Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Of in uren haha 🥲 Dankjewel! 😊
Vandaag heb ik lichtjes wat getraind en voelde me weer een stuk blijer met wat ik zag. Het blijft toch altijd een momentopname.
Thnx Nicky!
Op de shape na ben ik wel blij met de foto's 😊 Heb er het beste van kunnen maken. Zo blijft er ook weer iets om naar te streven (een keer mooie foto's maken met een shape waar ik op dat moment blij mee ben 😅).
Heb een collage geknutseld en ingestuurd. Ik zal ook nog wel wat andere foto's gaan delen denk ik.
Mooi om te lezen dat je, ondanks dat je niet blij bent met de shape, leerzame punten uit de contest periode gehaald hebt. Dat is veel meer waard dan een shape. Die zal vanzelf volgen.
Mooi om te lezen dat je, ondanks dat je niet blij bent met de shape, leerzame punten uit de contest periode gehaald hebt. Dat is veel meer waard dan een shape. Die zal vanzelf volgen.
Bedankt! 🥰
Ben ook echt wel blij met de foto's.
Kan wel blijven balen van de shape, maar dat probeer ik los te laten. Verandert niets, brengt me niks positiefs en de foto's zijn mooi geworden. ☺️
Heb de begin en eind foto's naast elkaar geplakt.
Volgens mij is er wel iets van progressie te zien.
Ergens had ik verwacht dat ik nu helemaal los zou gaan met voeding.
Wel wat cravings, maar ook iets meer kcal om wat lekkers te nemen. Dat gaat verrassend goed.
Begin nu ook echt wat op te knappen. 🥳
Vanochtend kunnen wandelen zonder als een bronstige zeeleeuw te klinken. Heerlijk! 😁
Ergens had ik verwacht dat ik nu helemaal los zou gaan met voeding.
Wel wat cravings, maar ook iets meer kcal om wat lekkers te nemen. Dat gaat verrassend goed.