Fitness Seller

Contest Log Loca's Log

Voor de motivatie is het wel lekker inderdaad. Al zegt gewicht niet alles. 😊
Screenshot_20250922_192853_MyFitnessPal.jpg

En zoals je kan zien schommelt mijn gewicht nog wel eens. Geen garanties dat het blijft dalen de komende dagen. Maar een daling blijft fijn! 😅
Ik vind de schommelingen wel meevallen hoor.
De maand augustus kan van alles zijn. Maar ik schiet mijn pijlen op stress.

• Like
Waarderingen: Loca
Voor de motivatie is het wel lekker inderdaad. Al zegt gewicht niet alles. 😊
Screenshot_20250922_192853_MyFitnessPal.jpg

En zoals je kan zien schommelt mijn gewicht nog wel eens. Geen garanties dat het blijft dalen de komende dagen. Maar een daling blijft fijn! 😅
Ja hier hetzelfde hoor, kan bij mij ook mega schommelen! Maar weer even een daling zien helpt vaak toch voor de motivatie!

• Lovely
  • Topic Starter Topic Starter
Ik vind de schommelingen wel meevallen hoor.
De maand augustus kan van alles zijn. Maar ik schiet mijn pijlen op stress.
Screenshot_20250922_220542_MyFitnessPal.jpg

Overzicht van gewicht sinds ik ben begonnen met tracken. 😅
Ik zocht trouwens niet naar een verklaring.
Van de meeste pieken weet ik waar de oorzaak ligt. De schommelingen van dag tot dag accepteer ik inmiddels van dat ik ze niet ga begrijpen. 🤭
Vorige cut bleef mijn gewicht ook een poosje relatief hangen maar leek ik alsnog droger te worden.

Na de contest ben ik overigens van plan eerst een aantal weken op (zoek naar mijn huidige) onderhoud te gaan met voeding.
Ben er nog niet helemaal over uit of ik daarna nog even verder wil cutten of dat ik al ga bulken.
Heb nog nooit succesvol bewust een lean bulk gedaan. Heb er op zich wel zin in. Maar ik denk ook dat ik nog best wat droger kan worden.
Keuzes keuzes... 😄

Ik vind je schommelingen niet gek ofzo. Het is sowieso bij vrouwen geen lineaire grafiek.
De hormonale schommelingen sturen je vochthuishouding in belangrijke mate.

Ja hier hetzelfde hoor, kan bij mij ook mega schommelen! Maar weer even een daling zien helpt vaak toch voor de motivatie!
Klopt helemaal! Is toch een soort extra bevesting dat je aanpak effect lijkt te hebben. ☺️
Andersom kan het best demotiverend zijn als het gewicht blijft hangen of zelfs stijgt.
Maar inmiddels weet ik uit mijn persoonlijke ruime ervaring van 2 keer soort van succesvol cutten 😂 dat ik soms even geduld moet hebben en simpelweg mijn plan moet volgen.

Klopt helemaal! Is toch een soort extra bevesting dat je aanpak effect lijkt te hebben. ☺️
Andersom kan het best demotiverend zijn als het gewicht blijft hangen of zelfs stijgt.
Maar inmiddels weet ik uit mijn persoonlijke ruime ervaring van 2 keer soort van succesvol cutten 😂 dat ik soms even geduld moet hebben en simpelweg mijn plan moet volgen.
Haha ja dat is ook precies wat ik de afgelopen cut geleerd heb😂 soms veranderde er 1-2 weken helemaal niks en het moment dat ik mega super gefrustreerd raakte was het ineens -1kg haha. Inderdaad geduld & plan blijven volgen is het beste!😎🫡

• Lovely
Ochtendgewicht 63,6kg

UB2

Front raise db staand
6×6kg 12×7kg 12×8kg

Seated anterior delt press
6×6kg 6×8kg 4×10kg 10×12kg
7×14kg

Superset Standing lateral raise db
10×7kg 10×8kg
Skullcrusher dumbell
10×7kg 6×8kg

Prone rear delt flye db
10×5kg

Prone rear delt row cable
Om te proberen op de grond in cable station
?×30kg positie testen
6×45kg 15×55kg 10×65kg
Voelde veel fijner zo.

Standing bicep curl cable
6×30kg 12×35kg 8×35kg
Andere greep gebruikt want geen zin in een langere speurtocht, voelde toch wat minder.

Ook weer verder met klussen in huis. Verven gaat vermoedelijk leuk worden voor mijn schouders. 😆

20250923_134014.jpg

Al even niet meer gecheckt maar ondanks schommelingen is gewicht toch aardig op zijn laagst nu

Al even niet meer gecheckt maar ondanks schommelingen is gewicht toch aardig op zijn laagst nu
Vanochtend 63,1kg.
Vermoed dat ik de 62 nog wel te zien ga krijgen voor de komma.
Vorig jaar was mijn laagste gewicht 61,0 (totdat ik kort creatine weer een kans gaf. Daarna niet weer zo licht geweest).

Doe wel een high carb dag vandaag, met wat extra kcal. Dus morgen vast nog niet onder de 63. 🤭

Na afwisselend de kids ziek thuis te hebben (gehad) lijk ik zelf toch ook echt aan de beurt sinds gisteren. 😒
Komende dagen maar even aankijken wanneer het weer lukt om nog te trainen.
Maandag in ieder geval foto's maken volgens planning.

