roberto24
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou persoonlijk idd gaan voor 60 tot 90mg efi, zeker niet meer, en zeker niet wanneer daar T3 naast loopt.
zou gewoon voor schone cafeine gaan. Afbouwen zou k totaan 12,5mcg doen...
Gaat dus goed zo dude?
Tevreden van 't bekomen resultaat met 't doortrekken van de shizzle?
Ik twijfel er niet aan dat je elke week meer en meer "ripped-heid" in de spiegel ziet?
Good luck verder!
vandaag begonnen met HCG pregnyl, heb gekozen voor 1000 IU om de dag. vandaag mijn eerste inject met een slinspuit in de vetlaag aan mijn buik maar deed toch wel wat pijn... heb het in 2 maal geinjecteerd omdat het toch een beetje brande...
leek mij makkelijker tuss het vetlaag, aangezien ik al om de dag nog eens test en Trenbolone zet...
vandaag de hcg in mijn schouder geprikt maar het piekte ook, aan wat ligt dat? iemand een idee
mss wel als ik je vraag zou verstaan, wtf is piekte?
dat wat er bij geleverd wordt gok ik zo
beetje branderig gevoel had ik ook (IM), d8 dat t normaal was voor shizzle op waterbasis.
mayb not...
ik denk het niet.
Het brand idd wel een beetje, maar het moet niet pijnlijk zijn (in mijn ervaring dan)
pijn had ik idd ook niet.
dan komen onze ervaringen overeenpijn had ik idd ook niet.
het grootste probleem was eigenlijk nog het zetten zelf, er moest echt heel veel kracht gezet worden om die zooi mn reet in te krijgen (standaard 0,8/40 naald). ook normaal denk ik![]()