MuscleMeat

Log all eyez on me

ik zou persoonlijk idd gaan voor 60 tot 90mg efi, zeker niet meer, en zeker niet wanneer daar T3 naast loopt.

zou gewoon voor schone cafeine gaan. Afbouwen zou k totaan 12,5mcg doen...

Damn, dit is écht een lekker kuurtje!!!
Knallen !!!;):D

• Topic Starter Topic Starter
nu bijna twee weken bezig met test p, tren ace en T3 efedrine Caffeine...
toch al 1.5% gedaald in BF... heb soms wel moeite met eten door de efedrine maar ik probeer zoveel mogelijk binnen te krijgen...

Gaat dus goed zo dude?

Tevreden van 't bekomen resultaat met 't doortrekken van de shizzle?

Ik twijfel er niet aan dat je elke week meer en meer "ripped-heid" in de spiegel ziet? :D

Good luck verder!

dat is het mooie van korte esters..

vandaag begonnen met HCG pregnyl, heb gekozen voor 1000 IU om de dag. vandaag mijn eerste inject met een slinspuit in de vetlaag aan mijn buik maar deed toch wel wat pijn... heb het in 2 maal geinjecteerd omdat het toch een beetje brande...

good luck ;)

vandaag begonnen met HCG pregnyl, heb gekozen voor 1000 IU om de dag. vandaag mijn eerste inject met een slinspuit in de vetlaag aan mijn buik maar deed toch wel wat pijn... heb het in 2 maal geinjecteerd omdat het toch een beetje brande...

volgende keer ga je dus intramusculair zetten?

vandaag de hcg in mijn schouder geprikt maar het piekte ook, aan wat ligt dat? iemand een idee

leek mij makkelijker tuss het vetlaag, aangezien ik al om de dag nog eens test en Trenbolone zet...

waar zet je allemaal?
je kan op zoveel plaatsen zetten kerel...
Quads, Glutes, Schouders, Delts, Pecs, Traps, Lats.. IM kan overal.
ik zette mijn HCG in me pecs.. nergens last van.

wat voor water gebruik je er nou bij dan..?

dat wat er bij geleverd wordt gok ik zo ;)

beetje branderig gevoel had ik ook (IM), d8 dat t normaal was voor shizzle op waterbasis.
mayb not...

ik denk het niet.
Het brand idd wel een beetje, maar het moet niet pijnlijk zijn (in mijn ervaring dan)

dan komen onze ervaringen overeen ;) pijn had ik idd ook niet.

het grootste probleem was eigenlijk nog het zetten zelf, er moest echt heel veel kracht gezet worden om die zooi mn reet in te krijgen (standaard 0,8/40 naald). ook normaal denk ik ???

dan komen onze ervaringen overeen ;) pijn had ik idd ook niet.

het grootste probleem was eigenlijk nog het zetten zelf, er moest echt heel veel kracht gezet worden om die zooi mn reet in te krijgen (standaard 0,8/40 naald). ook normaal denk ik ???

met hcg..? Dat sijpelt nog door een slin naaldje..
ik kan 0.8/40 dan weer niet verdragen, elke keer bloeden als een rund. Doe altijd met 0.6/25.

Terug
Naar boven