Eigenlijk nog steeds ziek. Voelt aardig bagger. Voelt ook een beetje als op mijn bek gaan vlak voor de finish. Houd mega veel vocht vast, heb waterige gezwollen oogjes en een rode schrale neus. Foto's maken gaat leuk worden. 😂

Uiteraard geheel onverstandig toch vandaag een poging tot trainen gedaan, proberen iets van een pomp te krijgen.

Somersault squat
25×20kg

Superset leg extention/sissysquat
3×15×45kg/3×20×BW

Lat pulldown
15×45kg 15×50kg

Superset reverse flye machine/flye machine
15×25kg 10×30kg

Tricep dip machine
12×40kg 15×35kg

Hammercurls dumbell
15×7kg 10×8kg

Lateral raise dumbell staand
15×6kg 13×5kg

Beetje abs.

Opgewarmd onder de zonnebank.
Voel me iets beter dan voordat ik ging trainen. Hopelijk knap ik toch wat meer op voordat we foto's gaan maken. 😊

Beterschap. Geloof dat het heerst. Hier ook de helft ziek(jes)

• Heart
Jullie ook beterschap gewenst!
Jammer dat je als ouder nooit echt ziek kunt zijn hè? 😆
Nee altijd even kort weekendziekje als je er alleen voor staat 🤣
Foto’s maken nog gelukt? Ben helemaal niet nieuwsgierig wat het geworden is hoor 😇

Nee altijd even kort weekendziekje als je er alleen voor staat 🤣
Foto’s maken nog gelukt? Ben helemaal niet nieuwsgierig wat het geworden is hoor 😇
Hier wordt nog een slaapkamer gerenoveerd dus ook dat kan ik voorlopig vergeten. 🤭
Morgen foto's maken! Spannend.
Geen idee hoe mijn shape morgen gaat zijn, maar we gaan het meemaken. 😅

Eigenlijk nog steeds ziek. Voelt aardig bagger. Voelt ook een beetje als op mijn bek gaan vlak voor de finish. Houd mega veel vocht vast, heb waterige gezwollen oogjes en een rode schrale neus. Foto's maken gaat leuk worden. 😂

Uiteraard geheel onverstandig toch vandaag een poging tot trainen gedaan, proberen iets van een pomp te krijgen.

Somersault squat
25×20kg

Superset leg extention/sissysquat
3×15×45kg/3×20×BW

Lat pulldown
15×45kg 15×50kg

Superset reverse flye machine/flye machine
15×25kg 10×30kg

Tricep dip machine
12×40kg 15×35kg

Hammercurls dumbell
15×7kg 10×8kg

Lateral raise dumbell staand
15×6kg 13×5kg

Beetje abs.

Opgewarmd onder de zonnebank.
Voel me iets beter dan voordat ik ging trainen. Hopelijk knap ik toch wat meer op voordat we foto's gaan maken. 😊

Respect voor jou! Succes met foto's maken morgen. Ik ben erg benieuwd 🥰

• Heart
Zo, dat was me het dagje wel.
Nog steeds ziekig wakker geworden. Niet blij met mijn shape. Maar vol goede moed om toch foto's te gaan maken. FML werd ik opeens ongesteld vanochtend. 🤣

Verder privé ook wat dingen. Vandaag is het acht jaar geleden dat mijn man is overleden. Kids hebben het er opeens moeilijk mee. Blijft lastig dit soort momenten. Hakt er toch soms nog behoorlijk in. Ook tijd om stil te staan bij alles waar ik dankbaar voor ben, bij (mooie) herinneringen en voor (zelf)reflectie.

Maar de foto's zijn gemaakt. Mijn huidige shape ben ik echt niet blij mee. Vochtig, weinig definitie, amper pomp. Maar niemand plant om ziek te worden en dat heeft helaas wel invloed gehad dus shit happens. Mogelijk heb ik me even wat dramatisch aangesteld enzo, maar zolang niemand me verklikt weten jullie daar niks van. 😌

Heb een leerzame en motiverende contestperiode gehad, waarbij ik mijn gedrag en keuzes m.b.t. voeding weer positief heb aangepast en dat was mijn voornaamste motivatie voor deelname. 😊
Ook kwam ik erachter dat ik mezelf echt wel wat meer kan en mag pushen met krachttraining, ondanks mijn letsel. Erg fijn! Ik kijk er in ieder geval naar uit om over een poosje voorzichtig te gaan bulken.

Morgen lekker naar de gym. En even puzzelen welke foto's ik durf in te sturen voor de contest (en hoe ik dat ook alweer moet doen) 🤭.

Lol, gistermiddag met foto's maken waren ze nergens te bekennen.
Gooi er wat pizza en Ben&Jerry's in en voor het slapen gaan kwamen ze weer een beetje tevoorschijn.
20250929_230504.jpg

Neig toch steeds meer naar nog even verder cutten.

Haha love being a woman, shape kan veranderen in een nacht😂👌🏼
Hele mooie shape heb je!!

• Heart
Oef nare opeenstapeling. Kan me voorstellen dat zo’n dag lastig is, ziek zijn helpt dan ook niet mee en ook nog eens ongesteld.

Ben toch benieuwd naar de foto’s, voor jezelf is het altijd erger dan voor de rest denk ik als ik de foto zo zie nu.

Succes

• Heart
Terug
Naar boven