AndroidHealthClinic

Contest Log Loca's Log

Heel veel sterkte gewenst voor jou en de kids!😘

Ben benieuwd naar de fotos🤗 abs bij een vrouw zie ik niet vaak😃

• Heart
Waarderingen: Loca
  • Topic Starter Topic Starter
Respect voor jou! Succes met foto's maken morgen. Ik ben erg benieuwd 🥰
Beetje late reactie, heel lief! Bedankt! 🤗
Haha love being a woman, shape kan veranderen in een nacht😂👌🏼
Hele mooie shape heb je!!
Of in uren haha 🥲 Dankjewel! 😊
Vandaag heb ik lichtjes wat getraind en voelde me weer een stuk blijer met wat ik zag. Het blijft toch altijd een momentopname.
20250930_132142.jpg
Deze adertjes waren gisteren nergens te bekennen.
Oef nare opeenstapeling. Kan me voorstellen dat zo’n dag lastig is, ziek zijn helpt dan ook niet mee en ook nog eens ongesteld.

Ben toch benieuwd naar de foto’s, voor jezelf is het altijd erger dan voor de rest denk ik als ik de foto zo zie nu.

Succes
Thnx Nicky!
Op de shape na ben ik wel blij met de foto's 😊 Heb er het beste van kunnen maken. Zo blijft er ook weer iets om naar te streven (een keer mooie foto's maken met een shape waar ik op dat moment blij mee ben 😅).

Heb een collage geknutseld en ingestuurd. Ik zal ook nog wel wat andere foto's gaan delen denk ik.
Heel veel sterkte gewenst voor jou en de kids!😘

Ben benieuwd naar de fotos🤗 abs bij een vrouw zie ik niet vaak😃
Dankjewel Brownie 🤗

Haha, nou, die zie je op mijn eindfoto's dus spijtig genoeg ook niet. 🤣

Sterkte gewenst voor de kids en jou Loca!

Mooi om te lezen dat je, ondanks dat je niet blij bent met de shape, leerzame punten uit de contest periode gehaald hebt. Dat is veel meer waard dan een shape. Die zal vanzelf volgen.

Lekker zo doorgaan.

• Heart
Sterkte voor jou en de kids Loca !

• Heart
Ja denk! Shoulder-veins!🤩💪🏼 jaloers op je rug en schouders!! Hele mooie foto’s ook!👏🏼

• Topic Starter Topic Starter
Sterkte gewenst voor de kids en jou Loca!

Mooi om te lezen dat je, ondanks dat je niet blij bent met de shape, leerzame punten uit de contest periode gehaald hebt. Dat is veel meer waard dan een shape. Die zal vanzelf volgen.

Lekker zo doorgaan.
Thnx Tino!
Helemaal mee eens. 🤗

Sterkte voor jou en de kids Loca !
Dankjewel Seth 😊

Ja denk! Shoulder-veins!🤩💪🏼 jaloers op je rug en schouders!! Hele mooie foto’s ook!👏🏼
Bedankt! 🥰
Ben ook echt wel blij met de foto's.
Kan wel blijven balen van de shape, maar dat probeer ik los te laten. Verandert niets, brengt me niks positiefs en de foto's zijn mooi geworden. ☺️

Heb de begin en eind foto's naast elkaar geplakt.
20250929_221555.jpg
20250929_220946.jpg
20250929_220819.jpg

Volgens mij is er wel iets van progressie te zien.

IMG-20250929-WA0012(1).jpg

Ergens had ik verwacht dat ik nu helemaal los zou gaan met voeding.
Wel wat cravings, maar ook iets meer kcal om wat lekkers te nemen. Dat gaat verrassend goed.

Begin nu ook echt wat op te knappen. 🥳
Vanochtend kunnen wandelen zonder als een bronstige zeeleeuw te klinken. Heerlijk! 😁

Volgens mij is er wel iets van progressie te zien.

Ik zie zeker progressie. Daarnaast heb je (volgens mij) ook mentale progressie gemaakt, wat je alleen maar ten goede gaat komen. Goed gewerkt!

Ergens had ik verwacht dat ik nu helemaal los zou gaan met voeding.
Wel wat cravings, maar ook iets meer kcal om wat lekkers te nemen. Dat gaat verrassend goed.

Hier kan ik me wel in vinden. De periode na het cutten is voor mij vaak een valkuil. Gaat ons lukken.

• Heart
Wat een gave foto’s!
Die laatste in zwart wit is echt heel mooi 😻😻😻

• Heart
Terug
Naar boven