarige vrouw gewond. Kort daarna reed de man in de haven op een andere halte in. Daarbij kwam een 42-jarige vrouw om het leven.

De 35-jarige bestuurder van het busje is gearresteerd. Volgens lokale media reed hij in een Renault Master, die vanmorgen vroeg is gestolen.

Crimineel
Over zijn motief is niets bekend. De politie zegt dat hij bekend is als crimineel wegens diefstal en drugshandel, maar hij zou niet bekend zijn bij de inlichtingendiensten. Franse media melden dat hij uit Grenoble komt en dat hij psychiatrische problemen had. Tussen de twee aanrijdingen zou hij hebben gebeld met de kliniek waar hij onder behandeling stond.

Explosievenexperts onderzoeken de wagen en het gebied er omheen is afgesloten. Via Twitter adviseert de politie om uit de buurt te blijven.

Bestelbus rijdt met opzet in op bushaltes Marseille: 1 dode

Idriss H, zo heet deze ''psychiatrische patiënt''.
 
De mosselman komt toch uit Scheveningen?
 
Nederland is doofpot land No. 1 van de wereld. Er is geen volk ter aarde dat zich zo gemakkelijk als schapen (of is geiten in deze context een betere verwoording?) laat leiden door het subtiel veranderen van de feiten in het nieuws en het bewust achterhouden van allerhande informatie. Ik ben absoluut geen aluhoedje, maar de afgelopen jaren moet je wel echt een verrekte blind schaap zijn om niet te zien wat er aan onzin aan ons voorgeschoteld wordt in dit land.
 
Nederland is doofpot land No. 1 van de wereld. Er is geen volk ter aarde dat zich zo gemakkelijk als schapen (of is geiten in deze context een betere verwoording?) laat leiden door het subtiel veranderen van de feiten in het nieuws en het bewust achterhouden van allerhande informatie. Ik ben absoluut geen aluhoedje, maar de afgelopen jaren moet je wel echt een verrekte blind schaap zijn om niet te zien wat er aan onzin aan ons voorgeschoteld wordt in dit land.

Idem dito in België hoor, pers is héél selectief met vermelden van feiten en gebeurtenissen...
 
Idem dito in België hoor, pers is héél selectief met vermelden van feiten en gebeurtenissen...

Ja maar België is al sinds jaar en dag een apenland :haha:
 
Was natuurlijk te makkelijk. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje helaas :(
 
Yup ! zeer intriest :treuren:
 
Nadat de burgemeester was uitgesproken, liep zijn collega van Florence op hem af, schreeuwend 'Allahu akbar'. De centrum-linkse burgemeester, Dario Nardella, zei dat zijn actie als grap was bedoeld. Maar Brugnaro kon het niet echt waarderen.
:roflol:
 
Back
Naar boven