MuscleMeat

Log all eyez on me

met hcg..? Dat sijpelt nog door een slin naaldje..
ik kan 0.8/40 dan weer niet verdragen, elke keer bloeden als een rund. Doe altijd met 0.6/25.

heh... heeeeel vaaaaag. kan me helemaal niet voorstellen dat ik die zooi binnen zou kunnen krijgen door een slin naaldje.

hcg..? Dunner krijg je het niet hoor..weet niet wat jij er dan voor in de plaats zet, maar als je hcg zwaar injecteert door een 0.8/40 heb je iets niet helemaal goed.

hcg..? Dunner krijg je het niet hoor..weet niet wat jij er dan voor in de plaats zet, maar als je hcg zwaar injecteert door een 0.8/40 heb je iets niet helemaal goed.

ik zal toen wel iets fouts gedaan hebben, heb 3x hcg gezet en 3x ging dat heel stroef... 5ml olie ging sneller en gemakkelijker dan 5000iu (ja ik weet nu ook dat dat niet goed is) HCG. de laatste inject heeft een maat gedaan, die duwde me zowat door de muur heen!

• Topic Starter Topic Starter
wat voor water gebruik je er nou bij dan..?

heb een flesje bacteriologisch water van 10ml en ik heb 5000UI gemengd met 5 ml water dus 1000UI per ml waarvan ik om de dag 1ml zet...
Eerste maal gewoon onderhuids met slin naald en tweede maal in schouder met slin naald, en gaf allebei een branderig gevoel maar enkel tijdens het zetten daarna geen last meer van

je samenstelling is dan wel iets anders dan met het bijgeleverde water, maar in principe zou dat niet zo'n probleem moeten zijn geloof k.

gisteren mijn laatste inject test p en tren a gezet... dus mijn nakuur kan beginnen... ik ben al 1.5 week bezig met pregnyl en ben nog van plan een weekje door te gaan hiermee en daarna pas te beginnen met nolvadex... is dit verstandig?

kan wel voor 1 weekje.. zou wel al zo snel mogelijk met nolva beginnen.

na de HCG beginnen met nolvadex? of tijdens de HCG?

ik zou zelf alvast beginnen met nolva
hcg aromatiseert ook he.

ok, dank u... zal er gelijk morgen mee beginnen dan...

Hoe staat ge er nu bij man? we horen zo weinig van u...

nog geen pics trouwens?

Hoe staat ge er nu bij man? we horen zo weinig van u...

nog geen pics trouwens?

laatste tijd is er weinig geupdate, maar dat komt helaas door tijdsgebrek, er zijn eenmaal andere belangrijke zaken dan internet... Heb niet de mogelijkheid om elke dag online te komen en meestal is het maar voor paar minutjes...

Mijn gewicht is nu 98kg aan 10.8%, begin er nu echt top uit te zien... mijn nakuur is al een weekje bezig met nolvadex en HCG, en ik hoop zoveel mogelijk massa te behouden en ongeveer op het zelfde vetpercentage te blijven. als supplementen neem ik er nog eens bij, 3 capsules ZMA, 3 Humanobol, glutamine en BCAA's, creatine en animal pack...
ik had graag nog wat droger willen staan maar het resultaat nu is ook niet mis... onder de 10% te komen zitten zal dan maar voor volgend jaar zijn met nog eens 5 kg massa erbij ;)

Ik ga voor de nieuwschierigen onder jullie zo snel mogelijk wat foto's laten schieten of een filmpje en daarna laat ik wat horen als mijn nakuur erop zit...

laatste tijd is er weinig geupdate, maar dat komt helaas door tijdsgebrek, er zijn eenmaal andere belangrijke zaken dan internet... Heb niet de mogelijkheid om elke dag online te komen en meestal is het maar voor paar minutjes...

Mijn gewicht is nu 98kg aan 10.8%, begin er nu echt top uit te zien... mijn nakuur is al een weekje bezig met nolvadex en HCG, en ik hoop zoveel mogelijk massa te behouden en ongeveer op het zelfde vetpercentage te blijven. als supplementen neem ik er nog eens bij, 3 capsules ZMA, 3 Humanobol, glutamine en BCAA's, creatine en animal pack...
ik had graag nog wat droger willen staan maar het resultaat nu is ook niet mis... onder de 10% te komen zitten zal dan maar voor volgend jaar zijn met nog eens 5 kg massa erbij ;)

Ik ga voor de nieuwschierigen onder jullie zo snel mogelijk wat foto's laten schieten of een filmpje en daarna laat ik wat horen als mijn nakuur erop zit...

:thumbs:

Ben benieuwd naar de voor en na pics. ;)

+1 !!!!!!!!!!

Terug
Naar boven